Emaitzak: 8
2002 | ||
«Aldi berean da errepresorea eta atsegin emailea gizarte kapitalista. Hedabideen zereginik handiena beharrizan faltsuak sortzea da, ondoren, | sortutakoei erantzuna emateko. Sortze eta betetze lan horretan, hedabideek sistema kapitalista prestigiatzen dute». | |
2009 | ||
In vivo eta in vitro esperimentuak egitean gune jakin bat identifikatzeko eta bertako neuronak isolatzeko erabiltzen diren ezaugarriak aztertunahi den gunearen araberakoak dira. In vivo adibidez LCa animaliarenoinean emandako presioak | sortutako erantzun estimulatzaile inhibitzailearenbidez identifikatzen da. LCaren alde dortsaleko isiltasun elektrikoa (4.bentrikuluari dagokiona) ere lagungarria da LCa identifikatzeko. | |
2015 | ||
Hirugarrenik, ebolak | sortutako erantzun emozionala aztertzeko ondorengo galdera burutuzen: –Baloratu, zein mailatan sentitu dituzun ondorengo emozioak egungo ebola izurritearenondorioz momentu honetan edo azken astean?. | |
2017 | ||
Azkenik, ikasleekin izandako eztabaidetan | sortutako erantzun batzuk berdinak izan zirela eta, emaitzak multzotan sailkatzea erabaki da. Hiru dira azpimarratzeko aspektuak: | |
Nahiz eta kadmioak magurioetan | sortutako erantzun biologikoak era integratzailean lehenagoizan diren ikertuak, sortzen diren efektu biologikoak antzemateko ikuspuntu orokor batlortzearren, epe labur eta epe luzeko denborak eta errekuperazio epe bat barneratzen dituenebaluazioa beharrezkoa da. Hare gehiago, esfortzu bereziak egin litzateke Cdkontzentrazio subletalen ondorioz sortzen diren lehen orduetako efektuak argitzeko. | |
2019 | ||
Sare diskriminatzailearen entrenamendua burutzeko lehenik eta behin corpus berri bat sortu dugu, CD, Ccorpusetik abiatuz eta sare sortzailea erabiliz. Diskriminatzaileak pertsonek emandako eta sare sortzaileak | sortutako erantzunen artean desberdintzen ikasi behar duenez, bi eratako laginak behar ditu euren artean diskriminatuahal izateko. Horretarako, bi motatako hirukoteez osatuko dugu CD corpusa. | |
Hirukote hauek lortzekoC corpuseko bikoteak erabili genituen zuzenean. Bestalde, bigarren motako hirukoteek sare sortzaileak | sortutako erantzunak edukiko ditu, eta ondorioz etiketaren balioa 1 izango da. Hirukote hauek eratzeko, C corpusetikhartu dira erabiltzailearen mezuak, gero hauek sare sortzaileari pasa sarrera moduan, eta sarearen irteera erabilierantzun moduan. | |
Sare sortzailea entrenatzeko galera funtzio aurkaria (3 ekuazioa) eta egiantz handieneko galerafuntzioak (1 ekuazioa) txandakatzen dira. Prozedura osoan zehar, sare sortzailearen entrenamendu prozesu bakoitza amaitu ostean, hainbat sarrera ausaz aukeratzen dira C-tik eta sare sortzaileak | sortutako erantzunak CD ra gehitzen dira, eta diskriminatzailea entrenatzen da hainbat iteraziotan zehar. Prozeduraren konbergentzia bermatzeko, diskriminatzailea entrenatzerakoan probabilitate handiagoarekin hartzen dira CD n sartutako erantzun berriagoak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
sortu | 8 (0,05) |
Lehen forma
sortutako | 7 (0,05) |
sortutakoei | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
sortu erantzun | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
sortu erantzun batzuk | 1 (0,01) |
sortu erantzun biologiko | 1 (0,01) |
sortu erantzun CD | 1 (0,01) |
sortu erantzun desberdindu | 1 (0,01) |
sortu erantzun eduki | 1 (0,01) |
sortu erantzun eman | 1 (0,01) |
sortu erantzun emozional | 1 (0,01) |
sortu erantzun estimulatzaile | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |