Emaitzak: 6
2001 | ||
Idazmena garatzea egoera komunikatibo | jakinaren erantzun gisa, eta ez, besterik gabe, hizkuntzaren lanketa egiteko modu gisa. Eguneroko bizitzaninoiz edo behin sortzen ditugun idatzizko testuak eskatzen zaizkie, hizkuntz formen eta edukiaren arteko harremanak iker ditzaten. | |
2 Eztabaidatu eta erabaki: egoera | jakinari erantzuteko irizpideak etagertatuko dena adostu behar dute taldeka, edukia negoziatuz eta ideiaktrukatuz. | |
2007 | ||
Ez da erantzun bila egindako galdera, baizik eta hitzaldi honen ardatzbilakatu nahi izan dudan tentsioa islatzen duten bi proposamen aurkezten dituenizenburua. Daukadan adina dela medio, | badakit erantzun zuzen eta erabatekorik ezdagoela, eta galdera honek ere ez du erantzun bakar eta egiazkorik onartzen. Nikuste dut, hor tentsiorako planteatu diren bi polo horietan, zerbitzu publikoa etaerabilera politikoa, orekara edo harreman orekatu batera kondenatuta daudela, erakunde eta herri aginteen izaeraren ondorioz. | |
Filologia historiko konparatiboan adina estrukturalismoan, hizkuntzalaritza zientzia positibo gisa finkatu da. Alabaina, XIX. mendetik hona hizkuntzalaritza aurkitu da, arrunki izpiritu zientziak oro bezala. Dilthey-ren modura esateko?, aparato metodologiko bete beteko batekin eskuetan, eta oinarritu gabeko oinarriekin, objektua bera justifikatu gabekoarekin176 Badaki metodorik zorrotzenez analisatzen testu linguistiko bat, baina hizkuntza zer den galdera elementalari, ez | daki erantzuten, galdera planteatzen ere?, bere metodoekin. Hizkuntzalaritza zientzia enpiriko soila bada (L. Bloomfield, Ch. | |
2008 | ||
1759ko martxoan Francisco Antonio Bustindui sindikoak ez zuen akta sinatu, idazten ez zekielako, EiUA, A, 1,1, 5, Akta Liburuak(), 1827ko maiatzaren 20an, Bascaran errejidoreak eginiko protestari erantzunez, Mallagarai lizentziatuak sindikoak ez zeukala irakurtzen eta idazten zertan | jakin erantzun zuen. EiUA, A, 1,1, 10, Akta Liburuak(). | |
2011 | ||
Nahiz eta guztiz espontaneoa ez izan, batzuetan planoa, angeluazioa, kontrapikatua edo argiztapena kontzeptuak aipatzen dituzte, eta galderak egiten zaizkienean | badakite erantzuten nola erabiltzen diren errekurtso horiek istorioak kontatzeko eta ikuslearen arreta eta interpretazioa zuzentzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
jakin | 6 (0,04) |
Lehen forma
badakit | 1 (0,01) |
badakite | 1 (0,01) |
daki | 1 (0,01) |
jakin | 1 (0,01) |
jakinaren | 1 (0,01) |
jakinari | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
jakin erantzun | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
jakin erantzun gisa | 1 (0,01) |
jakin erantzun irizpide | 1 (0,01) |
jakin erantzun nola | 1 (0,01) |
jakin erantzun zuzen | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |