Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 37

2013
‎a) Eta zuk," beti ongi nahi duenak maiz gaizki" dabilela jakinda, nola ikusten duzu zeure burua? Jo ezazu berriz ere taulara, eta jaso informazio hori hirugarren zutabean.
‎2 Entzun berriz ere elkarrizketa, eta, talde txikietan elkarturik, erantzun honako galdera hauei:
‎a) Taldeka berriz ere, eta lehengo baldintza beretan, jarraitu osatzen fitxaren zerrenda.
‎5 Eraldatu bigarren poema, honako baldintza hau bete dezan: bikotea elkarrekin dago berriz ere, eta poetak maiteari adierazten dio nola sentitzen zen hura falta zitzaionean. Kasu honetan ere, hautatu aditz egokiak:
‎2 Orain, irakurri berriz testua, baina puntuazio markei erreparatu gabe, ezabatuta baleude bezala. Grabatu berriz ere, eta gorde.
‎2 Entzun berriz ere testua, eta aukeratu, honako egoera hauetatik, zein bi ekarri zizkion gogora lurrinak Baldiniri:
‎Ondoren, testua osatu edo egokitu, egindako iradokizunean oinarrituta. Informazioa osatu bazenu, errepikatu berriz ere bilaketaren urratsak.
‎a) Elkar zaitezte, berriz ere, esku artean dituzuen objektuen garaiaren arabera, seiko taldetan.
‎5 Itzul gaitezen, berriz ere, gaiari lotutako galderetara: Zein dira erliebeko elementu edo osagai nagusiak?
‎2 Denbora tarteak neurtuz, 5 segundoan behin posizio bat hartu dezala, 45 ko angeluko mugimendua eginda (0, 45, 90, 135, 180). Amaitzean, berriz ere hasieratik abiatuko da. Pantailan, posizio bakoitzarekin, angeluaren balioa argitaratuko da.
2014
‎3 Talde txikitan, erreparatu berriz ere lehenengo zeregineko bi iragarkiei. Egokiak iruditzen al zaizkizu?
‎3 Lauko taldean berriz ere, erreparatu testu guztietan ematen den informazioari, eta osatu zerrenda bat komunikabideetan gazteei atxikitzen zaizkien ezaugarriekin.
‎Biron ez zen hargatik uzkurtu (makurtu). Gure zalaparta apaltzen hasi arte egoten jakin zuen, eta memento hori probestu[' aprobetxatu'] berriz ere mintzatzeko:
‎Zergatik gertatzen da hori? Eskuratu objektu horien datuak, berriz ere simulazioa erabiliz.
‎b) Itzul gaitezen, berriz ere, gaiari lotutako galderetara: Nola erabili izan da energia, historian zehar?
‎5 Berriz ere talde txikitan elkartuta, mahai gainean jarri kide bakoitzaren zerrenda eta iritziak, Arkatzak erdira dinamika erabiliz, eta adostu eskolan erabiltzen den energiari buruzko proposamen zerrenda.
2016
‎Deskonposatzaileak elikagaiak birziklatu, materia organiko degradatuz, berriz ere ez organikora
‎Kasu honetan ere ziurtatu duzue badakizuela adjektibo guztien esanahia. Ea gai zareten, berriz ere, zentzuzko (eta ez hain zentzuzko) zenbat esaldi osatzeko!
‎Gaiari buruz, berriz ere, euskaldun prestu, ongi pentsatzaile eta kristauari hau izugarri irudituko bazaio ere, begirik miopeenak ikusi du amodio horiek ez direla lizunak, haragiaren grina desordenatu eta desonestak ez duela bertan lekurik hartzen, libidoaren indarra absente dagoela bertatik, gure erromantiko denbora zaharretan mendi mendian Mirentxu eta Maitane baten amodioak ez zirela garbiagoak izan; funtsean sinb... (&)
‎2 Har ezazu berriz ere aurreko jarduera (9 jarduera) eta adierazi globoaren barruan zegoen airearen portaeraren fenomenoa.
‎egiten dela, baina tenperatura jaitsiz gero berriz ere hasierako egoerara bueltatuko dela.
2017
‎Lurraren historian hainbat orogenia izan dira, askotariko eskualdeei eragiten dietenak, nahiz, behin eta berriz eskualde berari eragiten diotenak. Adibidez, Kantabriar mendikatea herziniar orogenian sortu zen (orain dela 330 milioi urte inguru), eta berriz ere deformazioak eta goratzeak jasan zituzten azken orogenian, hau da, orogenia alpetarrean (orain dela 40 bat milioi urte).
‎Lurraren historian zehar, behin baino gehiagotan izan dira espezie desagertze handiak. Berriz ere gertatuko ote da horrelakorik. Zer kausa daude horretarako?
‎g) Denbora luzez ugariena izandako aldaera murriztu, eta, gero, berriz ere ugaritu egin zen ingurunean izandako aldaketen ondorioz. Berriz ere gerta daiteke egokitzapen hori?
‎g) Denbora luzez ugariena izandako aldaera murriztu, eta, gero, berriz ere ugaritu egin zen ingurunean izandako aldaketen ondorioz. Berriz ere gerta daiteke egokitzapen hori. Zergatik?
‎1956an, fabrikek sortutako kutsadura atmosferikoa murrizteko legeak onartu zituen Britainia Handiko gobernuak. Hala, denboraren poderioz, urkien azalak argitu, eta kolore argiko likenak hasi ziren hazten, berriz ere.
‎Hala, bi populazioen arteko desberdintasunak areagotzen joaten dira, eta kromosomen arteko desberdintasuna handia bada, gerta daiteke bi populazioen arteko ugalketa ezinezkoa izatea. Hori gertatuz gero, bi populazioak berriz ere elkartu arren, dira gurutzatu, eta, beraz, dira ugaldu. Hori gertatzen denean, espezie berri bat sortu dela esaten da.
‎Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zer egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri arretaz hasierako jarduerako egoera, eta, behar izanez gero, ikusi bideoa berriz ere. Ondoren, osatu honako taula hau gelakideen artean.
‎Laster amaituko dugu unitatea, baina gogoratu irtenbidea eman behar diozula unitatearen hasieran aurkeztutako egoerari. Beraz, irakurri berriz ere hasierako egoera.
‎Ekoizleek atmosferatik edo litosferatik hartzen dituzte elementu kimikoak elikagai gisa erabiltzeko eta materia organikoaren osagai bihurtzen dituzte, sare trofikoetara pasaz. Bizidunak hiltzean, deskonposatzaileei esker, berriz ere elementu kimiko horiek ingurumenera bueltatzen dira, materia ez organiko bilakatuta. Elementu horietako bat karbonoa da, eta, naturan osatzen duen zikloa oso garrantzitsua da.
‎Lana ondo planifikatzeko, lehenik eta behin, zer egin behar duzun jakin behar duzu. Horretarako, irakurri arretaz hasierako jardueran proposatutako egoera, eta, behar izanez gero, ikusi bideoa berriz ere. Ondoren, osatu taula gelakideen artean.
‎Lehenik eta behin, gure esker ona adierazi nahi dugu, berriz ere, Udaleko Herri Lan Sailetik jasotako erantzunagatik.
‎Ordu asko pasatu dituela eta oso prozesu geldoa eta nekeza izan dela dio artistak. Era guztietako materialetara jo du berriz ere; egurra, torlojuak, zeramika, material industrialak, birziklatuak... Oinarri baten gainean muntatu ditu piezak, eta, motor txiki batzuen bitartez, mugitu egiten dira.
‎4 Trukatu berriz ere iritzi testu egokiak planifikatzeko eta sortzeko kontuan hartu beharreko alderdiak, 1 egitekoan hasi eta 3garrenean osatutakoak. Berrikusi kidearen lana, adierazi ondo eginak eta hobetu beharrekoak.
‎Errepikatu berriz ere saiakuntza, baina oraingo honetan beste puxtarri batekin. Zer nolako emaitzak atera dituzu?
‎b) Berriz ere binaka, emaiozue elkarri egindako lanaren berri eta, ondoren, adostu eta idatzi hipotesi bat jarduera hasierako galderari erantzuteko.
‎armistizioa indarrean sartu zen, baina bi aldeek ez zuten berriz ere herrialde bakarra osatzeko adostasunik lortu eta muga 38 paraleloan mantendu zen. Gerra hartan, bost milioi hildako izan ziren, gehienak zibilak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia