Emaitzak: 6
2002 | ||
Gaur egun prozesadore4 morfologiko ugari aurki daiteke bibliografian, zein bere ikuspuntu eta ezaugarriekin. Haien arteko konparaketa egin ahal izateko irizpide batzuk zehaztu behar dira aurretik; horretarako, aurreko atalean | azaldutako galderetatik abiatuko gara, ondorio hauetara iristeko: | |
2003 | ||
Beltza izateaz harro zegoen Malcolm X, eta askatasuna lortzeko bide guztiak zituen zilegitzat. Liburuko kapitulu bakoitzaren bukaeran, | azaldutakoaren inguruko galderak eta bizi duten errealitatearekin zerikusia izan dezaketenak egiten zaizkie irakurle gazteei, «Pentsatzen hasita...» deitu atalean. | |
2013 | ||
Bozeramaileak esandakoaren arabera, eskubide demokratikoak bermatzea eta parte hartzea bultzatzea dute helburu, «norberak bere iritzia eman dezan askatasun osoz». Horregatik, atzoko aurkezpenean bildu zirenek ez dute inolako jarrerarik | azalduko galderari dagokionez. Era berean, herritarren inplikazioaren beharra nabarmendu dute, Etxarri Aranazen etorkizuna haien eskuetan dagoela iritzita. | |
2016 | ||
Monotonia hausteko, funtsezkoa da kontakizuna zatika ematea, baina jarraitutasuna bermatuta. Gaurkotasun gai batek kronika luzea behar badu, hainbat formula baliatuko dira, hala nola aurkezleak egitea adierazpenen sarrera, edo kronikaren barruan | azaltzea galderak egiten. Erritmoari eusteko, ahotsak txandakatu egin behar dira. | |
2019 | ||
Sailkatzaileak neurri multzo ezberdinekin doitzea probatu genuen. Hau da, neurriak lau multzo ezberdinetan banatu genituen, multzo bakoitzean 3.2 atalean | azaldutako galdera bakoitzeko eta 3.1.1, 3.1.2 eta 3.1.3ataletan azaldutako neurri mota ezberdinetarako neurri bat jarri genuelarik. Lehenengo, bigarren eta hirugarrengalderako neurrientzat (6) funtzioa erabili dugu eta laugarren galderarako (5) funtzioaren moldapen bat. | |
2021 | ||
Hara iristean jakinarazi ziguten hitzaldia gazteleraz izango zela, gaztelerazko ikasleak ere entzuten egongo zirelako. Hala nola itzuli genuen aurrez prestatuta genekarrena, ez izerdirik isuri gabe, eta, gure proiektu batzuk | azaldu ondoren galderen tartea ireki zenean, noizbait entzundako galdera baten oihartzuna belarriratu zitzaigun. Egiten genuena ondo zegoela esan zigun mutil hark, oso interesgarria zela baina… Zergatik ez genuen beste hizkuntzaren batean sortzea probatzen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
azaldu | 6 (0,04) |
Lehen forma
azaldutako | 2 (0,01) |
azaldu ondoren | 1 (0,01) |
azalduko | 1 (0,01) |
azaltzea | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Argia | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
EITB - Argitalpenak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
azaldu galdera | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
azaldu galdera abiatu | 1 (0,01) |
azaldu galdera bakoitz | 1 (0,01) |
azaldu galdera egin | 1 (0,01) |
azaldu galdera egon | 1 (0,01) |
azaldu galdera tarte | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |