Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2003
‎Katalunian interes handiarekin jarraitzen da Ibarretxe plana, erabateko naturaltasunez, ez gaitu harritzen, Eusko Jaurlaritzatik egiten ari diren guztia normalena iruditzen zaigulako. ERCtik adeitsu jarraitzen dugu eta gure sostengua ematen diogu, bai bere helburuengatik eta bai eztabaida politikoa sustatzen duelako ere.
2004
‎MCC ren arrakasta ekonomikoa ez du inork zalantzan jartzen; baina emaitzasozialaren inguruan, kooperatiba ikuspegitik bederen, bada bai eztabaida. Arrasateko kooperatibak ez dira gai izan beren eredu kooperatiboa nazioarteko jardueretarazabaltzeko, ez eta, zenbait kasutan, inguru hurbilenera ere.
2007
‎Ikerketa horien interes ezin handiagoa gustura aitortuz, hemen ez gara beraietaz laburki baino jardungo. Bai literaturaren ugariak eta bai eztabaida gaien eta inplikatuak diren diziplinen zabalak, baina hertsiki filosofia tradizionalekoak diren auzien birplanteoek ere, hala nola innatismo ala naturalismo, razionalismo (Chomsky) ala enpirismo (Putnam, Quine, Goodman), hautemapena eta ezagutzaren iturburuak, nola imajinatu gogamena, zer kontsideratu pentsamendua eta zer ez (abereek pentsatzen dute?), etab., eztabaida guztiek, saio hon...
‎Zein da, doiki, Whorf-en hizkuntz erlatibismoa? Whorf-ek lehenengo momentutik oso diferenteak izan baititu, bai interpretazioak, aurrena, eta bai eztabaidak, gero, gehienetan biak nahaski ibili direla1524 Engoitik topiko bilakatua dago, hiru bertsio omen dituela: 1) gogorra:
‎Erabiltzaileak Internet bidez sartzen dira ikasgaian. Programak aukera ematen du ikastaroak sortzeko, materiala edozein formatutan (testua, bideoa eta abar) jartzeko eta ikasle edo irakasleekin elkarreraginean aritzeko, bai eztabaida foroetan, bai inkesten, kontsulten, autoprestakuntzako moduluen, “online” azterketen eta abarren bidez. Horrela, irakasgaiak ehuneko ehun birtual bihurtzen dira. E learning sistema berritzaile eta lankidetzazkoa da Garmendiak uste du Moodlek ez dituela erabat ordezkatuko eskola presentzialak.' “Irakaskuntza ez da gauza estatikoa, ez da ezagutzak transmititzea soilik, baizik eta ezagutzaren eraikuntzan jardutea eta gidatzea.
2011
‎Handik urtebetera, Euskaltzaindiak 1978ko irailean Bergaran antolatutako biltzarrean, berriro ere agertu zen Akademiaren kezka irakasle eskoletan irakasle euskaldunak formatzeko ezintasunaz. Kontu horren inguruan ez zen txostenik aurkeztu, baina bai eztabaida piztu, Andoni Sagarnaren txostenaren haritik. Bergaran Sagarnak euskalduntze alfabetatze mugimenduko irakasleak aztertu zituen, eta horren haritik Mitxelenak planteatu zuen irakasle eskoletan presioa egin behar zela, Euskal Filologia espezialitatea sortzeko unibertsitatean ondo formatutako irakasleak lortzeko.
2013
‎Erasoa Espainiatik eta Paristik zetorren eta matxinada eta errebolta txikiak izan ziren, bai eztabaida politikoan eta baita belikoan ere. Batetik, mahai gainean foruen defentsa zegoen, eta bestetik, foruen aurkako erasoak izaten ziren; azken horiek, gainera, gaur egunera arte iraun dute.
2014
‎Tema hori agerikoa da nahiz eta intersexudunen jaiotzak maiztasunharrigarriarekin gertatzen diren eta posible den gero eta gehiago jazotzea. Dena dela, aipatutako argudio horiei datxezkien paradoxek medikuntza eredu nagusian agintzendute oraindik ere, eta behin eta berriro azaleratzen dira bai eztabaida akademikoetanbai identitate sexualei buruzko aktibismo politikoan.
2015
‎Hobe hementxe uzten badugu, bai eztabaida baita gure artekoa ere.
‎Harrezkeroztik, EEk pisua irabazi du, bai zientifikoki bai eztabaida akademikoan, nahiz eta ezezaguna izaten jarraitzen duen inguru akademiko askotan, eta beste zenbaitetan ere Ekonomiako korronte akademiko nagusien eskutik ezeztatua den. Hala ere, EE ez da teoria eta proposamen ezberdinen multzo osatu bat, ezta pentsamendu eskola bateratu bat ere, etengabeko bilakaeran ari den diziplina arteko ikasketa arlo plurala baizik6 Aitzitik, badira zenbait ezaugarri komun terminoarekin identifikatzen direnak:
2018
‎Aldaketa seguruenik astearteko istilua izan zen. Istilua izatera ere ez zen iritsi, baina bai eztabaida, telebistak Txetxu Urruti eta Nere Pozaren nerabezaroari buruz zabaldu zuen informazioaren harira. Naomik, mihiari kosk egiten jarraitu ezinik, purrustaka bota zuen telebistak ez zeukala eskubiderik holako kontuak lau haizetara zabaltzeko.
2021
‎Hala ere, garrantzia, erreferentzialtasuna, galdu du, bai edukietan, bai eztabaidetan. «Agian arraroa da urteurren batean halako zerbait esatea, baina iragan gehiago du etorkizuna baino», Luistxo Fernandezen arabera.
‎Harkaitz Millan Kultura diputatuak erantzun dio euskarazko telesailek «eztabaidan eta analisietan» izan duten presentzia «etengabea» izan dela jaialdi guztietan. «Euskarazko telesailek euskal hiztunen komunitatean eta euskalduntze prozesuan duten garrantziari dagokionez», jarraitu du Millanek, «esan behar da eztabaidaezina dela euskarazko telesailen ekoizpenari ematen zaion arreta eta haren presentzia, bai analisietan, bai eztabaida mahaietan».
2022
‎Bestalde Euskal Elkargoaren Tokiko Hirigintza Planari (PLUI) buruz, mendiko lurren klasifikazioa egiteko deialdian, EHLGk Oztibarre eta Garazi Baigorriko eremuentzat bere ekarpena eginen du. Ez du erabakietan parte hartuko, baina bai eztabaidarako tresnak emanen.
‎“Zatirik argiena da. Informazioaren transmisioa izango da arreta falta, bai ikasketekin edo bere bizitzari dagokion edozein gairekin, bai eztabaidetan amai daitezkeen zama emozionalekin”, adierazi dute Leticia Diago, Carolina Pérez eta Natalia Cucalón psikopedagogek, Pro Colegio de Pedagogia y Psicopedagogia de la Comunidad de Madrid (Procoled) elkartekoek. Zergatik daude motibatuta nerabeak?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia