2005
|
|
Gisa horretako galderak planteatzenzituen hainbatek. Hiritar horientzat oso sinesgarritasun gutxi zuten horrelako planteamenduek, hiritar horiek guztiek ez
|
zuten
ulertzen, ezin zuten ulertu, bi Alardeetan gizonezkoekin batera berdintasunean parte hartzeko eskubidea bizitzakogainerako esparruetan aldarrika eta egikari zitekeen eskubidea zenik; finean, ez zuten ulertzen, eta gerora ez zuten ulertu nahi izan, herriko festetako ekitaldi nagusieta garrantzitsuenean eraginkortasun osoa duen eskubidea denik berdintasuneskubidea.
|
|
Gisa horretako galderak planteatzenzituen hainbatek. Hiritar horientzat oso sinesgarritasun gutxi zuten horrelako planteamenduek, hiritar horiek guztiek ez zuten ulertzen, ezin
|
zuten
ulertu, bi Alardeetan gizonezkoekin batera berdintasunean parte hartzeko eskubidea bizitzakogainerako esparruetan aldarrika eta egikari zitekeen eskubidea zenik; finean, ez zuten ulertzen, eta gerora ez zuten ulertu nahi izan, herriko festetako ekitaldi nagusieta garrantzitsuenean eraginkortasun osoa duen eskubidea denik berdintasuneskubidea.
|
|
Gisa horretako galderak planteatzenzituen hainbatek. Hiritar horientzat oso sinesgarritasun gutxi zuten horrelako planteamenduek, hiritar horiek guztiek ez zuten ulertzen, ezin zuten ulertu, bi Alardeetan gizonezkoekin batera berdintasunean parte hartzeko eskubidea bizitzakogainerako esparruetan aldarrika eta egikari zitekeen eskubidea zenik; finean, ez
|
zuten
ulertzen, eta gerora ez zuten ulertu nahi izan, herriko festetako ekitaldi nagusieta garrantzitsuenean eraginkortasun osoa duen eskubidea denik berdintasuneskubidea.
|
|
Gisa horretako galderak planteatzenzituen hainbatek. Hiritar horientzat oso sinesgarritasun gutxi zuten horrelako planteamenduek, hiritar horiek guztiek ez zuten ulertzen, ezin zuten ulertu, bi Alardeetan gizonezkoekin batera berdintasunean parte hartzeko eskubidea bizitzakogainerako esparruetan aldarrika eta egikari zitekeen eskubidea zenik; finean, ez zuten ulertzen, eta gerora ez
|
zuten
ulertu nahi izan, herriko festetako ekitaldi nagusieta garrantzitsuenean eraginkortasun osoa duen eskubidea denik berdintasuneskubidea.
|
2007
|
|
Jahoda k (1963a, 1964), adibidez, Glasgowen 6 urtetik 11 urtera bitarteko haurrekin egindako ikerketabatean, egiaztatu zuen haurrek (txikienek ere) Eskozia hitza ezagutzen zutela. Alabaina, txikienek ia ez
|
zuten
ulertzen zer zen Eskozia. Horrenbestez, ikertzaileakgaldetzen zienean. Zer da Eskozia??, haurrek. Eskozia Edinburgoko hiriburuada?,. Glasgowen dago?
|
|
Bestalde, ezagutza geografikoa denbora pasatu ahala areagotzen den arren, ezda aurkitu ezagutza horren eta adinaren zein ezagutza mailaren arteko erlaziorik.Adibidez, Jahoda k egiaztatu zuen 6 urteko haur batzuek ulertzen zutela Glasgowen, Eskoziaren eta Britainia Handiaren arteko harremana. Ostera, 10 urteko zenbaithaurrek ez
|
zuten
ulertzen Glasgow Eskoziaren barruan zegoenik ere. Horrez gain, Jahoda ohartu zen, Piaget-ek eta Weil-ek (1951) aurkitutakoaren kontrara, ezdagoela ezagutza geografikoaren eta Piaget-en garapen estadioen arteko erlaziorik.Alabaina, berrikiago Wilberg ek (2002) egiaztatu du ezagutza geografikoakzerikusia duela zatiaren eta osotasunaren arteko harremanaren ulermenarekin (4 7urterekin garatzen da).
|
2009
|
|
Frantziaren jarrera politikoarekiko zalantzak ere areagotzen ari ziren Enbataren baitan. Ez
|
zuten
ulertzen nola Afrikako 17 herrialdek independentzia lortu ahal izan zuten eta Euskal Herriak, aldiz, ez. Edota zergatik Aljeriatik ailegaturiko ehunka mila iheslari zuri diruz laguntzen zituzten erakunde publikoek eta Elizak, eta, aldiz, ez zuten dirurik ematen euskal preso eta iheslarien alde.
|