Emaitzak: 8
2001 | ||
Horrela, sortzen direneko testuinguru sozialei atxikita ikusiko ditugudiskurtsoak. Ikuspegi honetatik, testuinguru horiek | berak ikertzea testu isolatuakikertzea baino interesgarriagoa dela pentsatzen hasi gara. Izan ere, albiste batek, adibidez, oso forma testual ezberdinak hartzen ditu testuinguruaren arabera: | |
2005 | ||
Himalaiako geologia esparru ezberdinetatik ikertzen duten geologoen artean, eta sarritan esparru | beretik ikertzen dutenen artean ere, eztabaida sutsua izan da betidanik kolisioaren hasierari zenbakia jartzeko orduan. Ondoren, kolisioaren hasiera finkatzeko geologiaren esparru ezberdinetatik egindako hurbilketetan lortutako emaitzak azaletik deskribatuko dira. | |
2007 | ||
Beste egilebatzuek. Sears ek (1958), Aronfreed ek (1976)? gauza | bera ikertu zuten gerorahaurrekin. | |
2008 | ||
Arazorik balego, aurreko komandoak hainbat mezu sortuko lituzke pantailan eta log fitxategian. Azken horiek/ var/ log/ mail.log fitxategian gorde ohi dira, beraz, arazoak daudenean | bertan ikertzea gomendatzen da. | |
2009 | ||
Zergatik ez dute ematen informaziorik? Zergatik ez du bere gain hartzen erakundeak | berak ikertzeko lana eta artxiboofizialetara jotzeko lana, zalantzarik gabe, horietara jotzeko askoz baliabide etaaukera gehiago dituzte-eta? | |
Esperimentu erako ebaluazio edo azterketak inguru edo baldintza motaezberdinetan egin daitezke. Alde batetik, min estimuluen garraio etakomunikazioa minaren fisiologia | bera ikertzeko egin daiteke, adibidezburmuinean minaren eraginez pizten diren eremuak irudi tekniken bidezezagutzeko, baina baita gaixotasunak eragindako min jakin baten inguruaninformazioa eskuratzeko ere egin daitezke, nozizepzio mina edo neuropatikoa den argitzeko, adibidez, edo sendagai batek minean duen eraginaaztertzeko ere. | |
2011 | ||
Urkixo Mintegiaren aldizkariak (Anuario del Seminario de Filología Vasca «Julio de Urquijo» aurrerantzean ASJU) urtekari formatua zuen, eta 1954 urtean sortu zuen mintegiak gehienbat | bere inguruan ikertzen zeuden ikertzaileen lanak ezagutarazteko. Urtekaria 1954 eta 1955 urteetan kaleratu zen eta ondoko urteetan ASJUrik ez zen kaleratu 1967 urtera arte. | |
2012 | ||
Lehenago ere arakatuak zituenzatikako ikerketetan, Costaren maneran, euskal tradizioak, folklorea, zuzenbidea, historia, eta batez ere burutua zizun tesi doktoral kritikoa. Orain, Salamancan, Gaztelaren kontrasteak akuilatua, Euskal Herriaren funtsa bera deklaratuta utzi guradizu testamentu modu batean, | bere iker eta gogoeten laburbilduma eta konklusiogisa, Euskal Herriarekiko kapitulua itxita utzi gura balu bezala. «En este libro, quees el que fui[!!]? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bera ikertu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bera ikertu egin | 1 (0,01) |
bera ikertu egon | 1 (0,01) |
bera ikertu gomendatu | 1 (0,01) |
bera ikertu lan | 1 (0,01) |
bera ikertu testu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |