2008
|
|
Atmosferari ukitu baino lehen
|
askoz
objektu handiagoa izango zen, arropa garbigailuaren edo autoaren neurrikoa baina trinkoa. Atmosferan sartzean azala urtu eta galdu egingo zuen; eta berriro urtu eta berriro galdu, azkenean honelakoxe txatal txikiak bakarrik geratu arte.
|
2012
|
|
Merkataritza guneetan eta antzeko lekuetan, aukera bat gas globo bat erosi eta eskumuturrean lotzea da. Globoa, haur
|
askok
objektu flotatzaile bera eramatea eragiten duen sustapenik edo antzekorik ez badago, seinale ikusgarria eta eraginkorra izango da beti, haurra non dagoen identifikatzeko.
|
2013
|
|
Donostiako sutearen bigarren mendeurrenean, erakunde publiko eta elkarteek gertatutakoa oroitzea dute helburu eta hortxe koka dezakegu San Telmo Museoko 1813 Donostiaren setioa, sutea eta berreraikitzea erakusketa. Hiru multzo eta bederatzi ataletan banaturik dago bi atal Untzi Museoan daude ikusgai eta artelan garaikideak, grabatuak, dokumentu historikoak eta beste euskarri
|
askotako
objektuak topatuko ditu bisitariak erakusketan barrena.
|
|
Psikologia eta Gizarte Psikologiatik ikusita, pertsona (eta taldeak, herriak, estatuak... ere) zenbait prozesu ezberdin erabiliz joaten da garatzen, prozesu guztiak erabilgarri dituenak zenbait helburutara iristeko eta zenbait gauza egiteko edo portaeratara irizteko. Laburbilduz, dituen ahalmen guztiak pertsonak garatzen ditu harremanen bitartez, bera subjektu moduan funtzionatuz eta harremaneko beste guztiak objektu bezala, mota
|
askotako
objektuak izanez, adibidez: pertsonak, taldeak, sareak..., komunikabideak, hezkuntza, lan mundua, kirolak..., hizkuntzak, abestiak, janaria...
|
|
2 Zakurrak objektuak irenstea Zakurrei atentzioa ematen die, batez ere txakurkumeak, jostailuak, urrutiko aginteak, mugikorrak, galtzerdiak, zapatak. «Haientzat dena da jangarria; beraz, txakurren urdailetan era
|
askotako
objektuak daude, hala nola txupeteak edo jostailuzko piezak», azaldu du María Victoria Achak, albaitariak. Objektu handiak irentsiz gero, zakurrak hesteetako buxadura eragin dezake.
|
|
Aukera interesgarri bat da mahai gainean LED zerrendak sartzea, nahiz eta kontuz ibili ez itsutu eta inbaditzailerik ez izateko Aldaera asko daude mahai zentroentzat: hainbat tamainatako kandelak erabiltzea, hasiera batean ateetarako diseinatutako apaingarriak, era
|
askotako
objektuak (Gabonetako zuhaitzeko bolak, azukre koskorrak, pinaburuak, harriak edo beste produktu natural batzuk, etab.).). Landa estiloko mahai zentroak ere osa daitezke, hosto edo larre lehorrekin, zuhaitz eta fruta adarrekin edo itsas estiloarekin, itsas barraskiloak, maskorrak edo koloretako harriak zeramika edo zume ontzi batean.
|
2015
|
|
8a) Egile horiek beste printzipio bat ere izatea baliagarria eta beharrezkoa dela uste dute: autonomiaz ikasteko eta irakasteko modu
|
askoren
objektu bihurtzea ahozko hizkuntza.8b) Egile horiek uste dute baliagarria eta beharrezkoa dela beste printzipio bat ere izatea: autonomiaz ikasteko eta irakasteko modu askoren objektu bihurtzea ahozko hizkuntza.** 8c) Egile horiek uste dute beste printzipio bat ere izatea baliagarria eta beharrezkoa dela:
|
|
autonomiaz ikasteko eta irakasteko modu askoren objektu bihurtzea ahozko hizkuntza.8b) Egile horiek uste dute baliagarria eta beharrezkoa dela beste printzipio bat ere izatea: autonomiaz ikasteko eta irakasteko modu
|
askoren
objektu bihurtzea ahozko hizkuntza.** 8c) Egile horiek uste dute beste printzipio bat ere izatea baliagarria eta beharrezkoa dela: autonomiaz ikasteko eta irakasteko modu askoren objektu bihurtzea ahozko hizkuntza.
|
|
autonomiaz ikasteko eta irakasteko modu askoren objektu bihurtzea ahozko hizkuntza.** 8c) Egile horiek uste dute beste printzipio bat ere izatea baliagarria eta beharrezkoa dela: autonomiaz ikasteko eta irakasteko modu
|
askoren
objektu bihurtzea ahozko hizkuntza.
|
|
8b) Egile horiek uste dute baliagarria eta beharrezkoa dela beste printzipio bat ere izatea: autonomiaz ikasteko eta irakasteko modu
|
askoren
objektu bihurtzea ahozko hizkuntza. **
|
|
8b) Egile horiek uste dute baliagarria eta beharrezkoa dela beste printzipio bat ere izatea: autonomiaz ikasteko eta irakasteko modu
|
askoren
objektu bihurtzea ahozko hizkuntza. **
|
|
8b) Egile horiek uste dute baliagarria eta beharrezkoa dela beste printzipio bat ere izatea: autonomiaz ikasteko eta irakasteko modu
|
askoren
objektu bihurtzea ahozko hizkuntza. **
|
2016
|
|
Beste abantaila aipagarri bat bezeroarentzat erosotasuna da: kolak, pilaketak, auto ilarak, batez ere Eguberrietan edo beherapenetan, eta, gainera, era
|
askotako
objektuak eros daitezke, smartphone batetik zinemarako sarrera batzuk, dena klika gutxi batzuetan. Azkenik, online erosketek ez dute ordutegirik.
|
2018
|
|
Rodriguezek ere uste du euskal hedabide publikoan protokolo baten beharra dagoela, dagoena langileentzat baino ez baita eta kolaboratzaileak" babesik gabe" baitaude. " Ni
|
askotan
objektu sentitu naiz eta hori indarkeria matxista da. Babesten gaituen neurririk ez dagoenez, ez da salatzen baina ziur nago askori pasa zaiela".
|
2021
|
|
Esaldi kopulatibo horien eta eduki aditzaren esanahia gordetzen dutenen aldea ikus daiteke, aurreko adibidekoak honako beste honekin alderatuta: Diru asko daukate horiek iruzurrez beretua; eduki aditzak bere esanahia gordea du azken honetan, eta iruzurrez beretua predikatua diru
|
asko
objektuari begirako osagarri predikatiboa da, bigarren mailako predikatua.
|
|
Gehientsuenetan, hala ere, absolutiboak betetzen dituen guneak hartzen dituzte. Horrexegatik izaten dira sarri
|
askotan
objektu," ordezkatzen" duten izena bezala. Esan, jakin, eskatu, erabaki, irakurri, adierazi eta era horretako aditzen osagarri direnean, zer esan, eskatu, erabaki edo jakiten den adierazten dute:
|