Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2007
‎Beste batzuk, berriz, banakakoak. Sozialen artean, gizartetestuingurua da autoestimuan eragin handia duten faktoreetako bat (Berk, 1999). Ikerketen arabera, aurreko atalean azaldutako garapen ereduak ez dira unibertsalak. Gizarte testuinguruak autoestimuan duen eraginaren adibide gisa, gizartekonparazioa hartuko dugu.
2011
‎Ondoren, garrantzitsuenak iruditzen zaizkion jardueren laburpen bat egin behar du.Lan guztiak gelan aurkeztu behar dira, eta irakasleari entregatu behar zaizkio.Beste aukera batzukZuen autonomia erkidegoak ez baldin badu egin familiei arreta emateko berariazko planik, zerbitzuen eta baliabideen gidekin eta beste neurri batzuekin egin duzue lan. Kasu horietan, azaldutako garapenaren antzeko prozesu bat jarraitu duzue: Printzipioak eta asmoak irakurri.Ardatz edo gai garrantzitsuak bilatu, eta, taldeka, horietako bakoitza ardaztuta aztertu.IraupenaAukera interesgarri bat da dokumentua bilatzea? 2.5 Familiei arreta emateko planak eta programak, atala aztertzen hasi aurretik, eta unitatean aurrera egitea plan propioa erreferentziatzat hartuta, eta, aldi berean, jarduera hau egitea.
2014
‎Haurrek, urruma sinpleetatik eta zizakaduretako soinuetatik abiaturik, milaka hitzez osatutako hiztegia eskuratzen dute, sintaxiaren eta gramatikaren oinarrizko arauak ulertzeaz gainera. Nola azaldu garapen azkar hori. Aurreko galdera erantzutean ikuspegi enpiristaren eta natibistaren arteko eztabaida aurkitzen dugu.
2018
‎Hemen azaldutako garapenekin funtsean osatuta geratuko litzateke Iruñeko urbanizazioa 2002an onartutako Udal Planean aurreikusitako auzo berrien eta etxebizitzen eraikuntzari dagokionez.
2021
‎Gainera harreman horiek ikas eremu ere badira, bertsogintza ez baita bakarkako lana, eta kideekin batera aritzea da bertso eskolen funtsa. Bide horretan, Vygotsky k (1978) azaldutako Garapen Hurbileko Eremuaren ideiarekin (GHE) pareka dezakegu. GHEa momentuko garapen maila errealaren eta garapenmaila potentzialaren arteko aldea da, hau da, norberak dakienaren eta kideekin elkarlanean ikas dezakeenaren eremu hori, zeinean bertso eskolaren jarduna kokatzen den.
2023
‎Hego Euskal Herriari dagokionez, 90eko hamarkadan El Tubo aldizkarian maiz irakur zitezkeen Esparrago Rock, Festimad, FIB, Doctor Music eta antzekoen inguruko kronika suharretan topa ditzakegu azaldutako garapen horren lehen testigantzak. Gurean, halere, ahotan darabilgun eredua jarraitzen duen ekitaldi arrakastatsurik ez zen antolatu geroagora arte.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia