Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 16

2013
‎1 Zuen ikastetxean irratsaioak antolatzen dituzue maiz, eta oraingoan zuen taldeari egokitu zaio txanda. Geologia aztertzen aritu zaretela aprobetxatuz, irratsaiorako gai interesgarri hau aukeratzea erabaki duzue:
‎2 Nazioarteko Federazioak egindako proposamena zuen kirol jardueraren eredu eta neurri hartuz, zein da zuen taldeko partaide bakoitzaren egoera, sasoi fisikoari dagokionez. Horretarako, bete ezazue zuetako bakoitzak fitxa bat honako datuekin:
‎1 Talde laneko rolak testua irakurri ondoren, zuen lana aurrera ateratzeko, identifikatu ezinbestekoak diren rolak eta zehaztu zuen taldean edukiko dituzten ardurak.
2014
‎pertsonaiak, kontakizuna eta kontamoldea. Lehenengo lana, beraz, zuen taldean hizpide izango duzuen gaia edo gaiak hautatzea izango da.
‎2 Orain konpara itzazue zuen taldeak eta beste talde batek idatzitakoak.
‎Sortzen hasteko, zuen taldeko baliabideen arduradunak bi artxibo sortuko ditu. Artxibo horien izenak era honetakoak izango dira:
2016
‎a) Lauko taldetan, rolak taldeen artean banatu ondoren, zuen taldeari buruzko informazioan oinarrituta, bete taulak, taldearen identitatea eta gatazkaren elementuak identifikatzeko.
‎Nola erantzun du zuen taldeak?
‎c) Zerrendatu zuen taldearen ikuspuntuaren arabera ordenantzak kontuan hartu lituzkeen helburuak. Gogoan izan Naturaren Zientzietako aurreko unitatean lokalen arriskuak aztertu dituzuela.
‎c Zuetako bakoitzak zuen taldeko aztergaia eta ALDE ala KONTRA hitza idatziko du letra lodiz txartel batean. Txartela jasotzeak hitz egiteko aukera eskatzen duzuela esan nahi du.
‎Egunero, bizirik atera diren guztientzat nahikoa janari bildu behar du zuen taldeak. Janaria bildu ondoren, guztiei eguneko anoa modu egokian eta bidezkoan banatzen zaiela bermatzeko ardura duzue.
‎Egunero, bizirik atera diren guztientzat nahikoa ur garbi bildu behar du zuen taldeak. Ura bildu ondoren, guztiei eguneko ur kantitate modu egokian eta bidezkoan banatzen zaiela bermatzeko ardura duzue.
‎Guztientzat ura biltzea eta tratatzea lan luze eta gogorra da. Ondorioz, zuen taldeak edateko ur garbia errazionatu behar izan du. Hala ere, taldekide bat besteei dagokien edateko ura erabiltzen ari da.
‎Sutarako egurra biltzea zeregin gogorra da eta zuen taldeko kide guztiek ahalegin handia egin behar dute horretarako. Hala ere, zuen taldeko kide bat ez da besteak bezain gogor ari.
‎Sutarako egurra biltzea zeregin gogorra da eta zuen taldeko kide guztiek ahalegin handia egin behar dute horretarako. Hala ere, zuen taldeko kide bat ez da besteak bezain gogor ari. Zuen taldea gau eta egun borrokan ari da guztientzat nahikoa egur lortzeko.
2017
‎Proiektua beste enpresa batek garatuko badu ere, zuen taldeak zubi bat proposatu nahiko luke; horregatik, lanari ekin diozue.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia