Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 17

2000
‎Har dezagun, askokbezala, Freud-en. Giza masen psikologia eta Niaren Analisia? (1921) lana talde mekanismoen lehen teorizazio psikoanalitikotzat eta azter dezagun bertanplanteatzen den ardatzetako bat. Hau da, taldearen eta liderraren arteko harremanaedo, hobeto esanda, gizabanakoaren baitan, taldea osatzen duen unetik, taldearenliderrarekiko eta besteekiko gertatzen zaizkion gorabeherak.
2002
‎Irakurtzeko edoentzuteko testu batean oinarri daiteke eta ahozko zein idatzizko elkarreragina sortu. Irakaslea begirale gisa arituko da, eta irakasleen lana taldeetan gertatzen denabehatzea izango da; une hau ez da oso aproposa gerta daitezkeen erroreak zuzentzeko, komunikazioa oztopatzen ez duten bitartean behintzat. Atazaren unean arretaez dago hizkuntzan jarrita; beraz, ez da oso eraginkorra izango eta ikasle lotsatiengan kontrako eragina sor dezake.
2003
‎Mailaka banatu zuen irakaskuntza, gelako ikasle kopuruak finkatu zituen, irakasleen titulazioak zehaztu zituen eta Euskaltzaindiak eskaintzen zuen D tituluaren ordez, Euskararen Gaitasun Agiria sortu zuen. HABE ren planteamendu arau-emaileen aurrean, gogo onez edota halabeharrez, euskaltegi askok amore eman zuen, baina ez AEK k, ordurako, euskalduntze lanetan talde eta ikasle gehien biltzen zuen erakunde nagusiak. AEK k beretzat eskatzen zuen euskalduntze mugimenduaren gidaritza, eta HABEk ezarritako ereduak euskalduntzea eragozten zuela aldarrikatu zuen109 Bere ibilbidearekin bat etorri zen hartutako jarrera, Francoren azkeneko urteetan, alfabetatzea eta euskalduntzea, kontzientzia sortzaile?
2005
‎Taldekatze hauek denbora jakin baterako egiten dira, lan zehatz bat egiteko.Lana amaitzen denean, taldea desegin egiten da, ez du jarraitzen. Antolaketa honekaukera ematen du, batetik, lana talde txikietan banatzeko eta, bestetik, irakasleakarreta handiagoa eskaintzeko behar handiena duten taldeei. Lana interesen edo gaitasunen arabera bana daiteke, talde bakoitzari bere ahalmenaren araberako emaitzaeskatzeko.
2009
‎2000 urtean arkeologoz, antropologoz eta medikuz osaturiko talde batek eginzuen Gerra Zibileko indusketa Priaranza del Bierzo herrian (Leon). Hobitik ateratzeko lanak talde tekniko batek egiten zituela lehen aldia zen. Izan ere, Franco hilondorengo urteetan Gaztela eta Leonen, Errioxan eta Nafarroan hobi ugari hustuziren, baina ez ziren aldez aurretik ez ondoren ikerketak egin, hilobiraturik zeudenpertsonen identifikazio minimoa eta heriotzaren zergatiak jakiteko.
‎ekimenak, Joxe Zumalabe Fundazioaren laguntzarekin, 2001eko udaberrian Euskal Herriko Herri Mugimenduen III. Topaketak antolatu zituen Barrian (Araba). Ekimen horretako Komunikazio lan taldeak proposatuta, Euskal Herriko irrati mordoxka bat deitu ziren planteamendu garbi batekin: irration arteko elkarlana areagotu eta gure baliabideei probetxu hobea ateratzeko ezer egin ote zitekeen hausnartzea.
2011
‎2003 urtean abiatu zituen bere lanak taldeak. Diziplina anitzekoa da, eta bere baitara bildu ditu Euskal Herriko Unibertsitateko sailetako zenbait irakasle.
2012
‎Eidek eta NGEk Willemsen Diaz lagundu zuten lantaldearen mandatuan eta NBEren sistema barruan aurrera egiteko (Eide, 1987). Ahaleginak arrakasta izan zuen eta Laugarren Munduaren partaidetza zuzena NBE mailan 1982an finkatu egin zen azpibatzordearen barruan Populazio Indigenen Lan Taldea (Populazio Indigenen Lantaldea/ Populazio Indigenen Lantaldea, hemendik aurrera Lantaldea) sortu zenean. Lehendabiziko presidentea Asborj Eide izan zen.
2015
‎Ube3a entzimak ubikitinaren bitartez kontrolatzen dituen proteinak aurkitzeko, Dr. JaniceFischer ren lan taldeek (Texas, USA) 2008an sortutako Drosophila AS euliak (Wu et al., 2008) eskuratu eta bioUb euliekin gurutzatu ziren. AS mutante hauek Ube3a genearen kopia ezabatutaedo kopia bat baino gehiago zekarren, beraz, hurrengo belaunaldian sortutako euliekbiotinilatutako ubikitina Ube3a entzimaren gabezian edo gehiegizko presentzian adierazikozuten (2 Irudia A).
‎Galindoko araztegiak Bilbo handiko etxeko urak eta ur industrialak jasotzen ditu (350000 m3/ egunean); beraz, ulertzekoa da araztegietako urak estuariokoak baino kutsatuagoakegotea. Emaitza hauek lan taldearen beste ikerketa batzuekin bat datoz, non teknika desberdinakerabiliz araztegietako irteera eta estuarioko urak aztertu diren (Blanco Zubiaguirre et al., 2013; Delgado et al., 2013; Ros et al., 2015).
LAN TALDEAK SORTU
2017
‎Elkarlan publiko pribatu pertsonal arrakastatsuen gakoa norberaren onurak beste partaideen menpe daudela ulertu eta interes indibidualak interes kolektiboekin lerrokatzean datza (Chandra et al, 2013; O' Sullivan et al, 2015). Aurretiko erronkei buruzko ikuspegi komun bat garatzea, ikuspegi hori kontuan harturik definitutako jardueren plangintza eta jarduera horiek aurrera eramateko lan talde egokiena bilatzea funtsezko elementuak dira (Doyle et al., 2014).
‎Aipatu bezala, Gogoeta Taldea Gipuzkoa Sarean proiektuaren baitan garatu da eta Gipuzkoako unibertsitate Mondragon Unibertsitatea, Euskal Herriko Unibertsitatea eta Deustuko Unibertsitatea, zentro teknologiko Ik4 eta Tecnalia eta Gipuzkoa Berritzeneko kideek osatu dute lan taldea. Eskualdeetako aktoreei beren garapen prozesuei buruzko kanpo ikuspegi konstruktibo bat ematea eta unibertsitate eta teknologia zentroak eskualdeetako errealitatera gerturatzea eduki du helburu nagusitzat.
‎PRIDE datu basean eskuragarri dauden lau giza minbiziren zelulen egindako esperimentuak analizatu genituen. Esperimentu hauek, Espainiako HPP ekimeneko lan taldeek ProteomeXchange biltegira PXD000039, PXD000442, PXD000443 eta PXD000449 kodeekin sartuak ziren. Minbizi mota desberdineko zelula bakoitzekobi erreplika aukeratu genituen:
‎Gure lan taldean sintetizatutako metilselenokarbamato ezberdinen ahalmen antitumorala ikusita, pentsatzekoa da droga hauek eraginkorrak izan daitezkeela Leishmanisiaren aurka, gaur egunerabiltzen diren hainbat sendagai (Miltefosina, Edelfosina) minbiziaren tratamenduan erabiltzenbaitziren. Taldean, aurrez sintetizatutako imidoselenocarbamato batzuk ere aktibitate leishmanizidaaurkeztu zuten.
2019
‎Aholku Batzordea: irakaskuntzari buruzko lan taldea. 2015/02/03ko aurkezpena.2019/ 02/ 15ean ikusia helbide
‎Gure lan taldean sintetizatutako hainbat seleniodun konposaturen ahalmen antitumorala ikusita, pentsatzekoa da droga hauek eraginkorrak izan daitezkeela, Leishmanisiaren aurka, gaur egunerabiltzen diren hainbat sendagai (Miltefosina, Edelfosina) minbiziaren tratamenduan erabiltzenbaitziren. Taldean, aurrez sintetizatutako hainbat seleniodun molekulak aktibitate leishmanizidaaurkeztu zuten.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia