Emaitzak: 7
2007 | ||
Familian, lehen eragin trukeakgertatzen dira, nork bere burua nahiz beste pertsonak eta erlazioakezagutzeko ezinbestekoak. Familian | sortutako erlazioen kalitatearen arabera, gizarte mundua nahiz mundu fisikoa esploratzeko eta horiei buruzko ezagutzaeskuratzeko beharrezkoak zaizkion autonomia eta konfiantza garatzen dituhaurrak. Gainera, familian, haurrak gizarte erakundeen inguruko ezagutza ugarieskuratzen du; besteak beste, zer den gizarte erakunde bat, nola funtzionatzenduen, eta horren barruan zer rol dauden. | |
2009 | ||
Ez gara dibortziatu erlazio antzekoa berriro sortzeko, orain gure alde izango balitz ere. Nazio estatuaren ideologia gainditzeko berak | sortutako erlazio mota, nazioaren eta Estatuaren arteko erlazio mota, alde batera utziz, beste era berria asmatzera behartuta gaude. | |
2015 | ||
Honek abantaila ematen digu, izan ere, Ingelesezko WNakaskoz erlazio semantiko gehiago eskaintzen ditu beste hizkuntzek baino, polaritate informazioa zabaltzekoaukera gehiago ematen digularik. MCRren grafo errepresentazioa | sortzean erlazio MCReko sinonimia etaantonimia erlazioak dituzten grafo bana sortu dugu. 2 grafo eta 2 hazi multzo izanda (positibo etanegatiboak) 4 hedapen lortzen ditugu. | |
2016 | ||
– | Sortu erlazioari dagokion adierazpen grafi koaren | |
Margalefen iritziz, ekosistema da ingurune fisiko batean elkarri eragiten ari diren espezie askotako izaki bizidunek eratzen duten entitatea. Hortaz, kontzeptu bion ardatz dira hainbat elementuz osaturiko multzo batean | sorturiko erlazioak. Hala ere, ingurumena objektu edo izaki baten osagarri gisa definitzen da, hots, zerbaiten edo norbaiten ingurumenaz hitz egiten da beti; ekosistemak, ordea, izakia bere barruan hartzen du eta berezko izatea du. | |
| Sortu erlazioari dagokion adierazpen grafikoaren zirriborroa, taulako puntu jakin batzuk soilik erabiliz. | |
2017 | ||
Fabrikazio digitalaren inguruan | sortutako erlazio gune hauetan prozesuak hartu du balio nagusia eta ez emaitzak, tresnetara iristeko erraztasunak eta demokratizazio teknikoak proiektuak nola garatu behar diren galdetzeko aukera ematen du, ezagutza non dagoen edo nork duen, objektuek nola funtzionatzen duten edo zein eredu kopiatu/ ikasi behar den erabaki daiteke, horretara zuzendutako esperimentatze gune libreak direlako.... Prototipoa eta amaitu gabeko objektuak dira laborategi hauen eguneroko lehengaia, tinkering edo katxarreoaren espirituari jarraituz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
sortu erlazio | 5 (0,03) |
Sortu erlazio | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
Sortu erlazio egon | 2 (0,01) |
sortu erlazio gune | 1 (0,01) |
sortu erlazio kalitate | 1 (0,01) |
sortu erlazio mota | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |