Emaitzak: 9
2012 | ||
Aldi honetan | lan egiteko era asko daude, ikastetxearen arabera. Batzuentzat, komenigarria da lehenbiziko egunetan eta ordu batzuetan gurasoetako bat bertan gelditzea eta poliki poliki egonaldi hori murriztea. | |
horixe da abiapuntua. Horretarako, | lan egiteko era, ekipoak eta ingurune baldintzak aztertu ditu. | |
– Erabilitako substantzien etiketen edukia eta gomendioak; | lana egiteko erari, instalazioei, makineriari eta erabilitako substantziei buruz indarrean dagoen legeria | |
Ikuspuntu teknikoa. Laneko baldintzen ondorioz (lanean izandako egoera osasungaitzak, laneko ingurugiroa, | lana egiteko era), langileak pixkanaka osasuna galtzea. Baldintza horiek kalteak edo aldaketak eragiten dituzte langilearen osasunean. | |
3.1 | LANA EGITEKO ERA | |
2013 | ||
Giza baliabideen plan estrategiko baten helburu orokorrak eta jarduketa proiektuak?? Industria zerbitzuen Serviemsa enpresak helburu orokor batzuk ezarri ditu bere giza baliabideen plan estrategikoan; besteak beste, hauek: Beharrezko giza baliabideak planifikatu, eskuratu eta egokitzea, eta haien sustapena, ibilbide profesionalaren garapena, | lana egiteko era eta ordainsaria hobetzea.Langileen konpetentziak eta prestakuntza hobetzeko eta bezeroei eman beharreko zerbitzuek eragindako beharretara egokitzeko trebakuntza prozesuak bultzatu eta hobetzea.Helburuok lortzeko, proiektu hauek pentsatu dira: Langile berriei harrera egiteko plana.Konpetentzien araberako trebakuntzaren kudeaketa eredu bat ezartzea.Egindako lana ebaluatzeko sistema bat ... | |
Ebazpena?? Helburu orokorren eta proiektuen arteko erlazioa taula honetan ikusten da: Helburu orokorraProiektuaBeharrezko giza baliabideak planifikatu, eskuratu eta egokitzea, eta haien sustapena, ibilbide profesionalaren garapena, | lana egiteko era eta ordainsaria hobetzea.Langile berriei harrera egiteko plana.Egindako lana ebaluatzeko sistema bat aztertu eta diseinatzea.Barne sustapeneko eta administrazio karreraren garapenerako sistema bat diseinatzea.Langileen konpetentziak eta prestakuntza hobetzeko eta bezeroei eman beharreko zerbitzuek eragindako beharretara egokitzeko trebakuntza prozesuak bultzatu eta hobetzea.Konpet... | |
2018 | ||
1984an, Lehen Arretako Lantaldeak eratu ziren, eta ordura arteko anbulatorioak Osasun zentro bihurtuta | lan egiteko erak berritu ziren. Antolatzeko modu berri horri Lehen Mailako Arreta esan zitzaion; aldiz, Bigarren Mailako Arreta espezializazio zentroetan eta ospitaleetan ematen hasi zen. | |
Lan jardueren zerrenda prestatu behar da, eta, lan jarduera bakoitzean, beharrezko informazioa: lekua, makinak, erabilitako produktuak, | lan egiteko era, ingurune baldintzak, eta abar. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
LANEKI | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
lan egin era | 8 (0,05) |
LAN egin era | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |