2013
|
|
Beraz, euskaraz dakitenen% 12tik %15era dira euskarazko komunikabideen eguneroko jarraitzaileak. Euskal zinearen jarraitzaileak, gehienez jota, euskaraz dakitenen% 10 dira, eta bertsozaleak 54.000tik 88.000rako tartean daude; hau da, euskaraz dakitenen %10 %15 Euskal literatura erosten dutenak
|
askoz
gutxiago dira. 4.000 5.000 pertsona omen dira euskarazko liburuak erosten dituztenak, hau da, euskaraz dakitenen% 0,6 %0, 75.
|
|
Euskarazko komunikabideak dira euskaldunen inplikazio maila txikiena eskatzen duten adierazpide kulturalak, eta gehienez jota, 100.000 pertsona dira hauen ohiko jarraitzaileak; hau da, euskaldun guztien %15 inguru.
|
Askoz
gutxiago dira inplikazio maila handiagoa eskatzen duten adierazpide kulturaletara hurbiltzen direnak. Euskal zinera, gehienez jota, euskaldunen %10 hurbiltzen da eta euskal literatura euskaldungoaren %0, 6 edo %0, 7.
|
|
Dena dela, gauza bat da noizbait euskaraz nabigatzea, eta beste bat da euskara izatea interneten gehien erabiltzen den hizkuntza. Daturik ez dudan arren, nire ustez,
|
askoz
gutxiago dira interneteko ohiko hizkuntzatzat euskara hartzen dutenak.
|
|
irratiak eta telebistak guztira 342.000 ikus entzule dituzte, eta argitalpenek eta eguneroko prentsak, 407.000 (Garcia, 2011: 5). Dena dela,
|
askoz
gutxiago dira euskaraz hedabideen ohizko jarraitzaileak. ETB, Euskadi Irratia eta Berriaren jarraitzaileen kopuruak ezagututa, nire ustez, euskarazko komunikabideen jarraitzaileak gehienez 100.000 bat direla esan daiteke; hau da, euskaraz dakitenen% 15.
|
|
Euskarazko komunikabideak dira kultura kontsumitzaileen aldetik inplikazio maila baxuena eskatzen duten berbazko adierazpide kulturalak, eta gehienez jota, 100.000 euskaldun dira horien ohiko jarraitzaileak; hau da, euskaldun guztien% 15 inguru.
|
Askoz
gutxiago dira kontsumitzailearen ikuspuntutik inplikazio maila handiagoa eskatzen duten adierazpideetara hurbiltzen direnak. Euskarazko pelikuletara, gehienez jota, euskaldunen% 10 hurbiltzen da eta euskal literaturara euskaldungoaren% 0,6 edo% 0,7 inguru.
|
2014
|
|
Euskarazko komunikabideak dira kultura kontsumitzaileen aldetik inplikazio maila baxuena eskatzen duten berbazko adierazpide kulturalak, eta gehienez jota, 100.000 euskaldun dira horien ohiko jarraitzaileak; hau da, euskaldun guztien% 15 inguru.
|
Askoz
gutxiago dira kontsumitzailearen ikuspuntutik inplikazio maila handiagoa eskatzen duten adierazpideetara hurbiltzen direnak. Euskarazko pelikuletara, gehienez jota, euskaldunen% 10 hurbiltzen da eta euskal literaturara euskaldungoaren% 0,6 edo% 0,7 inguru.
|
2015
|
|
Euskarazko komunikabideak dira kultura kontsumitzaileen aldetik inplikazio maila baxuena eskatzen duten berbazko adierazpide kulturalak, eta gehienez jota, 100.000 euskaldun dira horien ohiko jarraitzaileak; hau da, euskaldun guztien% 15 inguru.
|
Askoz
gutxiago dira kontsumitzailearen ikuspuntutik inplikazio maila handiagoa eskatzen duten adierazpideetara hurbiltzen direnak. Euskarazko pelikuletara, gehienez jota, euskaldunen% 10 hurbiltzen da eta euskal literaturara euskaldungoaren% 0,6 edo% 0,7 inguru.
|