Emaitzak: 6
2004 | ||
Hala ere, nahi eta nahi ez, autoeraketaren anbibalentziarekin egiten dugu topo: elkarte kooperatibo | askok helburu ekonomizistak dituzte, eta langilearen integrazioa enpresaren ekoizpena handitzeko helburuarekin baino ez dute bultzatzen. Horida ekonomizismoaren arriskua: | |
2007 | ||
Ildo horretatik, oraindik asko da 4 urtekohaurrek bizitza mentalaz ikasi behar dutena. Hala, behin gogamenaren teoriagaratu eta gero, egun ikertzaile | askoren helburua da aztertzea haurrek egoeramentalez ikasi behar dutena (Flavell, Green eta Flavell, 1995 in Carpendale etaLewis, 2006). Hurrengo paragrafoetan, ikertzaile horiek aztertu dituzten ezagutzeizein gaitasunei buruz hitz egingo dugu; hain zuzen ere: | |
2009 | ||
XX. mendeko politika ekonomikoak ulertzea ez da batere erraza faktore hauek kontuan hartu gabe langabeziarekiko politikak balioesteko orduan. Eta, zehazki, lanindarra eskuragarri eta merkea mantentzea enpresari askoren betiko helburua izan dela kontuan hartu gabe eta, horren ondorioz, politika ekonomiko | askoren helburua ere. Azken hamarkada hauetan gure gizarteetan ezagutu ditugun funtsezko gertaera batzuk (eta horrekin loturiko politika ekonomiko batzuk ere), adib., immigrazioa, enpresen deslokalizazioa, etab.? | |
2015 | ||
Kutsatzaile kimikoek eta naturalek ekosisteman zein gizakiaren osasunean duten efektuen etaeraginaren azterketa, arlo desberdinetako ikerketa talde | askoren helburu nagusi bilakatu da azken aldihonetan. Gaur egun, ingurumenaren ebaluazioa egiteko, tresna eta metodologia estandarrik ezdagoenez (bateratutako erreferentziak, kutsatzaileen eragina aztertzeko balioztatutako prozedurak...), esfortzu handia egin behar da guztiontzat baliagarriak diren metodologia estandarrak garatzeko.Horretarako, egin beharreko urratsetako bat monitorizazio estrategia egoki eta sendoen garapena da. | |
Latinoamerikako estatuek jaso izan duten kritika handienetakoa egiturazko eraginkortasunik eza izan da eta gobernu berri batzuek ez dute lortu aurrerapaso nabarmenik ematea. Politika publiko | askoren helburua oso zuzena izan arren, geroko emaitzak ez dira oso erangikorrak izan, Venezuelako kasuan nabarmentzen den bezala. Politika sozialen jarraipen iraunkorra ez da askotan garatu eta egitasmo askoren ebaluazioa ez da egin. | |
2019 | ||
| Askotan helburu artistikoak erdiesteko, baita artistikoak ez direnak ere, egiteko moduakerrepikatzen ditugu, doktrinak, arauak, ohiturak agintzen duen moduan egiten ditugu gauzak gurehelburu partikular horiek gauzatzen saiatzeko, baina sarritan, ezarritako egiteko modu horiek ezdute balio izaten gure helburu propioak lortzeko. Horrela, antzerki eta zinemaren kasuan gauzakaldatu dituztenek, gehienetan, ez dituzte bakarrik emaitzak aldatu, prozesuak ere aldatu izandituzte. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
asko | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
asko helburu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
asko helburu artistiko | 1 (0,01) |
asko helburu ekonomizista | 1 (0,01) |
asko helburu ere | 1 (0,01) |
asko helburu nagusi | 1 (0,01) |
asko helburu oso | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |