Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 17

2001
‎Aurkezten ari garen lan hau ez da lan teorikoa, irakaslearen eguneroko beharrei erantzun nahi dien lan praktikoa baizik. Lan honi esker, helburu komunikatibohauei esker, irakasleak diseinu kurrikularrean ezinbestekoak diren zehaztapenakaurkituko ditu, bere eguneroko klasearen ikuspegi komunikatiboa ez galtzeko.Bertan, klasea menderatzeko beharrezkoak diren elementu guztiak ageri dira ongiordenaturik, begirada bakar batez zer egin behar den jakiteko.
2005
‎64 Gai honen inguruan Euskaldunon Egunkarian argitaratutako artikuluak honela zioen: . Roman del Cerro ez da, gainera basko-iberismoa Valentzia aldean aldarrikatzen ari den bakarra, eta bitxia bada ere Valencianismoa defenditzen duen sektoreko jendea ari da lan honetan. Talde horrek, Valentziako hizkuntzak katalanarekin zerikusirik ez dutela aldarrikatzen du, oinarririk gabeko (baina karga politiko handiko) posizioa?
2007
‎Askotan horrela izaten da; eta horrela egin izan dugu behin baino gehiagotan, oraingoan ez, ostera. Zuek, irakurleok, eta gu egileok, aldi berean ari gatzaizkio lan honi hurbiltzen. Ez zuek, ez guk, ez dakigu oraindik zein izango den gure lan honen ildoa.
2008
‎Bakarrik ari zara lan honetan Euskal Herrian, ala badituzu kideak?
2009
‎Bide eta aukera hori zertan den aztertu nahi izan dugu unibertsitate mailako ikerketa batean irakasle eta ikerle talJakin 172 maiatza-ekaina 2009 de batek. Bakoitza bere esparruan, baina besteen lanei ekarpen interesgarriak eginez, Elena Beloki, Koldo Gorostiaga, Didier Rouget eta lan hau izenpetzen dugunok horretan jardun dugu eta, aipatu gabe ere, denen iritzien printzak agertzen dira aurkezten ari garen lan honetan.
2010
‎Erresistentziarekin izandako harremanaz eta Euskal Herrian barna Eusko Jaurlaritzarenekimenez ez gara ariko lan honetan, erbestean egindako eta bermatutako ekintzez baizik.
2011
‎Giza historiaren gailurrik gorena hizkuntz gaitasunari esker erdietsi dela esaten eta berresaten ari gara lan honetan zehar. Ez dagoela pareko harribitxirik giza zibilizazioaren historian.
2012
‎Horregatik erabaki dugu ikusleak gonbidatzea, geure bizitzaren parte izan daitezen. Amodioaren antolakuntzaz ari zarete lan honetan, eta bikotea erakunde gisa aztertu nahi duzue. Suediarrak horren arrazionalak zarete?
‎Sentimendu hutsa da. Sentitu ezean alferrik ari zara lan honetan. Enpatiarik ez baduzu, nekez transmititu ahalko duzu inoren sufrimendua.
2013
‎Lantalde zabal baten profesionaltasunari eta eskuzabaltasunari esker garatu ahal izan dugu irakurtzen ari zaren lan hau.
‎2013-05-16 Xabi hobeto ezagutzeko aukera izaten ari naiz lan honi esker. Nik galdetu gabe, asteburuan zer egiteko asmoa daukan kontatu dit.
2016
‎Bi administrari eta idazkaria aritzen gara bulegoan, eta denentzako adina lan osatzen da hemen. Horrenbeste lan ezberdin egiten ditudanez, denetatik pixka bat ikasteko aukera izan dut. Noiztik ari zara lan honetan. Zazpi urte inguru daramat dagoeneko. Aurreko administrariak, Pepik, laneko baja hartu zuen, eta haren lana betetzeko hartu ninduten, sei hilabeterako.
‎Azken hilabete hautan margolari hunen ekintza andana bat ikusi ahal izan dugu, Konpa saltegiaren aldeko dendaren erakusleihoan eta Eihartzea kultur etxean iragan den erakusketa haundian. Aspalditik ari da lan huntan, Euskal Herriko ingurumen ederrak margotzen ditu ezin hobeki. Laborantxa munduari hurbil, eguneroko bizia du kondatzen bere ekintzetan.
2017
‎Errota hartu, eta, hor den harrobitik, bihar beste tontor bat egiteko bezainbat ekarri. Nire izena Alexander Trummle duk, eta zazpi urte hauetan ari nauk lan honetan. Lehen, laboraria ninduan Leithen Wateren.
‎Gaztelaniaren bokalei buruz zenbait lan akustiko egin da (euskaraz baino gehiago). Aurkezten ari garen lan honi dagokionean, bereziki interesgarriak dira hizketa molde edoestiloen araberako aldakortasun bokalikoaz eginiko lanak (Gil eta Llisterri, 2004: 19n jasoak). Horien artean nabarmentzekoa da Harmegnies eta Poch-en (1992) lana, aitzindari izan baitzenarlo honetako ikerketetan.
‎“Etxola majikoa” antzezlana prestatzen ari zara Egape ikastolako ikasleekin... Joxemari Berasategi: Bai, ilusio handiz Lehen Hezkuntzako umeekin ari naiz lan hau prestatzen, 1 mailatik hasi eta 6 mailarainoko 25 ikaslerekin. Bi taldetan banatzen ditut, obra lantzeko garaian, 1, 2 eta 3 mailakoak alde batetik eta 4, 5 eta 6 mailakoak bestetik.
2020
‎«Gu bertan lan egiten dugun boluntarioak baino ez gara. Baina badirudi egiten ari garen lan hau norbaiti ez zaiola gehiegi gustatzen». Jarraian, urte honetan izan dituzten hainbat gertakari zerrendatu ditu. Otsailean hodi bat lapurtu zieten:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia