Emaitzak: 6
2009 | ||
– XXI. mendeko ikasleentzat formatu erakargarri eta naturalean hezitzaile eta hezitzaileen arteko topaketa lortu dute. – Irakasgaiei buruzko iruzkinak, jarduera proposamenak, egutegien antolaketa eta zailtasunak | adierazteko aukera eskaintzen dute. – Estatikotik eta absolututik urrun dauden ikaskuntza eta ebaluazio jarduera berriak ahalbidetzen dituzte. | |
2010 | ||
Baina amodio kontuetan bezalaxe, zaila da lehenengoa ahaztea. Jendaurrera igo eta nahi nuena esan, oihukatu edota nolanahi | adierazteko aukera eskaini zitzaidan egun hartan, inolako baldintzarik gabe. Abesti bakar bat baino ez nuen jo behar Sakanako beste talde batekin, baina ez zidan inork esan hiru minutu haiek neure bizitzaren norabidea aldatuko zutenik. | |
2019 | ||
Komunikazioa eraginkorra izan dadin, irekia izan behar du. Hau da, gaixotasun, tratamendu edota heriotzaren inguruko beldurrak, kezkak eta galderak, edota sentimendu eta pentsamendu positibo zein negatiboak, ahozko eta ez ahozko komunikazioaren bidez libreki | adierazteko aukera eskaini behar du. Komunikazio irekiaren bidez, haurrak edo nerabeak bere galdera guztiak seriotasunez hartuak eta zintzotasunez erantzunak direla sentitu behar du (12). | |
2021 | ||
Haserrea joaten zaizunean, etorri; Goizean argia hastean, txori bat pausatzen da leihoan... Hauek ere inesiboak dira eta denbora | adierazteko aukera eskaintzen digute. | |
Hala ere, pentsamendu errutina gisa ezagutzen direnei dagokienez, zerbait errepikatzeak edo ohitura bat hartzeak ez dakar berekin modu intrintsekoan ikaskuntzarik edo aprendizaiarik, jarduera errutinarioen bidezko ezagutzaren transmisioa ez baita ikaskuntzaren sinonimo, entrenamendua baizik (Ritchhart, Church eta Morrison, 2014). Ritchhart, Church eta Morrisonen (2014) iritziz, errutinak balio pedagogikoa izateko, lehenik eta behin horretarako helburuarekin diseinatu behar dira, eta, bestetik, pentsatzeko aukera zein pentsamendua | adierazteko aukera eskaini behar die ikasleei. Ritchhartek eta Perkinsek (2008: 57) dioten moduan," aprendizaia pentsatzearen ondorioa" delako. | |
2023 | ||
Landutako zehar gaiek jokoa ematen dute modu atsegin batean hainbat gairen inguruan hausnarketak egiteko. Errealitate eta ikuspegi ezberdinak ezagutu eta horietaz hausnartu eta | adierazteko aukera eskaini zaie. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
adierazi | 6 (0,04) |
Lehen forma
adierazteko | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Osagaiz | 1 (0,01) |
Guaixe | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Bertsolari aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
adierazi aukera | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
adierazi aukera eskaini | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |