Emaitzak: 3
2006 | ||
Ez nago gure pribatutasuna eta intimitatea jorratzearen kontra bainahausnarketa pertsonala eta soziala ezinbestekoak dira. Horretarako ezin aprobetxagarriagoa deritzot antropologian zein beste alor zientifikoetan amatasunazegindako ikerkuntza diziplinartekoa eta jendearen esperientzia | askotarikoa baliatzeari, errealitateen eta iritzien askotarikotasuna eta Mendebaldeko ereduen mugakerakusten baitizkigute. | |
2011 | ||
Esan izan da murgilketako irakasleak kontuan hartu behar duela ikasleek murgilketako hizkuntzan (hau da, etxean ikasitakoa ez duten hizkuntzan) dituzten ulermen trebetasunak ez direla oso garatuak izaten, eta zentzu horretan «zaintzailearen hizketa» bezala ezagutzen denaren antzeko zerbaitean egin behar diela ikasleei (Tardiff; 1991; Baker, 2006): hiztegi murriztua, gramatika zein sintaxia sinplifikatua, hizketa erritmo motelagoa edo keinuez | asko baliatzea lirateke hizketa horren ezaugarriak. Halaber, errepikapen asko erabili behar ditu irakasleak eta mantsoago hitz egin (haur hizkuntza eta «foreigner talk»en antzekoa, zentzu honetan). | |
2015 | ||
Hipermedia eta multimedia narratibak Interneteko medioen esparruan baino ez dira garatzen, eta transmedia narratibak gauzatzen dira ez soilik medio horietan, baita tradizionaletan ere, esaterako, telebistan, irratian edo paperezko prentsan (dena dela, ukaezina da laugarren kanal gisa sortutako Internetek bultzatu dituela hedabide batera baino gehiagotara iristen diren estrategiak, hala nola cross media eta transmedia). Gauzak horrela, hipermedia eta multimedia kontakizunek, erlaziozko eta integraziozko logikak baliatuz hurrenez hurren, hedabideetako hainbat formatu erabiltzen dituzte euskarri bakarrean, sarea?; transmediak, berriz, hainbat lengoaia erabiltzen ditu, baina kanal | asko baliatuz istorio baten alderdiei heltzeko, euskarri bakoitzak potentzialki eskaintzen duen adierazpidea ustiatu nahian. Zentzu horretan, esan daiteke transmedia makronarratibetan sareko hipermedia edota multimedia narrazioak osagai ezberdinen artean bat baino ez dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
asko | 3 (0,02) |
Lehen forma
asko | 2 (0,01) |
askotarikoa | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
asko baliatu | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
asko baliatu istorio | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |