2002
|
|
Bere inguruan dauden hainbat faktorek (harriaren ugaritasuna, harrobiarenurruntasuna, harrien neurriak eta formatuak, harlauza/ harkoskoa?, erauztekoerraztasuna, etab.), neurri handian baldintza dezakete trikuharri baten eraikuntza lana eta tipologikoki klasikoa izan zitekeen hilobia eraikitzea eragotzi, eta, bestehainbat kasutan ebazpen berri batzuk bilatzera behartuz. Gai honen azterketan, ganberen ezaugarri txikienak ere (ziur asko bere garaian eraikitzaileentzat haingarrantzitsuak ez zirenak) kontuan hartu izan dira helburu sailkatzaile batijarraituz;
|
baina
ahaztu egiten da hilerrien gaur egungo egoerak askotan ez duelazerikusirik egin ziren garaikoarekin. Alde batetik, kontserbazio egoerak, eta, bestetik, gizakiak beharrez edo nahita egin dituzten aldaketek mugatu egin dutearkitekturaz eta erritualaz lor zitekeen informazioa.
|
2004
|
|
Funtsean, tragedia poiesis da, obra baten produkzioa, errealitatearen imitaztoa, mimesis,
|
baina
ahaztu gabe ekintza ere badela, Horrez gain, poesiak unibertsala hunkitzendu bihotzak hunkituz. cspirituak argituz. Eta horrekin fjlosofian murgildu gara berriro ere.Aristoteles, dena miatuz, beti filosofian.
|
2005
|
|
Eta linguistikarekin. Horretarako, ordea, diziplina bakoitzak berari dagokion metodologia baliatu behar du, bere berea dentalaiatik eta bere tresneriarekin begiratu behar du,
|
baina
ahaztu gabe zubiak behardituen auzi bat ulertzeko zubiak behar dituela aplikatutako metodologiak ere.Nirea ez den beste diziplina bateko hizkuntza arrotza entzuten jakitea, nirea ez denposizio arrotz horren ahotsa ere entzuten hasteko modu bat da.
|
2006
|
|
Publizitatearen konbentzitzeko helburua nagusitu egiten da informazio funtzioaren aurrean,
|
baina
ahaztu gabe kontsumitzaileen eta erabiltzaileen babeserako legearen 13 artikuluaren arabera azken funtzio hori ere bete duela. Kontsumitzaileak kontuan izan dezakeen edozein abantaila ondorioztatzen bada komunikazio horretatik, informazio funtzioa hartzen du bere gain publizitate komunikazioak:
|
2007
|
|
auzi hau erabakiko: testu honetan, euskal kultura euskalduneta euskal herritar kultura izango da,
|
baina
ahaztu barik,, euskal, hitza jatorrizeuskara hitzaz besterik ez dela11.
|
2008
|
|
Agrafian, ongi daude adimena eta mugimena, baina ezin da idatzi, praxiak edo idazketarako pilotu automatikoa hondaturik baitaude. Eskuak eta hatzak mugi daitezke,
|
baina
ahaztuta daude grafemak idazteko mugimenduak.
|
2012
|
|
Horrelakoak etorkizunean saihestu nahian, tokian tokiko errealitateak eta kulturen arteko berezitasunak eta ñabardurak errespetatzeko asmoz, indigenekiko interesa eta errespetua erakutsi behar dela uste dugu. Hau da, herri eta kultura gutxituen arteko antzekotasunak hortxe badaude ere, prozesu historikoak eta helburuak ezberdinak izan dira eta horrela diraute gaur egun. 1993an Gregg Morrisek esan zidanez, herri indigenen (indigenous peoples) eta estatu gabeko nazioen (nation people) arteko solasaldia positiboa eta beharrezkoa da, ikuspegiak eta esperientziak hainbat arlotan trukatzeko,
|
baina
ahaztu gabe errealitate ezberdinak direla. Errealitate ezberdinen arteko solasaldiaren beharra eta elkarlanerako jarrera Palacín en hitzetan aurkitzen dugu, baita Euskadi eta Kataluniaren errealitatearen ezagupen urriaren zantzuak ere.
|
|
Publizitatearen konbentzitzeko helburua nagusitu egiten da informazio funtzioaren aurrean,
|
baina
ahaztu gabe Kontsumitzaileen eta Erabiltzaileen Babeserako Legearen 13 artikuluaren arabera azken funtzio hori ere bete duela. Kontsumitzaileak kontuan izan dezakeen edozein abantaila ondorioztatzen bada komunikazio horretatik, informazio funtzioa hartzen du bere gain publizitate komunikazioak:
|