Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2009
‎– XXI. mendeko ikasleentzat formatu erakargarri eta naturalean hezitzaile eta hezitzaileen arteko topaketa lortu dute. – Irakasgaiei buruzko iruzkinak, jarduera proposamenak, egutegien antolaketa eta zailtasunak adierazteko aukera eskaintzen dute. – Estatikotik eta absolututik urrun dauden ikaskuntza eta ebaluazio jarduera berriak ahalbidetzen dituzte.
2010
‎Baina amodio kontuetan bezalaxe, zaila da lehenengoa ahaztea. Jendaurrera igo eta nahi nuena esan, oihukatu edota nolanahi adierazteko aukera eskaini zitzaidan egun hartan, inolako baldintzarik gabe. Abesti bakar bat baino ez nuen jo behar Sakanako beste talde batekin, baina ez zidan inork esan hiru minutu haiek neure bizitzaren norabidea aldatuko zutenik.
2019
‎Komunikazioa eraginkorra izan dadin, irekia izan behar du. Hau da, gaixotasun, tratamendu edota heriotzaren inguruko beldurrak, kezkak eta galderak, edota sentimendu eta pentsamendu positibo zein negatiboak, ahozko eta ez ahozko komunikazioaren bidez libreki adierazteko aukera eskaini behar du. Komunikazio irekiaren bidez, haurrak edo nerabeak bere galdera guztiak seriotasunez hartuak eta zintzotasunez erantzunak direla sentitu behar du (12).
2021
‎Haserrea joaten zaizunean, etorri; Goizean argia hastean, txori bat pausatzen da leihoan... Hauek ere inesiboak dira eta denbora adierazteko aukera eskaintzen digute.
‎Hala ere, pentsamendu errutina gisa ezagutzen direnei dagokienez, zerbait errepikatzeak edo ohitura bat hartzeak ez dakar berekin modu intrintsekoan ikaskuntzarik edo aprendizaiarik, jarduera errutinarioen bidezko ezagutzaren transmisioa ez baita ikaskuntzaren sinonimo, entrenamendua baizik (Ritchhart, Church eta Morrison, 2014). Ritchhart, Church eta Morrisonen (2014) iritziz, errutinak balio pedagogikoa izateko, lehenik eta behin horretarako helburuarekin diseinatu behar dira, eta, bestetik, pentsatzeko aukera zein pentsamendua adierazteko aukera eskaini behar die ikasleei. Ritchhartek eta Perkinsek (2008: 57) dioten moduan," aprendizaia pentsatzearen ondorioa" delako.
2023
‎Landutako zehar gaiek jokoa ematen dute modu atsegin batean hainbat gairen inguruan hausnarketak egiteko. Errealitate eta ikuspegi ezberdinak ezagutu eta horietaz hausnartu eta adierazteko aukera eskaini zaie.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia