2004
|
|
2 Aurreko paragrafoan aipatu hartzekodunek kredituen iraupenari eta horien egungo zenbatekoari buruz
|
adierazitakoa
aintzat hartuz, auzitegiak luzatuko ditu, alderdi betearazleak hala eskatuta, Hipoteka Legearen 144 artikuluan ezarri ondoreetarako behar diren manamenduak.
|
2006
|
|
Epaileak, epaiketa amaitzeko ekitaldian, eta, hori ezinezkoa bada hori hurrengo hiru egunetan egitea, epaia emango du, bere kontzientziaren arabera, egindako frogak, fiskalak eta gainerako alderdiek edo horien defendatzaileek azaldutako arrazoiak, eta akusatuek
|
adierazitakoa
aintzat hartuta; Zigor Kodean, nean, adierazi du ea aintzat hartu dituen Zigor Kodearen agindu aplika falta kalifikatzeko edo zigorra ezartzeko, epaileari erabakimena ematen zaionez gero, erabakimen hori erabiltzen duegarriaren arabera kontuan izan beharreko epaiketa osagaiak.
|
|
Propietate lehenei ‘errealak’ deritze Lockek. Haatik, propietate bigarren bat zertan den
|
adierazteko
aintzat hartu behar dira propietate lehenak eta beroriek gugan duten eragina.22 Propietate bigarrenak errealitatean ez baizik eta gugan daude. Propietate lehenak objektiboak dira; bigarrenak, berriz, subjektiboak.
|
2011
|
|
Bake epaileak, epaiketa amaitzeko ekitaldian, ahoz (in voce) eta, hori ezinezkoa bada hurrengo hiru egunetan, idatziz, epaia emango du, bere kontzientziaren arabera, egindako frogak, fi skalak, agertu bada? eta gainerako alderdiek edo horien defendatzaileek azaldutako arrazoiak, eta akusatuek
|
adierazitakoa
aintzat hartuta. ZKn, bake epaileari falta kalifi katzeko edo zigorra ezartzeko, erabakimena ematen zaionez, erabakimen hori erabiltzen duenean, ZKren agindu aplikagarriaren arabera
|
2015
|
|
Hamaika pauso k berak
|
adierazitakoa
aintzat harturik, horrenbestez, tronpagarria litzateke nobelako denboraren antolakuntza kronologikoa. Noski, Ur Apalategik zehazten duenez, horrek ez du a contrario frogatzen denbora subjektiboaren eta bere berregite nobelistikoaren egiazkotasuna.
|
2020
|
|
Adituek
|
adierazitakoa
aintzat hartuta, hasteko, esan dezagun, baina, kulturaondarea ez dugula ikasketa xedetzat hartzen, hezkuntza prozesuko bitartekaritzat baizik. Pentsatzen dugu, hala eginez gero, errealitate sozialaren ezagutza eta hausnarketa gisa bultza litekeela kultura ondarea.
|
2021
|
|
Lehenengoari dagokionez eta GE4 k adierazitakoaren ildotik, egungo gazteen hizkuntza gaitasunak atzera egin duela diote beste hainbat parte hartzailek ere (IEE1, GIR1, NE1, LIR1, LIR3, DGIR1, IE5), eremu formalean, bederen, eta
|
adierazitakoak
aintzat hartuta, modu zuzenagoan edota zeharka gehientsuenen pertzepzioa bertsua dela esan daiteke ezbairik gabe. Hezkuntzaren ardura ere baden heinean, irakaskuntzako profesionalek kezkaz bizi dute egoera, Euskal Herriko hezkuntza sistema diferenteek gaur egun ez dutelako ikasle guztien euskalduntzea bermatzen, eskolak euskalduntze horren oinarria izan behar duenean (IE7).
|
2023
|
|
Lopez de Arroiabe, aldiz, herritarrek bozetan
|
adierazitakoa
aintzat hartzearen alde mintzatu da, uste duelako Arabako gizarteak «ezkerrera» egin duela eta «aldaketarako gogoz» so egiten diola etorkizunari. Gainera, iritzi dio herritarrek «belarri tira» bat egin diola EAJ PSE gobernuaren kudeaketari, eta, alde horretatik, salatu du azken lau urteotan elkarrizketarik ez dela izan oposizioko taldeekin.
|