Emaitzak: 4
2005 | ||
Ordura arte XVI. mendetik elizako kabildoaren etakabildo sekularraren zin egiteko prozesioari laguntzeko ohorezko salbak botatzenzituen eskolta zeharo eraldatua izan zen, formalki eta kontzeptualki.24 Gutxienezbere lehen berrogei urteetan oso kritikatua eta karikaturizatua (ikus Antonio Aramburu ren Origenes del Alarde de San Marcial, hemendik aurrera OASM?, 199) 25izandako Alarde berri hartan foru milizien arrastorik ez da, are gutxiago urteenpoderioz sortu eta finkatu ziren osagaietan. Bestalde, ez da inon aipatzen Alardehorren jatorrian foru miliziak zeudenik; | bai aipatzen da, behin eta berriro, 1522koborroka. Irundarrek asmatu, urtero antolatu, protagonizatu, irundarrek kritikatu, baina inork ez zuen jakin zein zen Alardearen zentzu historikoa. | |
2008 | ||
sin haver cursado y aprovado dos años academicos del derecho Civil Español»873 Baina bozketa Gisasolak irabazi zuen, nahiko erraz gainera, 40 botorekin. Ibarzabalek 13 lortu zituen, Argianok 6 eta Atxak 4 Gisasolaren garaipen argiari ez diogu esanahi politikorik aurkitu, baina | bai aipatzekoa dela ohituraz eskribautza eskuratzen zuten familietako kideei (Atxa, Ibarzabal, Argiano?) gailendu zitzaiela. Esanguratsuagoa iruditzen zait herri ordezkariek egindako protesta, Ibarzabalek azaldutakoan oinarrituz, espainiar zuzenbide zibileko bi urteko ikasketak beharrezkoak zirela-eta. | |
2011 | ||
Lantaldeak unibertsitateko irakasleen konplizitaterik ez zuela bazekien, unibertsitateko irakasleetako asko euskararen erabileraren kontra zeudelako edota besterik gabe ez zutelako ikasiko, are zenbaitetan beronen sarrera oztopatuko baitzuten. Beraz, irakasleria euskalduna prestatzeko bide azkar bakarra, kontratazioarena zen, | bai aipatutako irakasgai berrietarako irakasle berriak kontratatuz, bai irakasle plaza bat hutsik geratzean euskaldunei lehentasuna emanez. Guztira, Lantaldeak 32 irakasle berriren kontratazioa planteatzen zuen, ordura arteko monitore bidezko irakaskuntza baztertuz, euskararen eta euskarazko irakaskuntzaren kalitatea ziurtatzeko eta irakasle euskaldunak eta erdaldunak profesionalki parean jartzeko, nahiz eta azken hau ez den txostenean esplizituki esaten. | |
101), nahiz eta eskola mailako hiztegiaren finkatzea lehen pauso gisa ikusten zuen, Matematikarako zientzia euskara lortze bidean. Hiztegia egiteko prozedura eta iturrei buruz ez dugu xehetasunik emango, baina | bai aipatu nahi genuke datu bat. Matematika hiztegia prestatzeko ordenagailuak erabili zirela. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bai | 4 (0,03) |
Lehen forma
bai | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bai aipatu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bai aipatu irakasgai | 1 (0,01) |
bai aipatu nahi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |