2000
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Pero todavía iría más allá al manifestar: . Hasta la subida al poder de la reina, las provincias vascas eran más libres que el más libre de los cantones suizos, su tierra y sus fueros eran dignos de ser defendidos, no sólo contra el tirano despótico, sino también contra el tirano democrático; los vascos son los tiroleses de
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España
y, permítaseme añadir, la flor de Europa?.
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2004
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Y esto se llama avasallamineto. (...) Son muchos los que a pesar de estar domiciliados en ciudades y pueblos vascos viven en
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España
y, además intentan imponer a sus vecinos euskaldunes su cultura española de vivir(...)?. 82
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2006
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– Eso le hacía considerar como españoles sólo a quienes se habían dado tal nombre, y a partir de cuando se había dado tal nombre, lo que para Castro se había producido a partir del siglo XIII y no antes, visión que (para escándalo de buena parte de la historiografía nacional: del mismo Menéndez Pidal, o de Sánchez Albornoz, que impugnaría la tesis de Castro en España, un enigma histórico, 1956) significaría, como es obvio, que ni los hispanorromanos ni los visigodos eran españoles y que
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España
y los españoles habían sido resultado del" entrecruce de tres castas de creyentes" (cristianos, judíos, musulmanes), la gran tesis de Castro" 840 Castro-rekin, eta haren influentziaz, modan jarriko da edozein espainol autore, artista, pertsonaia, poema, santu, libururi arbaso judu arabiarrak xerkatzea, kultura guztiari. Gutxienez abantaila bat zuen:
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" ¿ Pero no ve usted, amigo Unamuno, el absurdo de que veinte repúblicas se estén sirviendo de la lengua de una monarquía?" 350 Edo gurago duela hizkuntza beren modura garatu Espainiaren axolarik gabe; edo itxaropena duela" que pronto llegarán en esa América a formarse dialectos diferenciados del castellano de España" 351, etab. Unamuno-k horiei ere352 hispanofobia egozten die: " En el fondo de todo eso, hay que decirlo, no hay en muchos más que ojeriza y desafección a
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España
y a todo lo español. Afirman redondamente la superioridad de la lengua francesa, verbigracia, sobre la castellana, los que no conocen aquélla mejor que ésta, conociendo ésta muy mal, sobre todo los que, habiéndolo buscado, no han conseguido crearse una reputación literaria escribiendo en castellano" (polita da Unamuno salaketa hau inori egiten irakurtzea, salaketa bera Unamuno-ri eginda itsuskeria bat eta injustizia omen baita).
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185 OC, IV, 1079("
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España
y los españoles"). Unamuno-k ezagutu zezakeen –ausaz– Savigny ren Sistema de derecho romano actual (orig. al., 1840), frantsesetik espainolera 1878an itzulia baitzegoen.
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2009
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Lapurdi eta Zugarramurdiko sorginentzat esplikazio naturalista oso sinplea dauka arrasatearrak: , todo indica que los imaginarios hechiceros y bruxas vascongadas de
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España
y Francia del siglo 16 y 17 soñaban las noches del sabado [cfr.: «los conventiculos de hechiceros y bruxas, que los Franceses llaman sabado»] u otro dia de la semana, que habían estado en Aquelar?, nahiz eta gau osoa ohean lo pasatzen zuten inora hegatu gabe!
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aberria eta erlijioa, espainolen betidaniko heroismo esentziala. Viriatorekin edo hasita? eta jendearen hidalgotasuna(. De la plebe se codean/ Los hijos con aristócratas,/ Creyéndose iguales ante/ Dios,
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España
y Zaragoza?), Euskal Herrian ere ideologia nagusi bilakatu dena Austriar eta Borbondarren morrontza mendeetako denbora luzearen poderioan. Ideologia nagusia nagusien ideologia izaten baita.
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Euskara, katalana edo galegoa kulturako hizkuntza gisa lantzearen aurkako bere erabakia errealismoan oinarritzen du Barojak, txikia maite omen duenak: . Y al desear yo que el castellano se nacionalice y se internacionalice, no es porque es más general; ha invadido ya toda
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España
y, además, tiene el porvenir de que casi toda la inmensidad de la América del Sur y gran parte de la del Norte lo acepten? (. Momentum?).
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Ez dago euskal historiarik: . Para mí, la historia del país vasco es poco importante dentro de la de
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España
y de la de Francia; un país pequeño que no tiene ciudades antiguas no tiene historia. La historia es una construcción de las ciudades?
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lubaki bat, eta lubakiaren bi aldeetara Domingo eta bera, aurrez aurre, elkar hiltzeko prest; nola izan zitekeen, baina, anaiak anaia hiltzea?; eta zergatik ez?; Teofilo Mariak ez baitzuen anaia anaiatzat ordurako, hain izan zen eskerga eta berealdikoa honen traizioa, Teofilo Mariak berak une hartan are traizioagotzat hartu zuena, ausaz, muturreko baldintzek, beheko solairutik zetorrèn oihu bat ere entzun zuen orduan, onik egingo ez ziona: ¡ Abajo
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España
y arriba Rusia!, hartaratuta; ondorioz, oihuaren aurkako erreakzio gisa edo?, begiak amorruz zabaldu eta argiz bete zitzaizkion, gogoa ohiko sinestera itzuli balitzaio bezala, sineste garbi eta zalantzarik gabekora, gerra hartan Jainkoak beren alde behar baitzuen. Jainkoaren aldekoen alde eta Espainia zinez maite zutenen alde?, hain zen begien bistakoa egia hura, egiaztapenik behar ez zuena, silogismorik ere ez, lehenengo premisan agortzen baitzen argudio guztia:
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lubaki bat, eta lubakiaren bi aldeetara Domingo eta bera, aurrez aurre, elkar hiltzeko prest; nola izan zitekeen, baina, anaiak anaia hiltzea?; eta zergatik ez?; Teofilo Mariak ez baitzuen anaia anaiatzat ordurako, hain izan zen eskerga eta berealdikoa honen traizioa, Teofilo Mariak berak une hartan are traizioagotzat hartu zuena, ausaz, muturreko baldintzek –beheko solairutik zetorrèn oihu bat ere entzun zuen orduan, onik egingo ez ziona: ¡ Abajo
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España
y arriba Rusia! – hartaratuta; ondorioz –oihuaren aurkako erreakzio gisa edo–, begiak amorruz zabaldu eta argiz bete zitzaizkion, gogoa ohiko sinestera itzuli balitzaio bezala, sineste garbi eta zalantzarik gabekora, gerra hartan Jainkoak beren alde behar baitzuen –Jainkoaren aldekoen alde eta Espainia zinez maite zutenen alde–, hain zen begien bistakoa egia hura, egiazta... Jainkoa gure alde dago, eta nola gure alde dagoen... bada, gure alde dago, eta kito!; parametro horien barruan, akabatuko ez zuen, bada, bere anaia, tartean egokituz gero...!, ez anaia zelako, baizik eta gaizkiaren taldekoa zelako –Errusiaren aldekoa eta Kainen taldekoa–, eta Kainek Abel hiltzea bekatu zen, bai, baina Abelek Kain ez, en defensa del orden y en defensa, por tanto, de Dios...
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2010
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ahorrando vidas, limitando bombardeos. No se dejó arrebatar nunca porque estaba seguro de
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España
y de sí mismo. Éste es Francisco Franco, Caudillo de España.
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recoger todo el contenido posible del socialismo y llevarlo a la práctica(?) y encontrar para jefe del Estado al hombre necesario, de mano fuerte, al mismo tiempo hombre de mundo y hombre de acción, que no vacilara en fusilar a media España para salvar a la otra media. Sólo un hombre así, un dictador popular, que exterminara de cuajo el carlismo, si éste se levantara tras la Revolución; que sujetara al elemento clerical, podría salvar a
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España
y conducirla rápida y fuertemente hacia el progreso?.
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2014
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1723 OC, 417 eta hurr.(?
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España
y la barbarie?. Conferencia pronunciada en el Teatro Calderón, de Valladolid el dia 3 de marzo de 1935).
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2015
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54 Sagrario Morán, ETA entre
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España
y Francia (Madrid: Editorial Complutense, 1997), 181
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Morán, Sagrario. ETA entre
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España
y Francia. Madrid:
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2017
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España
y su Revolución Nacional Sindicalista».
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2022
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–Viva España! ¡ Viva
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España
y la Guardia Civil! –oihukatu zuen bat batean kopilotuaren eserlekutik.
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