2005
|
|
Auzitegi Gorenaren epaia
|
azken
zentzu horretan kaleratuz gero, epaitegienaurrean bide berriak landu lirateke, hala nola, emakume batek elkarte pribatu batean sartzeko eskubidea aldarrikatzea edota emakumez eta gizonez osatutako elkarte bat eratu eta elkarte horrek beste elkarte pribatuekin batera Alardeanparte hartzeko asmoa adieraztea eta, horretarako, beste konpainiek osatutako elkartepribatuko kide izateko nahia adieraztea....
|
2006
|
|
Edozein kasutan, eskubide edo askatasun orori esparru zehatza ezartzen dieten zenbait legezko mugaz gain, berezko konstituzio esparruaren barnean, argi dago merkataritza informazioa zenbait filtro juridiko, sozial, estetiko eta etikoren menpe dagoela.
|
Azken
zentzu horretan, Espainian, konponbide judiziala saihestu nahi izan dute publizistek, iragarleek eta hedabideek berek arretazko zenbait prozeduraren bitartez, eta horretarako kode etikoak eta autokontrol organo bat sortu dituzte. Dena den, Lege arruntek dakarten mugarekin aurrez aurre topo egiten du publizitate jartsumitzaileen eta Erabiltzaileen Babeserako Lege Orokorrak, publizitatearen noraiduerak, baina batez ere kontsumitzaileen zuzenbide berriarekin.
|
|
Hala, PLOren 10 artikuluan iragarlea aipatzen denean,
|
azken
zentzu horretan aipatzen da, esaten baita publizitatea haren interesen alde egiten dela. Kontratuen alorrean, aldiz, iragarlea agentzien eta hedabideen zerbitzuak eskatzen dituen edonor izango da; kontratu horietan dagoen beste alderdia izango da, baina subjektu horrek ez du nahitaez publizitate komertzial baten igorlea izan behar.
|
2008
|
|
Lehenik eta behin, kultura aniztasunaren
|
azken
zentzu hori da W. Kymlicka11 eta Ch.
|
2012
|
|
Hala, PLOren 8 artikuluan iragarlea aipatzen denean,
|
azken
zentzu horretan aipatzen da, esaten baita publizitatea haren interesen alde egiten dela. Kontratuen alorrean, aldiz, iragarlea agentzien eta hedabideen zerbitzuak eskatzen dituen edonor izango da; kontratu horietan dagoen beste alderdia izango da, baina subjektu horrek ez du nahitaez publizitate komertzial baten igorlea izan behar.
|
|
Edozein kasutan, eskubide edo askatasun orori esparru zehatza ezartzen dieten zenbait legezko mugaz gain, berezko konstituzio esparruaren barnean, argi dago merkataritza informazioa zenbait filtro juridiko, sozial, estetiko eta etikoren menpe dagoela.
|
Azken
zentzu horretan, Espainian, konponbide judiziala saihestu nahi izan dute publizistek, iragarleek eta hedabideek berek arretazko zenbait prozeduraren bitartez, eta horretarako kode etikoak eta autokontrol organo bat sortu dituzte. Dena den, lege arruntek dakarten mugarekin aurrez aurre topo egiten du publizitate jarduerak, baina batez ere kontsumitzaileen zuzenbide berriarekin.
|
2022
|
|
|
Azken
zentzu horretan, Huts ek existitzen diren gauzei edo existentziei buruzko ontologia zuzena dakar (eguneroko errealitateei buruzkoa), eta, bide batez, hauek bildu eta orokortuko bagenitu, Existentziaren Ontologiaren bat (errealitatearen osotasunari buruzkoa). Edozein kasutan, ‘existentzia’ (partikular) edo ‘existentzia’ (orokor) horiek ‘existentziarik eza’ oinarritzea zentzugabekoa dirudi.
|