2016
|
|
Artzainekin hitz egin eta haiek ekoiztutako gaztak, gazta zaharrak eta bestelakoak erosteko aukera izan zen. Artzaintzaren inguruko ogibideak eta jardunak bertatik bertara ikusteko aukera eskaini
|
zuen
beste behin egunak: ardi moztaileak lanean, ohiko eran gazta nola egiten zen, kaiku egileak… Gainera, hainbat artisauk eta ekoizlek euren mozkinak salgai jarri zituzten.
|
2017
|
|
Dantzari honen ibilbide eta oinarria, gimnasia olinpikoa, aikidoa eta dantza modernoa izan ziren eta bere ikerketen helburua inprobisazioak zuen eragina aztertzea zen, gorputzen arteko harremanean. Horrez gain, talde batean berdintasunezko parte hartzea nola sustatu aztertu nahi zuen, jerarkiarik gabeko talde baten erlazioa, alegia.Argi
|
zuen
beste kontu bat, irakasteko modua zen: ez zitzaion ikasleek kopiatzen duten irakasle eredua gustoko, ez zitzaion narratiba epikoa edo lengoaia sinbolikoa interesatzen.
|
|
Honekin batera, dantza munduan emakume eta gizonen arteko rolen berdintasuna bilatzen zuen.“Epairik gabeko dantza” bezala ezagutzeak eta dantzarien maila edo eskarmentuak garrantziarik ez izateak, “dantza sozialaren” izaera indartu zuen eta begirada akademizistatik urruntzen zenez, edozein motatako gorputzak onartuak ziren; edozein izan zitekeen “kontaktero/ a”, adinak, altuerak, pisuak, etniak edota urritasun fisikoek ez zuten garrantziarik. Gorputz mota desberdinen aniztasunak, kontraste handia sortzen
|
zuen
beste dantza estiloetako dantzarien berdintasunarekin, non edertasun eta gorputz egitura eredu zehatzak gailentzen ziren. Kontaktaren filosofian, dantzaria gorputzaren ekintza eta sentsazioarengatik definitzen da eta ez bere gorputzaren itxuragatik.
|
2018
|
|
Bolada onean dago bizkaitarra, eta dena atera zitzaion ongi. Altunak ez
|
zuen
beste egunetako inspiraziorik izan eta atzeko koadroetan Julen Martijak nahikoa eta soberan izan zuen Rezustaren erasoari erantzutearekin. Hasieran 6 eta 7 aurreratu ziren Altuna III.a eta Martija, baina Elezkano eta Rezusta aldea ateratzen hasi ziren eta 15 eta 7 eta 19 eta 8 aurreratu ziren.
|
2020
|
|
Finalaurrekoetarako txartela lortu
|
zuen
beste taldea A multzoko Bertsonautak da. 31 punturekin multzoko irabazlea izan da.
|
2021
|
|
Zerbitzatu dizuet, beraz, etorri behingoz janaria hoztu baino lehen.Le ka’aj tu yubajo’ob yaan u ki’il u yo’ocho’obe’ ki’imakchaj u yóolo’ob, tu píikch’intaj u nu’ukulil u xooko’ob, áalkabnaj u p’o’ u k’abo’ob, tu ch’a’aj u k’áanche’obe’ ka’aj kulajo’ob janal, jach seten ki’ le janalo’ tak u ba’atelo’ob je’el bix suukile’ ma’ tu beeto’obi’ ba’axten, tumen táan u ki’ ma’ats’ik u k’abo’ob, mix u súutukil ba’atel anchajij. Haiek ama entzutean, poztu ziren, motxila harrika bota, lasterka joan ziren eskuak garbitzera, aulkia hartu eta bazkaltzera eseri ziren. ...9ob.Eta haien artean asmatzen hasi ziren: Míin u bak’el juuj tu chakaj to’on in na’ bejla’e’– ku ya’alik juntúuli’ Uste dut amak iguanako haragia egin digula esan zuen anaietako batek. Ma’ ma’, in wa’alike’ u bak’el weech tumen jach sak – ku núukik uláak’ Ez, ez, armadiloaren haragia dela diot nik, zuriegia zelako esan
|
zuen
beste batek. Jach túun ma’atech, tene’ chéen in na’atike’ u bak’el ch’oom – ku chéen núukik in chiich. Ez du zerikusirik, nik uste dut zopilote haragia dela esan zuen nire amonatxoak.Le na’o’ chéen tu yu’ubik bix u na’atiko’ob ichil che’ejil, tak ka’aj tu ya’alaj beya’: Amak, barre artean, seme alabek esaten zut... Oilar zopa zen. Ba’ax túun t’eelil wale’ in wojele’ chéen in walak’ jPedro yaan wey naje’ – ku núukik in chiich. Eta zer oilar jan dugu?
|