Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 25

2001
Baina autoaren aseguruarekin ez bezala (erabiltzaileak aukera dauka konpainia aldatzeko, ezbeharrik izan ez badu hobariak pilatzeko, poliza formatu desberdinen artean aukeratzeko) OHZren aurrean biztanleak ez du ia inolako maniobra aukerarik.
2004
‎Kasu honetan, garantia bukatuta zegoen, baina autoa garantizatuta zegoen kontzesionarioaren bidez 2004ko apirilera arte.
‎Eric Thiollier Federazioko ordezkari nagusiak dioenez, “ikasketa gehienak Eskandinaviako herrialdeetan egin dira, argitasun baldintzek ez baitute zerikusirik Frantziarekin”. Frantziako Landetan operazio pilotua egin zen 1999ko ekainean, baina auto gidarien %22 baino ez zen ibili bidegurutze argiekin. “Beste 56 probintziatan, hildako gehiago izan dira Landetan baino”, dio Thiollierrek.
2005
‎Eta desabantaila hauek: – Ohiko autoak baino pisu handiagoa du (baterien pisuagatik, batez ere), baina auto elektriko batek baino gutxiago pisatzen du. – Matxura gehiago izateko aukera dago, bi motor izate hutsagatik.
2006
‎Gidatzean, ibilgailuak martxa aldatzen duenean, bulkada txiki bat nabaritzen da hurrengoa engranatzean. Eserlekuen artean heldulekua dago, baina autoa erabat geldituta dagoenean bakarrik eragin behar zaio, eta berriz martxan jarri baino lehen eragin. Gidariak, besterik gabe, oin batekin azeleratu eta bestearekin balaztatzen du.
2007
‎Aseguru konpainiak balio benala ordaindu bai, baina autoaren konpontze lana ez
‎Gainera, neurriaren garrantzia baieztatzeko, EuroRAP 2006 (errepideak baloratzeko Europako programa) txostenak erakutsi du Espainiako errepideen %13k arrisku handia duela. 2005 urtearekin alderatuta, zifra hiru puntu jaitsi da, eta arrisku handiko zatiak 17tik 10era murriztu dira, baina auto gidarien elkarteek adierazi dute “ez dela nahikoa”. Real Automóvil Club de España-k (RACE) egindako azterketak 15.298 istripu larri eta hilgarri aztertzen ditu, 2003tik 2005era mila tarte pasatxotan (20.000 kilometro baino gehiago) gertatu direnak.
‎Garraio publikoa erabiltzeko aukera dagoenean, trenaren, autobusaren eta metroaren abonamendu konbinatuko sistemek 50 eta 90 euro arteko gastua izaten dute hilean. Baina auto partikularrera jo behar denean, zifrak izugarri aldatzen dira. Kasuen eta distantzien arabera, lantokira autoz joatearen kostua hileko 150 eta 200 euro bitartekoa izan daiteke, soldatapekoek beren poltsikotik ordaindu beharrekoa.
2008
‎Urte osoko kopurua ordaindu dugu, baina autoa kentzean, aseguru konpainiak esan digu gorde egingo digula azken lau hilabeteei dagokien kopurua, eta auto berriaren aseguruagatik hori gutxiago ordaindu dugula.
2010
‎Asko da, baina autoan giro atsegina edukitzea ere oso garrantzitsua da; erlaxatu egiten du, eta oso lagungarria izaten da nekeari eta logaleari aurre egiteko.
‎Ez da sarrerarik ordaintzen, ez letrarik, ez asegururik, ez gasolinarik edo aparkalekurik, baina autoa dago. Espainia" carsharing" aren zalea da.
‎Agiri honen bidez erreserba egin daiteke, alokairuko enpresaren web orriaren bidez edo telefonoz, ordu laurden lehenago gutxienez. Erabilera minutuen kopurua ez dago mugatuta, baina autoa eskatzean adierazi behar da. Hala ere, autoa erabiltzen den bitartean ere handitu daiteke telefonoz.
2011
‎Nire begiaren aurrean, esan zidan xurgatu eta berriro gasolioz beteko zuela, eta ez zela ezer gertatzen. Pagué y me fui, baina autoa konpontzera eraman nuen beste erkidego bateko lantegi batera. Konponketa ia 600 euro kostatu zait.
2012
‎Ildo horretan, bezeroak nahi duenean adieraz dezake bertan behera utzi nahi dituela konponketa lanak, baina autoa hartu nahi badu, ordu arte egindako lanen ordaina eman dio garajeari.
‎Autoak gainerakoek baino estrak edo ekipamendu osoagoa badu (pintura metalizatua, alarma, aldaketa automatikoa, larruzko tapizeria, asentu elektrikoak, aparkatzeko distantziaren kontrola, abiaduraren kontrola, eguzki sabaia, etab.).), prezioa igo edo beste saltzaileen kopuru bera eska daiteke. Azken aukera horrekin diru gutxiago irabazten da, baina autoa azkarrago salduko da. Pneumatikoen egoera oso kontu garrantzitsua da, autoaren arabera, gastu handia egin baitezake.
2013
‎Lur orotako ibilgailua oso zaila da hiri handietan, haurtxoaren aulkitxoa ez da kirolekoa, eta monobolumena jada ez da egokia seme alabak independizatu badira. Hori gertatzen denean, autoa saldu egin daiteke, baina autoa trukatu nahi duten beste pertsona batzuekin harremanetan jartzeko aukera ere badago. Bigarren eskuko automobil bat saltzea ez da oso zaila, baina hori trukatzeko pertsona bat aurkitzea zailagoa izan daiteke.
‎Tragopoulosek gogorarazten du Espainia dela autobide eta autobia sarearen kilometro gehien dituen Europako lehen herrialdea (1990 eta 2005 bitartean, bikoiztu egin zen), aireportu defizitario ugari dituela (ia bat probintzian), eta munduko bigarren herrialdea dela, Txinaren atzetik, trenbide abiadura handiko kilometroetan. Aditu horren arabera, abiadura handiak hegazkineko bezero gehiago erakarri ditu, baina autoaren aldeko bidaiari asko galdu ditu, tarifa handiak eta ohiko sareen marjinazioa direla eta. 2 Errepideko garraioaren aurrerapen izugarria:
2015
‎Hilabete batez bizitza normala egin, baina autorik gabe. Horixe da #Desautxícate ekimenak proposatzen duen erronka:
2016
‎3.000 hondartza daude banatuta iparraldetik hegoaldera, ehunka natur gune babestu – munduko biosferan erreserba gehien dituen herrialdea da, Europako biodibertsitate handiena, etab. Aukeratutako lekua edozein dela ere, ezinbestekoa da inguruarekiko errespetuz jokatzea: sua ez egitea, hondakinik ez botatzea eta hondakinak biltzea, birziklatzeko, espezie inbaditzaileak ez sartzeko eta tokiko flora edo fauna ez eramateko, etab. Haiengana iristeko, ahal den guztietan, garraio publikoa edo bizikleta erabiltzea, baina autoan joanez gero, modu partekatuan, partekatuz eta «eko gidatze» bat eginez: ahal den guztietan, motorrarekin balaztatzea, pneumatikoak ez irekitzea, pneumatikoak ez irekitzea, ibilgailuak pisuz gehiegi ez kargatzea, etab. 4 Baso sutea saihestea Baso suteak udaldietako protagonistetako bat dira.
2020
‎Automobilak estrak edo ekipamendu oso osoa badu (pintura metalizatua, alarma, aldaketa automatikoa, larruzko tapizeria, asentu elektrikoak, aparkatzeko distantziaren kontrola, abiaduraren kontrola, eguzki sabaia, etab.).), prezioa igo edo beste saltzaileen kopuru bera eska daiteke. Azken aukera honekin diru gutxiago irabazten da, baina autoa azkar salduko da. Motor mota eta haren kontsumoa.
2021
‎Baliteke zure autoak urte asko izatea edo hibrido edo elektriko batera aldatzea, gero eta handiagoak baitira ibilgailu jakin batzuentzako mugikortasun murrizketak. Baina autoa aldatzeko arrazoia edozein dela ere, aurrekoari baja eman behar diozu. Behin betiko baja KTE batean tramitatu behar da, legeak ezartzen duenaren arabera.
‎Ez da merkea eta, batez beste, Espainian 1.5oo euro inguruko turismoa margotzea tailer espezializatu batean, Tallerator tailerren konparadoreak 2o18an adierazi zuenez. Baina autoa pintatzeko aurrekontu txikia baduzu, autoa berri gisa utz dezakezu, diru gutxiago ordainduta. Nola?
2022
‎1 Garbitu autoa urik gabe Autoa garbitzean, astero garbitzen ez bada ere, ur asko gastatzen da, batez ere mahukarekin, kuboekin eta abarrekin egiten bada. Baina autoak ura alferrik gastatu gabe distira egiteko modu bat dago… Lehorrean garbi daiteke! Merkatuan badira garbigarri biodegradagarriak garbigarri toxikoekin kutsatzen ez duten ibilgailuak garbitzeko sortuak.
‎Android a Haurrentzako ipuinak irakurtzeko Aplikazio honetan printzesa eta maitagarrien, zaldun eta dragoien ipuinak daude… Azken batean, ipuin klasikoak, balioak dituzten ipuin laburrak, elezaharrak, mitoak eta elezaharrak, irudimena hegan eginarazteko eta irakurtzen ikasteko. Haurrek beren bideoz gozatuko dute, baina autoan beren audio zaintzaileek egingo dute. Eskuragarri hemen:
2023
‎Imagen: Mike B Gerriko motak Uhal mota asko erabiltzen dira hegazkinetan, lasterketa autoetan, autobusetan… Baina autoetan gerriko mota hauek erabiltzen dira: Hiru ainguraketa puntuko gerrikoa Merkatuko ibilgailu guztiek osatzen dute.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia