Emaitzak: 9
2008 | ||
Autoreak | berak onartzen du bere lanaren baliagarritasunaren muina: | |
Behin baliabideak hautatu ditugula, aditzen erabilerak bereizteko, bi ezaugarri hauen aldi bereko konbinazioa erabiliko dugu. Hau da, aditz batek aditz laguntzaile mota jakin batekin aldi | berean onar ditza keen kasuak markatuko ditugu, eta aldi bereko laguntzaile eta kasu konbinazio des berdin bakoitzeko erabilera desberdin bat markatuko dugu. Saio honetan ere zenbait erabaki hartu ditugu, lana errazte aldera. | |
diren egiturak direla. Guk ere hauxe | bera onartuko dugu, eta aditzen agerpenetan horrelako erabilerak topatzen ditugunean ez ditugu aintzat hartuko. | |
dio Hiztegiko sarreran. Hala ere ohartzen da testuetan ageri diren hitz guztiak ez direla maila | berean onartzekoak; Larramendiren ere salatzen zuen zabarkeriaren aurrean zuhurtziaz jokatu beharra, argi ikusten du. | |
Apika euskal literatur sistema azken urteotan eremu politikoarekiko autonomizatu den seinale baikortzat hartu genuke hau. Olasagarrek sinesten du euskal literatura nahikoa eremu zabala bihurtu dela ikuspegi« hiritar» bat | bere baitan onartzeko eta irakurlegoaren begirada« hiritarra» jasotzeko. | |
2010 | ||
Legea | bera onartu aurretik, EAJk jakinarazi zuen akordioa itxiko zuela PSE eta EErekin, sare publikotik kanpo geldituko zirenen egoera ekonomikoa ezagutzeko. Baina bi alderdien arteko akordio hura muturreraino luzatu zen: | |
2014 | ||
diogu inoiz Krutwigi ukatu ba tasuna proposatu eta bultzatzeko merezimendu handia, ez eta gure hizkuntza, baserri girotik, zientzia eta nazioarteko gaietarako proiektatzea ere. Baina era berean, egia ere bada Federikoren idazkera gogor, artifizial eta latz hura ez zela inondik ere eredu erakargarria, eta beragatik bakarrik izan balitz, ez zatekeela seku la lortuko hainbeste jendek | bera onartzea ere. | |
2021 | ||
Euskaraz idatzitako euskal literatura landu zuen idazlan horietan, aurkezpenak, azterketak eta idazki zati luzeak erakarriz. Dokumentazio mailan aberatsa izanik ere, bost aleko bilduma horrek ez du ardatz historiografiko garbirik eta egitura mailan aski nahasia da, azken alearen hitzaurrean egileak | berak onartzen zuen bezala (101). | |
2023 | ||
Gure inguruko hizkuntzetan, apika, ahozkoaren lanketa eta ebaluazioa ez dira gehiegi lantzen eskolan; baina, inork ezin du ukatu euskararen kasuan ez lantzeak dituen eragin kaltegarriak euskararen aurrerabidean. Euskarazko irakaskuntzak emaitza onak eman dituela argi dago, baina era | berean onartu beharra dago, emaitza horiek hobetu litezkeela eta horretarako bideak jorratu behar direla, eta bideak esaten dugunean, neurtu eta ebaluatuko ditugun bideak esan nahi dugu, alegia, jarraipen zehatza izan behar dutela eta urrats sendoak emateko modua izan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 9 (0,06) |
Lehen forma
bera | 3 (0,02) |
berean | 3 (0,02) |
berak | 2 (0,01) |
bere baitan | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Liburuak | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
bera onartu | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
bera onartu behar | 1 (0,01) |
bera onartu ere | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |