Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 16

2010
‎Baina estimuluei aurre azaldutako efektua aurkitu genuen. Lehenik, A estimuluaren baldintzapena aurre azaldutako taldeetan atzeratua gertatu zen, aurre esposiziorik jaso ez zuen taldearekin konparatuta. Emaitza hori baldintzaturiko estimuluak (A) aurre esposizioaren bitartean jasan duen ezkutuko inhibizioak azalduko luke.
‎Likidoen gabezia fasearen azken eguneko kontsumoak 9, 8 eta 8 ml izan ziren ALDI, BLOK eta KONT taldeetan hurrenez hurren. Kontsumo horiekin egindako ANOVA batek aurkitu zuen taldeen arteko ezberdintasunak esanguratsuak ez zirela, F (2, 20)= 0.263, p= 0.77 Animaliek aurre esposizio fasean botila bakoitzean aurkezten zitzaien likido guztia (5 ml) kontsumitu zuten.
‎Itxuraz, B ren kontsumoa A rena baino handiagoa izan zen, bien kontsumoa handiagoa izanik aurre azaldutako taldeetan aurre esposizioa izan ez zuten taldeetan baino. Kontsumo horiekin egindako ANOVA batek 3 (taldea) x 2 (estimulua) esanguratsuak zirela aurkitu zuen talde aldagaia, F (2, 21)= 5.69, p= 0.011 eta estimulu aldagaia, F (1, 21)= 8.86, p= 0.007 Bi aldagai horien arteko elkarreragina ez zen esanguratsua izan, F. (2, 21)= 103, p= 0.37 Tukey probarekin talde bikoteekin egindako konparazioek ALDI eta BLOK taldeek esanguratsuki KONT taldekoek baino gehiago kontsumitu zutela aurkitu zuten. Bi faktoreen arteko elkarreragina estatistikoki esanguratsua ez izan arren, A eta B ren kontsumoen planeaturiko konparazioak burutu ziren talde bakoitzean gure hipotesirako datu honek zuen garrantzia zela-eta.
‎Aurre esposizioa jaso zuten taldeek gehiago kontsumitu zuten, erantzun ezberdina nabari zen A eta B soluzioekiko ALDI taldean. ANOVA batek kontsumo hauekin 3 (taldea) x 2 (estimulua) talde aldagaia aurkitu zuen bakarrik esanguratsua, F (2, 21)= 4.61, p= 0.02 Ez izanik esanguratsua estimulu aldagaia, F (1, 21)= 1.82, p= 0.19, ez eta bien arteko elkarreragina ere, F (2, 21)= 0.91, p= 0.42 Ondoren buruturiko konparazioak adierazi zuen talde bikoteekin Tukey proba erabiliz ALDI eta BLOK taldeek KONT taldeko subjektuek baino gehiago kontsumitu zutela. Aurreko paragrafoan adierazitako arrazoiak zirela-eta, hemen ere konparazio planeatuak burutu ziren; azterketa horiek jakinarazi ziguten estimulu faktorea esanguratasunetik gertu egon zela ALDI taldean, F (1, 7)= 4.79, p= 0.065, B ren kontsumoa handiagoa izanik A rena baino.
2012
‎Bilakaera orokorra aztertuta, hau da, lehenengo datu bilketatik hirugarrenera izandako bilakaeran, alde esanguratsuak aurkitu genituen [F (2, 88)= 16,11; p < 0,001;? 2= 0,27); hazkunde positiboa izan zuen talde bakarra hausnarketa taldea izan zen. Taldeak binaka konparatzean DMS froga erabiliz, lehenengo bilketatik bigarrenera gertatu zen moduan, berriro ere hausnarketa taldeak esanguratsuki emaitza hobeak lortu zituen kontrol eta jarraipen taldeekin alderatuta (p < 0,001 kasu bietan).
‎Euskararen erabilerari dagokionez, tratamendu osteko neurriak konparatzean alde esanguratsuak aurkitu ziren, horrela, talde guztietan aurkitzen badira ere euskararen erabileraren puntuazio hobeak, erdiko bideko pertsuasio estrategia jaso zutenen erabilera altuagoa izan zen (hausnarketa taldea). Aldi berean, tratamenduak bukatu eta handik bi hilabetera hartutako neurrietan ere alde esanguratsuak aurkitu ziren taldeen artean, kasu guztietan erabileraren emaitzak bigarren datu bilketakoak baino okerragoak izan ziren eta gutxien atzera egin zuen taldea hausnarketa taldea izan zen; alegia, hiru neurriak konparatuz gero, hausnarketa taldea izan zen garapen positiboa izan zuen talde bakarra. Horregatik, esan daiteke, erdiko bideak edo elaborazio altuko pertsuasio estrategiak sortzen dituela aldaketa sakonagoak eta iraunkorragoak, behinik behin, euskararen erabilerari dagokionez.
‎Euskararen erabilerari dagokionez, tratamendu osteko neurriak konparatzean alde esanguratsuak aurkitu ziren, horrela, talde guztietan aurkitzen badira ere euskararen erabileraren puntuazio hobeak, erdiko bideko pertsuasio estrategia jaso zutenen erabilera altuagoa izan zen (hausnarketa taldea). Aldi berean, tratamenduak bukatu eta handik bi hilabetera hartutako neurrietan ere alde esanguratsuak aurkitu ziren taldeen artean, kasu guztietan erabileraren emaitzak bigarren datu bilketakoak baino okerragoak izan ziren eta gutxien atzera egin zuen taldea hausnarketa taldea izan zen; alegia, hiru neurriak konparatuz gero, hausnarketa taldea izan zen garapen positiboa izan zuen talde bakarra. Horregatik, esan daiteke, erdiko bideak edo elaborazio altuko pertsuasio estrategiak sortzen dituela aldaketa sakonagoak eta iraunkorragoak, behinik behin, euskararen erabilerari dagokionez.
2014
‎Euskal arrazaren ideia, hortaz, espainiarrekiko desberdintzeko eta euskal nazioko kideen isolamendu nahia adierazteko erabili zen estrategia politikoa izan zen. Horrela, ordura arte bere buruaz begiramen eskasa zuen talde baten aldarrikapena egin zuen (Conversi, 1997: 61).
‎1 lib., 172). Jakina denez, aurrerago marxismoari buruzko jarrera aldatu zuen taldeak. Modu berean, momentu hartako immigrazioari buruzko diskurtsoak ere azkar aldatuko ziren.
2015
‎33 Euskerazaleak 1967an sortu zen Bilbon, euskara batuaren aurkako jarrera hartuko zuen talde kontserbadorea. J. Oleaga urgazlea buru zela Bizkaian milaka sinadura bildu zituzten Euskaltzaindiak 1966an egindako eskaeraren alde, eta Hezkuntza eta Zientzia Ministerioan aurkeztu zituzten 1968ko urrian (La Gaceta del Norte,).
‎Gipuzkoako gobernadorea etxera joan zitzaion Lojendiori, esanez kontuz ibiltzeko Bilbon Euskaltzaindian kolaboratzen hasi zirenekin, abertzaleak zirela eta politika egiten zutela. Antzerkia egiten zuen talde bat zen, Ziarzolo [sic] idazlea, Arruza eta. Fitxatuta zeuden.
2016
‎Rafael Benitez entrenatzaile espainiarrak, bertako nazio taldearen aro garaitsuaren aurretik, era honetara azaldu zuen talde horren eraginkortasun ezaren arrazoia. Haren hitzetan, espainiar nazio selekzioa beste taldeetatik ezberdintzen zuena adimena zen.
2019
‎Bartzelonatik ekarri zuen talde ideia sortzeko lehenengo harremanak Benito Lertxundirekin eta Lurdes Iriondorekin egin zituen, Jose Ramon Belokiri azaltzen dionez 1986an Euskadi Irratian egindako elkarrizketan. Hori izan zen gerora Ez Dok Amairu gisa ezagutuko zen mugimendu kulturalaren hazia, zeinak berrikuntza ugari ekarri zituen, bereziki estetikoak.
2021
‎2 irudiaren eskuineko zatiak froga saioko almendra (A) nahasketaren batez besteko kontsumoa adierazten du. Irudian ikus daiteke A nahasketaren bakarkako aurreazalpena jasan zuen taldeak (EI taldeak; M= 0,51, SD= 0,04), aurreazalpen gabeko kontrol taldeak baino gehiago kontsumitu zuela (M= 0,31, SD= 0,04). AX soluzio konposatuaren aurreazalpena jasan zuten animaliek, ordea, kontrol taldearen antzeko kontsumoa izan zuten (EIA taldeak; M= 0,39, SD= 0,06).
‎Izan ere, almendra soluzioaren (A estimuluaren) aurreazalpen hutsak higuin baldintzatuaren garapenean eragin zuen, almendraren eta LiCl injekzioak sortutako ondoez gastrikoaren arteko erlazioaren ikaskuntza asoziatiboa motelduz. Baldintzapen fasean, taldeen arteko ezberdintasunik ikusi ez dugun arren (helduekin egiten diren esperimentuetan ikusi ohi direnak), baldintzapenaren ondoren egindako froga saioan A estimuluaren bakarkako aurreazalpena jaso zuen taldeak (EI taldeak) aurreazalpenik jaso ez zuen taldeak (kontrol taldeak) baino A soluzioaren kontsumo handiagoa erakutsi zuen. Emaitza horrek adierazten du higuin baldintzatuaren maila txikiagoa izan zela EI taldean kontrol taldean baino.
‎Izan ere, almendra soluzioaren (A estimuluaren) aurreazalpen hutsak higuin baldintzatuaren garapenean eragin zuen, almendraren eta LiCl injekzioak sortutako ondoez gastrikoaren arteko erlazioaren ikaskuntza asoziatiboa motelduz. Baldintzapen fasean, taldeen arteko ezberdintasunik ikusi ez dugun arren (helduekin egiten diren esperimentuetan ikusi ohi direnak), baldintzapenaren ondoren egindako froga saioan A estimuluaren bakarkako aurreazalpena jaso zuen taldeak (EI taldeak) aurreazalpenik jaso ez zuen taldeak (kontrol taldeak) baino A soluzioaren kontsumo handiagoa erakutsi zuen. Emaitza horrek adierazten du higuin baldintzatuaren maila txikiagoa izan zela EI taldean kontrol taldean baino.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia