Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 16

2000
‎Jakin minez dit. Aspertzen ari ote natzaion bururatzen zait. Eta min hori... bihotz min hori. Irudi nahasia dut:
2001
‎1) Euskal narraziogintzaren zenbait norabide. 2) Gure nobelagintzapostabangoardiakoa epikarik gabe gelditzen ari ote da? 3) Bizi dugun sasoipostmodernoak zer eragin luke gure nobelagintzan?
2003
‎Sistema globalhori berez da aldakorra, espazioan zein denboran. Gaur egungo kontua ez da klimaaldatzen ari ote den, aldatzen ari ote garen baino. Klima berez aldatu denean, modukontrolatuan izan da.
‎Sistema globalhori berez da aldakorra, espazioan zein denboran. Gaur egungo kontua ez da klimaaldatzen ari ote den, aldatzen ari ote garen baino. Klima berez aldatu denean, modukontrolatuan izan da.
‎Euskararen etorkizunarekin eta umeen hezierarekin jolas gehiegi egiten ari ote garen dirudi. Umeak ez dute nozitu behar gure zatikeriaz eta kaskagogorkeriaz.
2004
‎cgia otcda cstatu nazioa krisian dagoela? Edo aldcrantziz, bere burua aldatzen ari ote da estatunazioa. Giza eskubideen babesak nazioarteko botere indartsuren bat behar ote du?
2006
‎Amesgaiztoak gela zulo itogarrietan daude kokaturik, etakideek gela itogarrietan egingo dituzte, bero txundigarriko azaroan, eta Pasaia bera unibertso hertsi itogarri batean datza. Pasaia Bluesekoa, hedatzen ala estutzen ari ote garen zalantzan dabiltzan mugen baitan iraganaerrepikatzera kondenatzen duen denbora moldea duzu. Zulo beltzek gordetzendituzte sekretuok, zulo beltz naturalek (galaxietakoek), baina baita gizatiarrek ere (bainerakoek eta donutsetakoek).
‎Beharbada bizitza estilo baten hedatze masiboaren aldeko mugimendua dugu begien aurrean27, mundu osora hedatzen ari ote den alegia, emakumeen integrazioaz gain, kapitalismo globalizatuarekin lanaren praktika eta kultura mendebaldarra indartzera datozelako. Weber-ek garbi ikusi zuen Mendebaldeko eboluzio kulturalak zekarren indarra:
2007
‎Egitura landu eta gero, begiratu behar duzu jendeak zer jakin nahi duen.Diagnostikoa egin behar duzu, nolako komunikazioa ematen den eta zer ez denematen ikusteko; zer behar den eta zer ez den ematen, beharrezkoa ez denahalegin bat egiten ari ote garen... eta abar jakiteko.
‎Eta horrekin guztiarekin batera, eta hau ere azpimarratu nahi dut, ikerketajarri genuen komunikazioaren zerbitzura. Bestela, nola jakin, urteak joan eta urteaketorri, gauzak ongi eramaten ari ote ginen. Horretarako, neurketa egin ahal izateko, aukera bakarra zegoen eta hauxe zen:
2011
‎Burutik uxatu ezin diren ideia errepikakor horiek soilik eta bakarrik gaixotasunen bat jasaten ari ote den edo jasango duen beldurrarekin harremana badute, eta beldur horrek sintoma fisikoen interpretazio okerrera eramaten badu pertsona, gizabanako horrek hipokondria duela ondorioztatuko da. Dena dela, gaixotasunen bat izateko beldurraz gain, sintomek okerrera egin dezaketen ustean edota besteak kutsatzeko beldurragatik garbiketa erritualak edo gaixotasun sintomen gehiegizko egiaztapenak aurkezten baditu, hipokondriaz gain nahaste obsesibo konpultsiboa diagnostikatu litzaioke.
2012
‎Alabaina, desagertzen ari ote dira benetan estatuak. Sare politiko horietandesagertu al da estatuaren aginpide subiranoa?
2014
‎Bertsolariak, kantuan ari den bitartean, hori dena kalkulatzen du. Hori, eta albokoak zer esan diezaiokeen, zer erantzundezakeen berak, jendearen interesa mantetzen ari ote diren... Burua ikaragarrizkoabiadan dabilkio...
2015
‎Etxeetan, batezbestekoa omen da 4 ordu pasatzen ditugula telebistan. Telebistan ETB ikusiko du jendeak bainagainerakoak ere bai, orduan erdara geroz eta ohikoagoa dugu etxe hauetako egunerokotasunean.Orduan, beste faktore horiez aparte, barruko dinamikak ere aldatzen ari ote diren aztertzeko moduko gaia litzateke, dudarik gabe.
2017
‎– Nola desberdindu daiteke ikasleek benetan gaia (kasu honetan S/ I azpisistema) ikasten ari diren alaazterketa bat gainditzeko erantzun behar diren galderak erantzuten ikasten ari ote diren?
‎Eta aurreko puntuak beste honetara garamatza: Nola baloratu dezakegu irakasleek azterketetarakogaldera egokiak erabiltzen ari ote diren?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia