Emaitzak: 8
2002 | ||
Bigarren arrazoiak zerikusi handia du lehenago aztertu dudan beste kontu batekin, bizitza osorako prestakuntzarenarekin, alegia. Bizitza osorako prestakuntza, ezagutza eguneratzea helburu duena, | lan jarduera arrunta duten profesionalei zuzentzen zaie, horiek izango baitira horrenbeha rra izango dutenak. Ikasle horiek oztopo gaindiezinak izan ditzakete ikastegietara joateko eta ohiko ordutegietan egiteko. | |
Unibe rtsitateak ekintza profesional zehatz baterako eduki espezifikoak eskaini behar ditu, eta ikasleek elkar bizi ahal izateko, ikasteko eta komunikatu ahal daitezen ahalmenak garatu behar dituzte. Honek, hizkuntzaren perspektibatik, atzerriko hizkuntzen ikasketa baino zerbait gehiago eskatzen du; hauek ezagutza jasotzeko eta | lan jarduerarako tresna arrunta bihurtu behar dute. | |
2005 | ||
• Gainera, orain arteko beren | lan jardueran, profesional hauek ondo frogatu dute beren gaitasuna hezkuntza alorrean. | |
2008 | ||
Jakina, horrek ez du esan nahi ikasturte berean 70 edo 80 kredituko ikasketak eta zenbait | lan jarduera aldi berean egin ahal izango direnik. Horrek ez luke izango ez hankarik ez bururik, orain arte izan ez duen bezalaxe. | |
2021 | ||
Izan ere, gazteon inplikazioa continuum gisa ulertu behar da bizitzako espazioan eta denboran zehar. Beraz, aisialdia eta harreman sozialak eta, batzuetan, | lan jarduera bera ere norbanakoaren engaiamenduan txertatuta azaltzen dira. Ildo horretan, lan hautuari zentzu etikoa emanda, lanaren esanahia birdefinitzen dute hainbat ekintzailek. | |
Galdera horiei erantzun nahian, gazte multzo honen barruan hiru eredu atzeman ditugu, partaidetza esperientziei dagokienez: 1) lehenik, badira sistema politikoaren ohiko erakundeetatik at aktibismo politikoan murgildurik dabiltzan gazteak, hau da, mugimenduetan eta gizartean sortutako era desberdinetako ekimenetan dihardutenak; azken horietako batzuek, gazte helduagoak izanik, beren | lan jarduera ere aktibismoaren barnean hartu dute; 2) bigarrenik, badira ohiko alderdi politikoetan eta sindikatuetan aritzen diren pertsonak; 3) azkenik, mugimendu asoziatiboan, elkarteetan eta era askotako boluntariotza jardueretan dabiltzanak ere badira. Multzo horietako bakoitzean jarriko dugu arreta jarraian. | |
2023 | ||
| Lan jarduerari aplikatutako zientziak 4 DBH. GARCIA, Carlos; ZABALLOS, Luis Carlos; MARTINEZ, Puri eta beste// Landa Hernandez, Ivan. | |
| Lan jarduerari aplikatutako zientziak 4 DBH. Irakaslearen gidaliburua. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Jakin | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
lan jarduera | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
lan jarduera aplikatu | 2 (0,01) |
lan jarduera aldi | 1 (0,01) |
lan jarduera arrunt | 1 (0,01) |
lan jarduera bera | 1 (0,01) |
lan jarduera ere | 1 (0,01) |
lan jarduera tresna | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |