Emaitzak: 3
2007 | ||
Azken PISA txostenak irakurketan | Espainiako ikasleen emaitza txarrak erakutsi dituenez, irakurtzeko ohitura sustatzen duen edozein ekimen ongi etorria da. Espainiako Editoreen Gremioen Federazioak (FGEE) abian jartzeak Interneten eta gazteen arteko hurbiltasuna aprobetxatzen du. | |
2009 | ||
Ekipamendu eta laguntza falta, prestakuntza gutxiko irakasleak eta giro txarra ikasgelan. Faktore horiek azal ditzakete | Espainiako ikasleen emaitza negatiboak PISA txostenean. Hala adierazten du TALIS proiektuaren lehen zikloak. | |
2012 | ||
Aitzitik, ikasleen% 24k ahozko ulermen maila handia dute, erdiak familiakoak diren gaiekin erabil daitezke edo interes pertsonala duten gaiekin (B1), eta beste erdiak modu argi eta eraginkorrean egiten du gai zehatz eta abstraktuetan (B2). Irakurmenaren ulermenari dagokionez, | Espainiako ikasleek emaitza hobeak lortzen dituzte, nahiz eta oraindik ez diren nahikoak; izan ere, erdiak baino gehiagok (%58) ez du ulertzen ingelesez irakurtzen duena (Pre A1 eta A1), %12k hizkuntza sinple bat baino ez du ulertzen (A2). Gainerako ikasleen %30 B1 eta B2 mailetara iristen da, %12 eta %18, hurrenez hurren. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Espainia | 3 (0,02) |
Lehen forma
Espainiako | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
Espainia ikasle | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
Espainia ikasle emaitza | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |