Emaitzak: 5
2021 | ||
Koka eskolan atsekabe handi batez aritu naiz, berrikuntza pedagogikoko proposamen edo ildo | askoren funts gabeziak sorrarazitako atsekabeaz. Are gehiago, orduan bi munduren artean nenbilela ere esan dut, mundu moderno eta postmodernoen artean; Esk (ai) olan, berriz, bigarren atsekabe bati heldu diot, beste batzuek diseinaturikoa ezarri behar zuen irakasle betetzaile hutsera murrizturik sentitzeak, autonomia gabeziak, sorrarazitako atsekabeari. | |
Koka eskola kapituluaren hasieran Rozada Martinez irakasle jubilatuaren bi nahigabe edo atsekabeak nire egiten nituela idatzi dut: " batetik, berrikuntza pedagogikoko proposamen edo ildo | askoren funts gabeziak sorrarazitako atsekabea eta, bestetik, beste batzuek diseinaturikoa ezarri behar zuen irakasle betetzaile hutsera murrizturik sentitzeak sorrarazitako nahigabea". Aipatu kapituluan lehenengo atsekabeaz arduratu naizen modu berean saiatuko naiz honako kapituluan bigarrenari heltzen. | |
Egoera horretaz, aurretik susmoa zuen arren, Carlos Lerenaren lanak irakurtzean jabetu zen azkenik, hitz haietan islaturik ikusi baitzuen bere burua. Aipatu liburuak, batetik, berrikuntza pedagogikoko proposamen edo ildo | askoren funts gabeziak sorrarazitako atsekabea eta, bestetik, beste batzuek diseinaturikoa ezarri behar zuen irakasle betetzaile hutsera murrizturik sentitzeak sorrarazitako nahigabea adierazten zituen. Rozada Martinezek bereak egin zituen hitz haiek, pairatzen zuen ezinegona ederki definitzen zuten hitz haiek. | |
Lehen kapitulu honetan aipatu lehenengo atsekabeari helduko diot, hots, berrikuntza pedagogikoko proposamen edo ildo | askoren funts gabeziak sorrarazitako atsekabeari, egungo pedagokraziak sortutakoari. Eta, hala eta guztiz ere, honako liburua ez da pedagogia liburu bat, ezta gidaliburu bat ere, egungo heziketa sistemaren inguruko ikuspegi bat baizik; edo, nahi bada, atsekabeari aurre egiteko beharrezkoa zaidan susmo baten azaleratzea. | |
Lehenago esan dut mugan sorrarazi dizkidala bi atsekabe mota. Lehenengoa, Rozada Martinezek aipatzen zuen moduan, berrikuntza pedagogikoko proposamen edo ildo | askoren funts gabeziak sorrarazitakoa da. Izan ere, mugan bizitzearekin hori adierazi nahi nuen nagusiki, batetik, paradigma modernoaren baitan izan nintzela prestatua irakasle benetan" ezberdinak" eta onak izan nituen arren— eta, bestetik, paradigma postmodernoaren ildotik egin behar dudala lan; hots, bi munduren artean nabilela, bietatik bat bera ere ez baitut gustuko, ez naizelako ez batekoa ez bestekoa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
asko | 5 (0,03) |
Lehen forma
askoren | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Pamiela | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
asko funts | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
asko funts gabezia | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |