Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2010
‎AU batek (lurzoruaren jabeak edo/ eta enpresari batek) uda laren aurrean plangintza eskema baten garapen osoa proposa dezake (ordenazioa, gauzatzea eta kudeaketa), Administrazioa ri udaletik landa jaso den zerbait onarraraziz. Ezbairik gabe, eragile pribatu bati hirigintzari buruzko erabakiak hartzen uztekotan, bere alde hartuko ditu. Baina arestian aipatutakoak ez du EAEko Lurzoruaren Legeak islatzen duen AUrekin zerikusirik, kasu horretan administrazioak aukeratutako eragile hutsa baita, hirigintza prozesua gauzatzen duena izanik.
2013
‎Proiektuak bi etxe aurreikusi zituen: batak, hamar etxebizitza aterpetuko zituenak, inguruko etxeen garaiera bera hartuko zuen; dorre askea izango zen bestea: 13 solairu, bizitza banako.
2014
‎Era berean, filosofia pedagogikoak ikusizko baldintzetan ulertu du arkitektura eta ikusizko irudi tridimentsionalak espazioan eraikitzean jarri du bere arreta guztia. Ondorioz, oinarri existentziala duen esperientzia plastiko eta espazial baten ordez, arkitekturak publizitatearen estrategia psikologikoa eta bat bateko limurtzea bere baitan hartu ditu ezinbesteko ardatz, eta eraikinak irudi produktu bilakatu dira eragiketa komertzialaren arrakasta bermatzeko.
2016
‎Izan ere, hiritartze prozesua aurrera eraman ahal izateko. Gasteizko Udalak etxebizitzak eraikitzeko enpresa bat eratu zuen, VIMUVISA izenekoa, zeinak udalaren Lurzoru Ondarea bere esku hartu eta bertan plangintzaren arabera eraikitzen zuen. Goitik. zuzendutako prozesu administratiboa (eta politikoa) zen.Erakunde publikoekziklo sozioekonomikoetan izandako kontrol gura horrek bi ondorio nagusi ekarri zituen:
‎Modu horretan, ziklo honek adin ezberdinetako haur hezkuntza, unibertsitate eta beroni lotutako ikerketa eta hezkuntza musikala erabilerak bere baitan hartzen duten eraikinak jaso ditu. Hezkuntzarako egindako arkitektura hau adierazpen artistikoarenganako hurbilketaren eredu da.
2019
‎Mundu naturalaren konplexutasunak jota, gizakiok gure ingurua zatitan txikitzen dugu, ulergarriak diren tamainako aferei aurre egiteko. Hain zuzen ere, artea konplexutasun hori ulertzeko mekanismo bikaina da, eta artearen historialaria den Juan José Martín Gonzálezek lanean esan bezala, «artea sormen borondate batek bere ingurutik hartzen dituen gauzen pilaketa bat besterik ez da». Horrela, bada, artearen historiologiara jo dezakegu historiaren azterketa klasikoek ematen ez digutena bilatu nahian.
2021
‎Lehenik, espazioa gauzak gertatzen diren euskarri neutro baten ikuskeratik ihes egiteko deia. Izan ere, espazioa euskarri ez ezik, ekoizpen baliabide eta tresna ere bada; produktu bezala, espazioaren produkzio prozesu berean hartzen du parte (Lefebvre, 2013: 56).
‎airearen kalitatea, zarata, espazio naturalak, jarduera fisikoa eta tenperatura. Lanabes hori eta Super Illes en gisako ekimenak bere hartu ditu Bartzelonak, hiria osasunarekin duen erlazioa berrikusteko.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia