Emaitzak: 6
2007 | ||
Beste batzuk, berriz, banakakoak. Sozialen artean, gizartetestuingurua da autoestimuan eragin handia duten faktoreetako bat (Berk, 1999). Ikerketen arabera, aurreko atalean | azaldutako garapen ereduak ez dira unibertsalak. Gizarte testuinguruak autoestimuan duen eraginaren adibide gisa, gizartekonparazioa hartuko dugu. | |
2011 | ||
Ondoren, garrantzitsuenak iruditzen zaizkion jardueren laburpen bat egin behar du.Lan guztiak gelan aurkeztu behar dira, eta irakasleari entregatu behar zaizkio.Beste aukera batzukZuen autonomia erkidegoak ez baldin badu egin familiei arreta emateko berariazko planik, zerbitzuen eta baliabideen gidekin eta beste neurri batzuekin egin duzue lan. Kasu horietan, | azaldutako garapenaren antzeko prozesu bat jarraitu duzue: Printzipioak eta asmoak irakurri.Ardatz edo gai garrantzitsuak bilatu, eta, taldeka, horietako bakoitza ardaztuta aztertu.IraupenaAukera interesgarri bat da dokumentua bilatzea? 2.5 Familiei arreta emateko planak eta programak, atala aztertzen hasi aurretik, eta unitatean aurrera egitea plan propioa erreferentziatzat hartuta, eta, aldi berean, jarduera hau egitea. | |
2014 | ||
Haurrek, urruma sinpleetatik eta zizakaduretako soinuetatik abiaturik, milaka hitzez osatutako hiztegia eskuratzen dute, sintaxiaren eta gramatikaren oinarrizko arauak ulertzeaz gainera. Nola | azaldu garapen azkar hori. Aurreko galdera erantzutean ikuspegi enpiristaren eta natibistaren arteko eztabaida aurkitzen dugu. | |
2018 | ||
Hemen | azaldutako garapenekin funtsean osatuta geratuko litzateke Iruñeko urbanizazioa 2002an onartutako Udal Planean aurreikusitako auzo berrien eta etxebizitzen eraikuntzari dagokionez. | |
2021 | ||
Gainera harreman horiek ikas eremu ere badira, bertsogintza ez baita bakarkako lana, eta kideekin batera aritzea da bertso eskolen funtsa. Bide horretan, Vygotsky k (1978) | azaldutako Garapen Hurbileko Eremuaren ideiarekin (GHE) pareka dezakegu. GHEa momentuko garapen maila errealaren eta garapenmaila potentzialaren arteko aldea da, hau da, norberak dakienaren eta kideekin elkarlanean ikas dezakeenaren eremu hori, zeinean bertso eskolaren jarduna kokatzen den. | |
2023 | ||
Hego Euskal Herriari dagokionez, 90eko hamarkadan El Tubo aldizkarian maiz irakur zitezkeen Esparrago Rock, Festimad, FIB, Doctor Music eta antzekoen inguruko kronika suharretan topa ditzakegu | azaldutako garapen horren lehen testigantzak. Gurean, halere, ahotan darabilgun eredua jarraitzen duen ekitaldi arrakastatsurik ez zen antolatu geroagora arte. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
azaldu | 6 (0,04) |
Lehen forma
azaldutako | 5 (0,03) |
azaldu | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
azaldu garapen | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
azaldu garapen antzeko | 1 (0,01) |
azaldu garapen azkar | 1 (0,01) |
azaldu garapen eredu | 1 (0,01) |
azaldu garapen funts | 1 (0,01) |
azaldu garapen hori | 1 (0,01) |
azaldu garapen hurbileko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |