Emaitzak: 5
2016 | ||
Parte hartzaileei 5 galdera egin zitzaizkien: ebolari buruzko informazioa jasotako iturriari buruz, iturrien egokitasunari buruz, komunikabide tradizionalek ebola tratatzeko izandako jarrerari buruz (ea gaia puzten edota sentsazionalizatzen | zuten galdetuaz) eta sare sozialen hobespenari buruz komunikabide tradizionalekin alderatuz ebola estaltzeko orduan. | |
2017 | ||
Hasieran esan bezala, komunikazioaren gaia ez da zehazten erraza, eta horregatik hautatutako argitalpenak izan zitezkeen 98, edo 86, edo 100, eta zenbaki borobilago bat lortu. Interesgarria izango zen zalantzarik gabe egile ezberdinekin hitz egitea haien lana komunikazioaren esparruan edo beste bat (zu) e (t) an ikusten ote | zuten galdetzeko, baina halakoetan gertatu ohi den legez denbora mugatua da, eta ez da posible izan. Hala, esan dezaket nire iritziz aukeratako guztiak direla zalantzarik gabe komunikazioaren esparrukoak, baina ez dauden batzuk ere sar litezkeela berrikusketa honetan. | |
2019 | ||
Bisita eman edo egin fisikoki egiten zen arren, alegia, haurra jaiotako baserrira bertaratuta, bisita ematea ere bazen beste zerbait, hain zuzen ere, haurra izandako familiari laguntza ematea, normalean ekonomikoa. Atsolorrera zerbait eramaten | zuten galdetuta, erantzun ezberdinak jasotzen dira: batzuek diote, jatekoa eramaten zutela, eta argi dago, esku hutsik ezin zela joan. | |
2020 | ||
... ikastetxeetan gaiarekiko zein inplikazio maila nabaritu | zuten galdetu zitzaien irakasleei eta guztiek inplikazio urria aipatu zuten. Nahiz eta inplikazio falta azpimarratu, ikastetxe konkretu honen kasuan Haur Hezkuntzako irakasle guztiek gaiaren garrantzia eta formazioren beharra adierazi zuten (Gorrotxategi eta AlvarezUria, 2017: | |
Horretarako, hainbat arrazoi agertzen ziren item ezberdinetan eta 1etik 5era bitarte adostasun maila bete zuten. Galdetegiaren bigarren zatian, beste hainbat item zeuden, non programan zehar, bai eta programari esker ere, zer lortzea espero | zuten galdetzen zitzaien. Gai honen inguruan, Likert eskaladun galderak agertzeaz gain, hainbat galdera ireki ere aurkezten zitzaizkien. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
zuten | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan galdetu | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |