2001
|
|
EEBBetako politika eta bizimoduan nazio" puritanoa"," errepresiboa"," intolerantea"," kapitalista" eta" faxista" ikusten duten" intelektualak" gogor eta gupidarik gabe kritikatu ditu Wolfek.
|
Bere
aburuz, EEBBetako hegemonia mundiala hain handia da ezen, bizirik iraunez gero, Alexandro Handiaren ametsa izango bailitzateke: nazioarteko enpresen, rock eta rap a, filmak, telebista, NBA, Sarea eta" globalizazioaren" jokoa.
|
2004
|
|
Berak gogoratzen zuenez, ezin omen da" Euskal Zinema" gisako izendapena erabili ekoizpenari edo estetikari begiraturik soilik (italiar errealismo berria4, Frantziako nouvelle vague5 eta abarreko adibideen antzera). Era berean," Euskal Zinema", eztabaida antzuen gainetik
|
bere
aburuz, Euskadin egiten dena litzateke besterik gabe. Horrela, espreski baztertzen du espainiar trantsizio politikoaren garaian proposatutako definizioa, hau da," Euskal Zinema" euskaraz egiten dena dela edota Euskal Herriko askapenaren bidean lagungarria suerta daitekeena.
|
|
Donald Hebb psikologo kanadarrak (The Organization of Behaviour) hausnarketa ugariak plazaratu ditu ikustearen ikasketaz.
|
Bere
aburuan, haurrak hamabost urte behar ditu gutxienez begiradaren esperientzia behar bezala eratu eta oinarritzeko.
|
2008
|
|
Azken horrek legebiltzar eta auzitegiak derrigortzen zituen frantsesa erabiltzera. Horrekin batera, Europar Kartaren izenpetzea garestia, aplikaezina eta eraginik gabekoa izango litzateke
|
bere
aburuz.
|
2010
|
|
Episode III izeneko lan hau hasi aurretik, Martensek garai luzeak pasa zituen Afrikan bidaian, eta GKE zein kazetari askoren lanek zalantza etiko aipagarriak sortarazi zizkioten. Izan ere,
|
bere
aburuz bai batzuk bai besteak bertakoen miseriaz baliatzen dira grafikoki, argazkiak eta bideoak eginez, gero horiek nazioarteko informazio agentziei salduz eta dirutza bat irabaziz. Argazki horien protagonista direnek, noski, ez dute diruaren izpirik ikusten.
|
2013
|
|
Soziolinguistika historikoaren testuinguruan kokatzen den artikulu batean, Liudmila Mikalayevak Frantziako eta Errusiako iraultzen hizkuntza politikak aztertzen ditu.
|
Bere
aburuz, bi iraultzen arteko hizkuntza plangintzen aldeek testuinguru historiko eta soziokulturalak dituzte iturburu.
|
|
(EHU) euskarazko saiakera onenarengatik saritua izateak ere zer pentsa eman dit.
|
Bere
aburuz," europeismoa gainbeheran dagoen honetan, Europaren defentsa" egin du, baita" Europa bere aniztasunak egiten duela eta nazioen aniztasunean batasuna dela Europa".
|
|
Adibidez, Paul Bilbao Kontseiluko idazkari nagusiak" oso potolotzat" jo du mozketa, eta ohartarazi du lehen ere eskasa zen alorra gehiago ahulduko duela.
|
Bere
aburuz," eragin zuzena izango du normalizazioan eta euskalgintzan". Halaber, Ander Iturriotz Euskal Idazleen Elkarteko lehendakariak dio itxaropena zapuztu dela.
|
2015
|
|
Jakin 211 artikulu mamitsua idatzi du.
|
Bere
aburuz, euskalgintza instituzionala diglosiari gorazarre egiten dion diskurtsoa zabaltzen hasi da, eta hori, teorikoki hutsala eta zentzugabea izateaz gain, euskararentzat atzerapauso arriskutsua dela argudiatzen du. Adi irakurri beharreko artikulua, dudarik gabe.
|
2017
|
|
Kezkaturik gaude Katalunian errepresio politikoaren maila gogor eta bidegabea delako, ezen ez baita halakorik jasan Francoren diktaduratik. Espainiak berehalaxe Katalunian errepresio politikoa geldiaraz dezala eskatzen dugu, eta eman diezaiola Kataluniako herriari askatasunez
|
bere
aburu politikoak adierazteko aukera.
|
2019
|
|
|
Bere
aburuz, gorputzaren eta sexualitatearen etorkizuna honakoei oso lotuta egongo da: lanaren etorkizuna, ekoizpena, kontsumoa eta norbere denboraren antolaera.
|
2020
|
|
Aurreko lanek kooperazioa sortzeko mekanismo ebolutiboak aztertu badituzte, Tomasellok kooperazioa eta moraltasuna nola bilakatu diren aztertzen du.
|
Bere
aburuz, kooperazioa bi era desberdinetan agertzen da naturan: laguntza altruista (edo altruismoa) eta lankidetza mutualista.
|
|
70).
|
Bere
aburuz, ez dago erantzun bakunik nazioa formulatzerakoan, Sarrionandiaren proposamena kuestionatuz:
|
2022
|
|
Bada, pertsonen arteko erlazio horri politiko deritzo, publikoki hitz egiten duelako eta besteekin erlazionatzen delako.
|
Bere
aburuz, gure existentzia espazio publiko politiko baten menpe dago. Arendtek mundu politikoa analizatzen du, gero mundu horren ezaugarriak identifikatzeko eta analizatzeko; horrela, bizitza politikoaren oinarrizko gramatika zein den adierazten du (Aristoteles dakarkigu gogora hain zuzen gizakiaren kontzepzio honengatik, polisean bizi den izakia zioen berak).
|