Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 23

2018
‎Nahi izan nuen nire koadernotik marrazki horiek atera eta istorio berri bat kontatu, nirea bakarrik ez zen istorio bat. Nahiz eta liburu forma hartu, bai mantendu nuen bat batekotasun hori, badirudite zirriborroak direla, egilearen izaera eta sentimenduak argiago azaltzen dutelako, espresibitate eta intimotasun hori. Lana, gehien bat, konposizioaren aldetik izan da:
‎Lana, gehien bat, konposizioaren aldetik izan da: zer ordena eta zer narratiba eman, hau da, lehen zentzu handirik ez zuenari zer zentzu eman. Aurreko lanekin konparatuz ezberdinak dira, bai kolorearen aldetik, bai materialaren aldetik, zeren arabera aukeratzen duzu marrazkiak egiteko estiloa. Estiloari buruz asko galdetzen didate, normalean asko aldatzen dudalako lan batetik bestera.
‎Lana, gehien bat, konposizioaren aldetik izan da: zer ordena eta zer narratiba eman, hau da, lehen zentzu handirik ez zuenari zer zentzu eman. Aurreko lanekin konparatuz ezberdinak dira, bai kolorearen aldetik, bai materialaren aldetik, zeren arabera aukeratzen duzu marrazkiak egiteko estiloa. Estiloari buruz asko galdetzen didate, normalean asko aldatzen dudalako lan batetik bestera.
‎Guzti hori amaieran etorri da. Mezuarena... batzuetan galdetu didate ea terapia modukoa izan den, eta nik ez dut horrela ikusten, baina liburuak bai lagundu dit zer gertatu zaidan ulertzen. Hitz horiek jartzerakoan, adibidez kontrazalan dagoen testua, izena eta izana eman nahi izan diot.
‎Orain ikusten dut ondorioa liburu hau egitea izan dela, eta oso pozik nago horregatik. Baina momentu hartan, koaderno hori egiten ari nintzenean, bai sentitu nuen krisia, lanak ez zitzaizkidan nik nahi nuen bezala ateratzen. Adibidez, teknikarekin froga asko egin nituen eta ez nuen estilo berri hori topatzen.
‎Hain zuzen ere, irakurlea identifikatua sentitu daiteke zure marrazkiekin, emozioak oso grafikoki adierazten baitituzu, adibidez, sabela goitik bera irekia eta harriz betea duen pertsonaia, ez al da horrela? Bai , gustatuko litzaidake norbaitek liburua ikusi eta identifikatua sentitzea. Azken asteetan beldurra sentitu dut hau partekatzeagatik, elkarrizketetan, eta batzuen emaitza ikustean ez naiz gustura sentitu.
‎Azken asteetan beldurra sentitu dut hau partekatzeagatik, elkarrizketetan, eta batzuen emaitza ikustean ez naiz gustura sentitu. Baina norbaitek esaten didanean identifikatua sentitu dela, horrek bai laguntzen dit. Hala ere, nik ez dut uste liburuaren helburua hortik ateratzen laguntzea denik, baina bai niri hau pasa zaidala ikustean, irakurlea ulertuta sentitu daiteke, ez dagoela bakarrik, neurri batean lagundu dezake.
‎Baina norbaitek esaten didanean identifikatua sentitu dela, horrek bai laguntzen dit. Hala ere, nik ez dut uste liburuaren helburua hortik ateratzen laguntzea denik, baina bai niri hau pasa zaidala ikustean, irakurlea ulertuta sentitu daiteke, ez dagoela bakarrik, neurri batean lagundu dezake.
‎Ni, adibidez, ziurrago nago nire buruarekin, egiten dudanarekin. Ez dut esan nahi inposatutako' be happy' lelo hori, baina, nik ikasi dut zauriak josten, ez ixten, baina bai josten.
2020
Bai , aita eta osaba urte asko daramatzate, eta txikitatik ikusi ditut, beraz, haiekin hasi nintzen. Gero Zurgai elkartea sortu zuten eta beti haiekin ibili naiz.
‎Ez gaitu hirian bezain beste eragin. Egia da mendira joateko eta fondoa egiteko ezin izan dugu, baina egurra mozteko eta horrelakoak egiteko, barruan, bai izan dugu aukera.
Bai , herri askotan lehiaketak suspenditu dituzte baina orain hasi dira berriz mugitzen. Orain aizkolarien Nafarroako txapelketa dugu, datarik ez dago oraindik baina egiteko asmoa badago.
2022
‎Geroz eta gehiago dago, bai . Ni lasterketetan hasi nintzenean, oso neska gutxi ikusten zen, eta mendian bakarrik entrenatzen ere bai.
‎Geroz eta gehiago dago, bai. Ni lasterketetan hasi nintzenean, oso neska gutxi ikusten zen, eta mendian bakarrik entrenatzen ere bai . Beti mutilekin lagunduta joaten ziren, eta zorionez, hori ere ari da aldatzen, behar baino gutxiago agian, baina bai.
‎Ni lasterketetan hasi nintzenean, oso neska gutxi ikusten zen, eta mendian bakarrik entrenatzen ere bai. Beti mutilekin lagunduta joaten ziren, eta zorionez, hori ere ari da aldatzen, behar baino gutxiago agian, baina bai . Egia da gaur egun oraindik mutilen mundua dela hau, eta norbaite Esaten badiozu gauetan edo goizetan bakarrik ibiltzen zarela entrenatzen esaten dizute:
2023
Bai , bai. Ni aurretik Irurtzunen, Leitzan, Zizurren eta Noainen aritua nintzen.
‎Bai, bai . Ni aurretik Irurtzunen, Leitzan, Zizurren eta Noainen aritua nintzen.
‎Denak eskola askoz handiagoak ziren, eta problematika erabat desberdinekoak. Hau eskola txikia zen, irakasle taldea ere bai , baina aldi berean oso dinamikoa. Proiektuak sortu nahian aritu ginen, saltsa askotan sartu ginen –agian gehiegitan– eskola transformatu nahian.
‎Azkenean, gauzak eraldatu nahi dituzunean, hasten bazara bat batean erabateko aldaketekin, itotzeko arriskua ere badago. Baina bai , saiakerak egin genituen, metodologia desberdinak aztertzen aritu ginen eskola desberdinetan... eskola honetako arazo handi bat izan da urtetik urtera aldaketa handiak egon direla irakaslerian eta ekipoa askotan berritu dela, eta horrela zaila da proiektu bat finkatzea.
‎Bailara bera eta gizartea orokorrean asko aldatu dira, bai . Familia, heziketa estiloak... dena aldatu da!
Bai , zorionez, garrantzia handiagoa ematen zaio gaur egun ikasleen aniztasunari, baina beti ez da erraza horri erantzutea, irakasleak oso prestatua egon beharra du hor sortzen diren behar guztiei erantzuteko. Garai batean erritmo bat markatzen zen, testu liburu batekin adibidez, eta ailegatzen ez zirenak ziren errekuperatu beharra zutenak edo suspenditzen zutenak.
‎Beti pentsatu dut irakasle ona izatea izugarri zaila dela, eta pertsonekin ari zara. Badakigu eskolako urteek zein eragin duten gerora ere, ez titulazioari begira bakarrik, autoestimuari begira ere bai . Eskola izan daiteke bide aberasgarri, polit eta bizigarria, edo ikaslearentzat frustrazio ikaragarria.
‎Hemen ere aritu gara gu horretan eragin nahian eta erabilera sustatu nahian, baina oso oso zaila dago kontua. Eta, eskolak badu eragiteko aukera, bai , baina kanpoko giro orokorrak ere asko esan nahi du. Giro orokorrean gaztelania nagusitzen bada, haurren arteko inertziek ere horretara jotzen dute.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia