Emaitzak: 8
2000 | ||
Egunkariako iruzkinean aipatzen zen bezala(), nerabezaroko oroitzapenek | bi bide irekitzen dituzte: batetik, Alvaroren izaera ezagutarazteko lekukotasunak eskaintzen dizkigute: | |
2008 | ||
6 Babesleek halako produktuak bultzatzea. Horretarako, | bi bide daude: bata, bere markaren prestigioa bilatzea. | |
2009 | ||
Linea orrek badauka zenbait tunel, zubi ta erriyo, | bi biderekin ipiñi dute sekulan baiño berriyo, elektrikako indarra eta orrenbeste guardarrayo; gau eta egun gelditu gabe beti zerbaiten karrayo. | |
2019 | ||
Pixkanaka indar handia hartu zuen 1970eko hamarkadan, Gau Eskola, Alfabetatze Euskalduntze Kanpainak, nahiz Euskal Eskolak eta Euskaltegiak eratuz. | Bi bide horietatik ugaritu zen euskal irakurlegoaren kopurua, gudaurretik ezagutu gabeko kopuruetaraino. 1965 urtean, lehen aldiz, Durangoko Euskal Liburuaren Azoka ospatu zen, eta hiru urte beranduago, euskararen aldeko beste aurrerapauso handi bat iritsi zen: | |
" ez dezagun postura guztiak galduta ere konpostura gal". Besteak beste, uste oker bat bada | bi bide desberdinon inguruan: parodia beti txantxa hutsa dela, eta objektibismoa, berriz, beti serioa. | |
2021 | ||
Bide beretik, xedea ezarritako profil jakin bat kontuan hartzea ez dela horrenbeste esaten du IE7 k, lege markoak definitzen duen irteera profila zehaztutako konpetentzia guztien lorpenean datzalako, eta hori, hortaz, lausoegia dela uste du irakasleei ekiteko bide bat diseinatzen laguntzeko. LIR2 k ildo beretik dioenez, curriculumak proposatzen dituenak ikusita, eremu zabalegia geratzen da horretara hurbilketa bat egiteko, eta | bi bide proposatzen ditu: curriculuma berrinterpretatzea modu sinpleago batean, bata, edo zabalerak eskaintzen duen malgutasunerako aukeraz baliatzea errealitate bakoitzera egokitu ahal izateko, bestea. | |
Euskal literaturaren kasuan, garrantzizkoa dirudi | bi bideak modu paraleloan eta koordinatuan ibiltzea, bi komunikazio fluxuen artean zubiak eraikiz, batak bestea elika dezakeelako. Hala ere, hartzaileeta sortzaile komunitate eta sistema txikia izaki, harreman analogikoak indartzeko eta gune horietan eragiteko premia du: | |
Hartara, irakasleei tresnak eskaintzea garrantzitsutzat jotzen du EIAE3 k eta, gainera, baliabideek gero eta euskarri nahiz pauta metodologiko gehiago dituztela uste du, baina gakoa baliabideen erabileran datzala uste du, eta formazioak batez ere horri heldu liokeela. Norabide hori arrakalatzeko xedez, argitaletxeetatik | bi bide esploratzen ari direla azaltzen du elkarrizketatuak: alde batetik, formazioa espezializatzea helburu zehatzei eta egingarriei erantzuteko, eta bestetik, eskaintza digitalizatzea eta online formatuetara egokitzea autoformazioan sakontzeko asmoz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bi | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Labayru | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bi bide | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bi bide desberdin | 1 (0,01) |
bi bide egon | 1 (0,01) |
bi bide esploratu | 1 (0,01) |
bi bide horiek | 1 (0,01) |
bi bide ireki | 1 (0,01) |
bi bide modu | 1 (0,01) |
bi bide proposatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |