2004
|
|
, r beroa da baldin. r ren presentzian subjektu normalek beroa sentitzen badute baldintza nonnaletan. Baldintzazko analisiacgiazkoa iz.anik ere, ez digu
|
azaltzen
subjektu normalek x rcn presentzian beroa zergatiksentitzen duten. Jakina, ez du baiio, a beroa dclako?
|
2009
|
|
Era berean, Foucaultek onartzen du Nietzscheren lana eredu hoberena, eraginkorrena eta eguneratuena dela ikerketak aurrera eramateko; hain zuzen ere, Nietzscheren lana erabiltzen du argitzeko nola osatu diren jakitearen arloak, aztertzeko diskurtsoak menperatzearen borroka jarduera joko moduan harturik,
|
azaltzeko
subjektuaren eraketa, eta jakitearen zein egiaren sortzea.
|
2010
|
|
Laugarren irudiak ALDI, BLOK eta KONT taldeek hiru baldintzapen saioetan eta lehen proba saioan A soluziotik kontsumitu zuten batez besteko kantitatea adierazten du. Talde guztietan A soluzioaren kontsumoaren jaitsiera egon zen, kontsumoa handiagoa izanik aurre
|
azaldutako
subjektuetan (ALDI eta BLOK) aurre esposiziorik jaso ez zuten subjektuetan baino (KONT taldea). Kontsumo hauekin egindako ANOVA batek aurkitu zuen 3 (taldea) x 4 (saioak) estatistikoki esanguratsuak zirela talde aldagaia, F. (2, 21)= 1352, p < 0.001, saio aldagaia, F (3, 63)= 41.05, p < 0.001, eta bi faktore horien arteko elkarreragina, F (6, 63)= 3.41, p= 0.006 Efektu sinpleen azterketak aurkitu zuen elkarreragina gertatu zela taldeak bigarren, F (2, 21)= 10.63, p= 0.001, hirugarren baldintzapen saioan, F (2, 21)= 7.94, p= 0.003, eta lehen proba saioan, F (2, 21)= 5.14, p= 0.015, desberdintzen zirelako.
|
|
Ez genuen hemen ere aurre esposizio programaren efektua aurkitu, ez baikenuen aurkitu ezberdintasun esanguratsurik estimuluei aldi berean edo bloketan aurre
|
azaldutako
subjektuen portaeretan. Hala ere, aurreko esperimentuarekin alderatuz, estimulu baldintzatu eta baldintzatu gabeko estimuluaren aurreko erantzun diferentzial bat aztertu genuen aldibereko aurre esposizioaren ondoren.
|
|
Hala ere, aurreko esperimentuarekin alderatuz, estimulu baldintzatu eta baldintzatu gabeko estimuluaren aurreko erantzun diferentzial bat aztertu genuen aldibereko aurre esposizioaren ondoren. Beraz, aurre
|
azaldutako
subjektuetan ezkutuko inhibizioaren efektu nabariaz gainera, datuek aditzera ematen zuten estimuluekiko aldibereko aurre esposizioa jasan zuten subjektuetan ikaskuntza efektu bat gertatu zela.
|
2017
|
|
Teoria eta ideologia horiek ez badute azaltzen nola bilakatu den subjektu autonomoa subjektu, bada, orduan ezin dute azaldu nola bilakatzen den subjektua aske, etiko edo autonomo, eta, beraz, ezin dute
|
azaldu
subjektu horiek nola sortzen duten kolektiboki aberastasuna, elkartasuna, zaintza, maitasuna, gorrotoa, leialtasuna, dependentzia eta emantzipazio politikoa. Horiek dira hain zuzen ere pentsamendu politikoak jorratu behar dituen galdera nagusiak, baina hori ez da gertatuko kolore, tamaina eta jatorri ezberdinak dituzten langile, esklabo eta emakumeak pentsalari politiko publiko eta publikatu bilakatzen diren arte.
|