Emaitzak: 16
2013 | ||
1 Zuen ikastetxean irratsaioak antolatzen dituzue maiz, eta oraingoan | zuen taldeari egokitu zaio txanda. Geologia aztertzen aritu zaretela aprobetxatuz, irratsaiorako gai interesgarri hau aukeratzea erabaki duzue: | |
2 Nazioarteko Federazioak egindako proposamena zuen kirol jardueraren eredu eta neurri hartuz, zein da | zuen taldeko partaide bakoitzaren egoera, sasoi fisikoari dagokionez. Horretarako, bete ezazue zuetako bakoitzak fitxa bat honako datuekin: | |
1 Talde laneko rolak testua irakurri ondoren, zuen lana aurrera ateratzeko, identifikatu ezinbestekoak diren rolak eta zehaztu | zuen taldean edukiko dituzten ardurak. | |
2014 | ||
pertsonaiak, kontakizuna eta kontamoldea. Lehenengo lana, beraz, | zuen taldean hizpide izango duzuen gaia edo gaiak hautatzea izango da. | |
2 Orain konpara itzazue | zuen taldeak eta beste talde batek idatzitakoak. | |
Sortzen hasteko, | zuen taldeko baliabideen arduradunak bi artxibo sortuko ditu. Artxibo horien izenak era honetakoak izango dira: | |
2016 | ||
a) Lauko taldetan, rolak taldeen artean banatu ondoren, | zuen taldeari buruzko informazioan oinarrituta, bete taulak, taldearen identitatea eta gatazkaren elementuak identifikatzeko. | |
Nola erantzun du | zuen taldeak? | |
c) Zerrendatu | zuen taldearen ikuspuntuaren arabera ordenantzak kontuan hartu lituzkeen helburuak. Gogoan izan Naturaren Zientzietako aurreko unitatean lokalen arriskuak aztertu dituzuela. | |
c Zuetako bakoitzak | zuen taldeko aztergaia eta ALDE ala KONTRA hitza idatziko du letra lodiz txartel batean. Txartela jasotzeak hitz egiteko aukera eskatzen duzuela esan nahi du. | |
Egunero, bizirik atera diren guztientzat nahikoa janari bildu behar du | zuen taldeak. Janaria bildu ondoren, guztiei eguneko anoa modu egokian eta bidezkoan banatzen zaiela bermatzeko ardura duzue. | |
Egunero, bizirik atera diren guztientzat nahikoa ur garbi bildu behar du | zuen taldeak. Ura bildu ondoren, guztiei eguneko ur kantitate modu egokian eta bidezkoan banatzen zaiela bermatzeko ardura duzue. | |
Guztientzat ura biltzea eta tratatzea lan luze eta gogorra da. Ondorioz, | zuen taldeak edateko ur garbia errazionatu behar izan du. Hala ere, taldekide bat besteei dagokien edateko ura erabiltzen ari da. | |
Sutarako egurra biltzea zeregin gogorra da eta | zuen taldeko kide guztiek ahalegin handia egin behar dute horretarako. Hala ere, zuen taldeko kide bat ez da besteak bezain gogor ari. | |
Sutarako egurra biltzea zeregin gogorra da eta zuen taldeko kide guztiek ahalegin handia egin behar dute horretarako. Hala ere, | zuen taldeko kide bat ez da besteak bezain gogor ari. Zuen taldea gau eta egun borrokan ari da guztientzat nahikoa egur lortzeko. | |
2017 | ||
Proiektua beste enpresa batek garatuko badu ere, | zuen taldeak zubi bat proposatu nahiko luke; horregatik, lanari ekin diozue. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
zuen | 16 (0,11) |
Argitaratzailea
Ikaselkar | 16 (0,11) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan talde | 12 (0,08) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan talde kide | 2 (0,01) |
ukan talde aztergai | 1 (0,01) |
ukan talde baliabide | 1 (0,01) |
ukan talde edan | 1 (0,01) |
ukan talde egokitu | 1 (0,01) |
ukan talde hizpide | 1 (0,01) |
ukan talde informazio | 1 (0,01) |
ukan talde partaide | 1 (0,01) |
ukan talde zubi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |