2002
|
|
Garrantzitsuenak EAEko aurrezki kutxak dira (bereziki BBK), eta industria jardueran nahiko parte hartzen dute (Navarro et al., 1994, 61). BBKk igoera ikusgarria eduki zuen 2000 urteko lehen hiru hilabeteetan,
|
bere
parte hartzea enpresetan zazpi aldiz handituz. Banco Guipuzcoano ren %10 erosi du (horrela honen %15edukiz) eta Iberdrola ren %1 eskuratu du (horrela honen %5era ailegatuz) (Deia, 2000ko maiatzaren 30koa).
|
2005
|
|
Gaur egun bizi garen pertsona gehienok antzeko Alardea ezagutu izan dugu.Hatxeroen Eskuadrarekin irekitzen da, unitate berezia?, bidea irekitzeko etaluebakiak egiteko gizonezko handi eta osasuntsuz osatuta dago, altuera jakin batedukitzea ezinbesteko baldintza da
|
bertan
parte hartzeko?. Kantinerarik ez duenkonpainia bakarra da, eta horien buru kabo bat da eta ez kapitain bat.
|
|
Beraz, alor publikoaren atea behin betiko itxita geratuko zaie betikoei. Alardean parte hartzeko eskubidearen eta Alardearen antolaketan bi udalek izandakoardura historikoaren arteko lotura zuzena agerian utziko dute 1998ko urtarrileko biepaiek eta une horretatik aurrera udalek dute Alarderik antolatu emakumeek
|
bertan
parte hartzeko duten eskubidea onartu gabe. Une horretatik aurrerabeste bide berri bati ekin behar izango diote betikoek, hau da, pribatizazioaren bideari eta bigarren ate hau zabalik mantendu ahal izateko zenbait formula juridikoerabiliko dituzte, hala nola, Manifestazio Eskubidea eta 1995 urteko IkuskizunPublikoen Legea.
|
|
b. Erakunde mota honen helburua
|
bertan
parte hartzea aukeratu duten edotabehartu dituzten kideen gainean modu jakinean eragitea da. Eskolak, ospitaleak, elizak, presondegiak dira hauetako batzuk.
|
2012
|
|
Azkenik, euskalnobleziak gaztelania erabiliko du klase subalterno euskaldunen (euskal elebakarren) aurka bere indar politikoa hedatzeko. XVI. mendearen amaieran hasita eta 1610ekobatzarretako erabaki orokorrekin amaituta, Bizkai eta Gipuzkoako Batzar Nagusiekgaztelaniaren hitzezko eta idatzizko ezagutza eskatuko dute
|
bertan
parte hartzeko, gehiengo subalterno euskaldun eta elebakarraren indar politikoa erabat ezabatuz.
|
|
Hortaz, gizartearen informazio premia nagusia elkarbizitza antolatzeko ereduan oinarritzen da.
|
Bertan
parte hartzeko gakoak eskaini behar ditu albistegintzak. Horrela, gizartearen norabideari ekarpena egingo dioten herritar autonomoak sortuko ditu (Hagen, 1995:
|
2014
|
|
Bi egileok hein
|
berean
parte hartu dugu lan honetan. Eskerrak eman nahi dizkiegu ItziarAduriz eta Ruben Urizarri UEUko Euskal Hizkuntzalarien I. Topaketa antolatzeagatik; eta bertanparte hartu zuten guztiei lan honi egindako ekarpenengatik.
|
2015
|
|
Oztopo bat gainditzeko, ezagutza berriarekin enfrentamendua eragin behar da, modu programatuan eta sistematikoki, oztopoa eragin duen ezagutza egokitu dadin edo baztertua izan dadin. Irakasleak
|
bere
parte hartzeak zehaztasunez aurreikusi behar ditu, material anitzen erabilera eta erregistroen aldaketa bultzatuz.
|
|
Elkarrekin, proiektu horiek (eta etorkizunean etorriko direnek) moldatu eta gauzatu dute HIGHRISE proiektuaren etorkizun sena: berrikuntza soziala dokumentatu ez ezik, berrikuntza soziala bideratzeko eta
|
bertan
parte hartzeko tresna bihurtzea ere bada dokumentalaren helburua[...] 35.
|
|
Aldiberekoa, hau da, ikus entzuleek programa informatiboa ikusten ari diren une
|
berean
parte hartzea, zuzenean edo asinkronikoki (programa grabatua bada), telefonoz, edota sms, mail eta sare sozialen bitartez.
|
2017
|
|
Sare sozialak teknologia berri horien zati bat dira, bestelako gazteekin erlazionatzeko eran eragin zuzena daukana, helburu honekin erabiliak baitira sare sozial hauek. Gauzak horrela, beharrezko da jakitea sare sozial hauek zenbat eta zertarako erabiltzen dituzten jakitea, gizartea ulertu eta
|
bertan
parte hartzeko moduetan eragin zuzena izango baitute etorkizun hurbilean.
|
|
Ondoren, Inguruneaelementua osatuz, interakzioan parte hartzen duten faktore guztiak hartzen dira kontutan.Azkenik, Ekintza eta Interfazea elementuen bidez, interakzioaren helburu funtzionalak etaproduktuaren beraren analisia gauzatzen dira. Guzti hau aurrez aipatu den jarrera eta ikuspegiakontutan hartuz egitea proposatzen da, hau da, diseinatzailea aztertzailea soilik izan beharrean, erabiltzailearen neurri
|
berean
parte hartuz, esperientzien bilketa elkarren artean gauzatuz.
|
|
Bertan Dzikovska et al.autoreek aurrerapauso handia eman zuten irakaskuntzaren domeinuko ataza bat komunitate zientifikoanzabaldu baitzuten. Ataza honek ikasleen eta irakasleen anotazioak biltzen zituen datu base erraldoi batatzigarri uzten zuen ikerketarako, eta ikerketa zentro askok erabaki zuten
|
bertan
parte hartzea beraiensistema propioak garatuz. Ataza honekin batera, eta lehen aldiz, autoreek RTE/ NLI azpiataza bat ereproposatu zuten.
|