2001
|
|
Gure eredua soziopsikologikoarekin konparatuz gero, lortutako eredu kausalak baieztatzen ditu: 1)
|
bai
ikuspegi psikosoziala eta horren orientazio soziologikoa, eta 2) egokitze momentuan ematen diren jarrera eta motibazio motak (eta ezasimilazioan ematen den bizitasun etnolinguistiko subjektiboa).
|
2003
|
|
Horregatik uste dugu Zornotzako haranean gertatzen ari dena interes handikoa dela,
|
bai
ikuspegi akademiko batetik (Gizarte Mugimendu Berrien fenomenoaaztertzekotan, Ekintza Kolektiboaren Teoria ikertzerakoan, etab.) baita EMErenikuspegitik ere, Boroako zentral termikoaren kontra eratutako mugimendua besteborroka batzuetarako eredua izan daitekeelakoan. Baina, batez ere, garrantzitsuaderitzogu azpiegiturak kokatzeko politika publikoak gidatzen dituztenei (LurraldeAntolakuntza, politika industriala, garraioa, etab.) eman dakiekeen informazioari.
|
2006
|
|
Edonola ere, publizitate ez zilegia,
|
bai
ikuspegi hertsitik (publizitate debekatua) bai ikuspegi zabaletik aztertuta, ordenamendu juridikoan jasotzen da. Oinarrizko eskubideak jasotzen dituen araua da Konstituzioa; eskubide berezi horien babesa beste lege batzuek garatzen dute eta lege hausteak zigortu.
|
|
Edonola ere, publizitate ez zilegia, bai ikuspegi hertsitik (publizitate debekatua)
|
bai
ikuspegi zabaletik aztertuta, ordenamendu juridikoan jasotzen da. Oinarrizko eskubideak jasotzen dituen araua da Konstituzioa; eskubide berezi horien babesa beste lege batzuek garatzen dute eta lege hausteak zigortu.
|
2011
|
|
Izan ere, hizkuntzak erabateko zentralitatea zuen belaunaldi literario berriaren jarrera literarioan. Hau da, belaunaldi berriak hizkuntza planteamendu berriak zekartzan,
|
bai
ikuspegi linguistikotik, bai soziolinguistikatik ere. Aurreko adibidearekin jarraituz Mitxelenak Txillardegiren hizkuntzari buruz zera zioen:
|
2012
|
|
Liberalismoaren ikuspuntutik, hartara, gizakiaren autonomia balio gorena da, eta, ondorioz, zeregin nagusia iritzi propioak dituen herritarra, hots, erabaki inpartzialakhartzeko gai den herritarra, sortzea da lehentasuna. Baina liberalismoari kritika egitendiotenek,
|
bai
ikuspegi errepublikanoetatik bai ikuspegi komunitaristetatik, eta baita, oro har, liberalismoari zenbait zuzenketa egin nahi diotenek ere, zera diote: gakoaez dela errespetua, baizik eta bertutea, herritar bertutetsuak bakarrik konprometitzendirelako komunitatearen ongizatean.
|
|
Liberalismoaren ikuspuntutik, hartara, gizakiaren autonomia balio gorena da, eta, ondorioz, zeregin nagusia iritzi propioak dituen herritarra, hots, erabaki inpartzialakhartzeko gai den herritarra, sortzea da lehentasuna. Baina liberalismoari kritika egitendiotenek, bai ikuspegi errepublikanoetatik
|
bai
ikuspegi komunitaristetatik, eta baita, oro har, liberalismoari zenbait zuzenketa egin nahi diotenek ere, zera diote: gakoaez dela errespetua, baizik eta bertutea, herritar bertutetsuak bakarrik konprometitzendirelako komunitatearen ongizatean.
|
|
Aitzitik, borondatezko leialtasun kontzienteenordez adostasun sistemikoen indarra ezartzen da egunerokotasunean. Eta ohikojardunen bitartez, herritarrak nazio estatuko kide gisa sortzen eta birsortzen dirabehartze sentimendu barik,
|
bai
ikuspegi kulturaletik bai identitate ikuspegitik.
|
|
130). Edonola ere, publizitate ez zilegia,
|
bai
ikuspegi hertsitik (publizitate debekatua) bai ikuspegi zabaletik aztertuta, ordenamendu juridikoan jasotzen da. Oinarrizko eskubideak jasotzen dituen araua da Konstituzioa97; eskubide berezi horien babesa beste lege batzuek garatzen dute eta lege hausteak zigortu.
|
|
130). Edonola ere, publizitate ez zilegia, bai ikuspegi hertsitik (publizitate debekatua)
|
bai
ikuspegi zabaletik aztertuta, ordenamendu juridikoan jasotzen da. Oinarrizko eskubideak jasotzen dituen araua da Konstituzioa97; eskubide berezi horien babesa beste lege batzuek garatzen dute eta lege hausteak zigortu.
|