Emaitzak: 8
2005 | ||
Hala bada, azterketa horien zifrek ez lukete kezkatu behar. Hala ere, | azken ondorio bat ezartzeko problemak alderdi askorekin du zerikusia: azterlanak pertsona eta elikagai nahikoei buruz egin izana; pertsonen lagina adierazgarria izatea; elikagaien jatorria eta, azkenik, egostea kontuan hartzea (errekuntza prozesu guztiek HAP sortzen dute). | |
2009 | ||
Alde horretatik, komeni da ideia baten aldeko edo kontrako iritziak ez adieraztea justifikatu gabe, eta puntu jakin batekin ados edo ados ez dagoela adierazten bada, komeni da zergatia esatea. Ariketak (ahal denean) sintesi eta | azken ondorio batekin bukatzea gomendatzen da, non ikaslearen iritzi pertsonala adieraziko baita. | |
2010 | ||
Euskal eta espainiar nazionalismoen arteko talkan, hortaz, orduko etorkin horien jarrerak | azken ondorio bat utziko liguke, alegia, badela Hego Euskal Herrian biztanle sektore garrantzitsu bat abertzaletasunean integratu ez dena eta espainiar sentitzen dena; baina Euskal Herriarekiko maitasuna erakusten duena eta Euskal Herrian bizitzen jarraitu nahi duena, ez baita Espainiara alde egiteko mehatxatua sentitzen. Euskal Herriaren etorkizuna erabakitzeko berarekin kontatu behar dela uste du, bera ere prest baitago etorkizun horretara beste herritarrekin bat eginda joateko. | |
2011 | ||
Bukatzeko, Lantaldearen Txostenetik eratorritako | azken ondorio bat Euskararako Kabinete Teknikoaren sorrera izan zen, hurrengo puntuan zehatzago azalduko duguna. | |
2012 | ||
Talde bakoitzak gaiaren alderdi bat jorratzen du. Zeregina, zehatz mehatz, gaia aztertzean datza, informazioa eta aholkuak bilatuz, iritziak eta esperientziak kontrajarriz, etab., | azkenean ondorio bat ateratzeko. | |
2019 | ||
Hil baino lehen, pentsalariak | azken ondorio batera iritsi ziren. “Lengoaia aldatu behar dugu: | |
2022 | ||
Eta lau hizkuntzetatik, euskara da ikasten zailena, irakasleriaren erdiarentzat izanik hizkuntza ikasten nekeza. | Azken ondorioak bat egiten du Amonarrizek (2019) azaldutakoarekin, izan ere, gizartearen usteetan sakon erroturik dago euskarak berezko ezaugarri duela ikasten zaila den hizkuntza izatea. Geroari begira, interes handikoa litzateke orain Haur eta Lehen Hezkuntzako graduetan diren ikasleek (etorkizuneko irakasleek) dituzten usteak ikertzea eta bien arteko konparaketa egitea, euskarari buruzko zailtasun usteen joera ezagutze aldera. | |
2023 | ||
Ordezkaritza falta horren | azken ondorioetako bat Lagun Aroren kotizazio sistema da, baina gehiago ere badira. Zeintzuk? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
azken | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
aikor.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
azken ondorio | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
azken ondorio bat | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |