Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2005
‎Zuzendaritza Taldeen formazioa beharrezkoa da gaur egungo egoera ikusirik. Zuzendariak, ikasketaburuak eta idazkariak prestakuntza behar dute euren lanei aurre egiteko. Baina, talde hauen formazio modua diseinatu baino lehen, jakin behar dugu zeintzuk direnberen nahiak eta interesak.
‎Sortutako arazo eta lanei aurre egiteko beharrezkoak ditugun baliabideakfinkatzea.
2006
‎Laburbilduz, Frankfurteko Eskolako bigarren belaunaldiaren aurkikuntzarik garrantzitsuena ondokoa da: Mendebaldearen aurrerapenak batetik lanean aurrera egitetik datoz (arrazionaltasun instrumentala), baina, bestetik, komunikazioan ere aurrerapenak eskatzen ditu; bi aspektuen arrazionalizazio hazkorra eskatzen du. Weber-ek arrazionalizazio prozesua norabide bakarrean ulertu zuen:
2009
‎Historiaurreko Arkeologia edo Arkeologia Historikoa irakasten duten unibertsitateetan ez zen hain hurbileko fenomenorik aurreikusi, bertan irakasten denmetodologia arkeologikoa horrelako lanei aurre egiteko beharrezkoa izan arren.Hain zuzen ere, unibertsitateek, ikerkuntza zentroek eta arkeologia enpresek arlokronologiko tradizionalen aldeko apustua egiten dute eta arlo berriak albo baterauzten dituzte; are gehiago espezializazio nabarmen eta garai hain hurbilez arigarenean. Bestalde, ez dugu ahaztu behar, hainbeste giza sentimendu eta pasiopolitiko sorrarazten dituen ikerketa bati ekiteak izua sortzen duela.
2014
‎Honekin guztiarekin, birgaitze lanei aurre egin aurretik, teknikariaren eta sustatzailearen artean oreka puntu bat bilatu behar dugu. Sustatzaileak araudiaren eskakizunak, bioeraikuntza gaien inguruan daukan sentsibilizazio maila eta inbertsioa jarriko ditu balantzaren bere aldean.
2017
‎Aurrekariak kontutan hartuta, gure ikerketa lanean aurrera egiteko, alde batetik, sistemakannabinoidearen fisiologia aztertzeko, CB1 eta CB2 hartzaileen faltak obulutegietan eta oozitoetanzer eragina duen ikustea izango da. Bestalde, analizatuko dugu zer nolako eragina duen THCfitokannabinoidearen inkubazioak oozitoen in vitro heltzean geroko ernalkuntza eta enbrioiarengarapena aztertuz, interesgarriagoa baita kannabinoide sintetikoekin baino kannabinoide naturalekinlan egitea etorkizunean gizakiekin entsegu klinikoak egiterako orduan.
2019
‎Aurrekariak kontutan hartuta, gure ikerketa lanean aurrera egiteko, alde batetik, THCfitokannabinoidearen eragina aztertu da bai oozitoen heltze prozesuan, PI3K/ Akt eta MAP kinasen (MAPK) bidezidorren seinaleztapenean ERK proteina bidez nola eragiten duen behatuz eta baitageroko ernalketa prozesuan ere, blastozistoen kopuruari erreparatuz. Beste alde batetik, THCfitokannabinoidearen eragina aztertu da oozitoen heltze prozesuan eta ernalketan baina, kasu honetan, hormonatu gabeko sagu prepubereen oozitoetan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia