Emaitzak: 6
2008 | ||
1951n eta 1952an argitaratu zituen artikuluetan, arte abstraktuaren inguruan gogoeta sakona egin zuen Oteizak, | bere arreta, batez ere, artelanen arazo estrukturaletara zuzendu zuen. 1947an eskulturaren, reinbentzioa? | |
2010 | ||
Gertakizun baten oroimenari buruz ari garenean, ezberdindu beharra dago nagusia edo lehen mailakoa den informazioaren eta periferikoa edo bigarren mailakoa den informazioaren artean. Izan ere, gizabanakoak | bere arreta gertaeraren eduki garrantzitsuenetara zuzentzeko joera du. Gainera, eduki guztiek balio ezberdina dutenez, era berean, gertakizunaren edukien artean ekintzak, pertsonekin erlazionaturiko alderdiak eta gertakizunaren detaileak edo xehetasunak ezberdindu behar dira. | |
2013 | ||
Lehen ikuskatze horretan, itzultzaileak bi konturi erreparatuko die. Alde batetik, zer generotako filma landu behar duen jakin behar du, lan bakoitzak | bere arreta eskatzen baitu: dokumentala izan, film historiko edo literarioa, marrazki bizidunak, publizitatea edo umorezko telesail bat... | |
Lerro berean, aldakuntza pronominalaren adibide bat ikusten dugu, irakasleak | bere arreta ikasle guztiengan zentratzeko joera agertzen duenean (30) (T: Yes, I explained that before Christmas, do yourememeber?) you horren bidez, hasieran talde baten zalantza zena orokortu egiten da eta ikasle guztiak inplikatzen dira. | |
«We» horren bidez, aldakuntza pronominalaren estrategia erabiltzen du irakasleak, esan nahi duen hori hurbiltzeko asmoz eta bera ere taldeko kide bezala inplikatuz. Atal | berean arreta bereganatzekodiskurtsoa besoak zabaltzearen keinuaz laguntzen du. Jarrera komunikatibo horrek sortzen duen giroa errespetuzkoa da eta ikasleen artean isiltasuna da nabari, ikasle bakar bat ausartzen delarik erantzuna eskaintzen (24) (S: | |
2017 | ||
Izan ere, testuak aldian behingo erregulartasunez, berriro etortzen dira ospakizunetara. Oihartzun efektu horrek badauka eragina beste mota bateko testuetan, baina sarritan oztopo eta kaltea dakar une | bereko arretarentzat. Edozein aldarrikapen berrik, eraginkorra izan gura badu, zeozelango berritasuna eman behar dio entzuleari, une horretako arreta bultzatu eta bizkortzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
bera arreta | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bera arreta eskatu | 1 (0,01) |
bera arreta gertaera | 1 (0,01) |
bera arreta ikasle | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |