Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2003
‎Hala, Lourdes Muñoz Santamaría diputatu sozialistak azpimarratu zuen lege hau egiteko ez dela behar adinako parlamentu eztabaida izan, ezta adituei eta erabiltzaileei kontsulta egiteko aldirik ere. Manuel José Silva CiUko diputatuak ukatu egin zuen bere taldearen laguntza Alta Ganberan egindako aldaketei, Gobernuak erakutsitako “eskuzabaltasun politikorik ezagatik”, talde katalanaren zuzenketa guztiak baztertu zituelako. Ildo beretik, Presentación Urán IUko diputatuak esan zuen gehiengo absolutua “arduragabekeriaz” erabiltzea leporatu ziola Gobernuari, beste talde batzuen zuzenketak ez onartzeko.
2005
‎Kritikarien artean PP nabarmendu zen. Kongresuko Sustapen eta Etxebizitza Batzordeko bozeramaileak, Pablo Matosek, “astakeria” ekimena kalifikatu zuen, eta ohartarazi zuen bere taldeak Trujillo Ganbera Beherean ager dadila eskatuko duela ekimena azal dezan. “Gauza bat dira ikasleentzako etxebizitzak, eta beste bat gerraostean egiten ziren bezala babes ofizialeko etxebizitzak egitea” esan zuen.
‎“Legegileak legeak egin behar ditu irtenbideak bilatzeko”, erantsi zuen. 2006ko aurrekontua PSOEren ordezkariak, Juan Manuel Armasek, esan zuen bere talde parlamentarioak ez zuela aintzat hartu nahi “etxebizitza langabe eta iraunkor” gisa uler zitekeenaz desadostasunak zeudelako. Halaber, esan zuen Gobernuak dagoeneko hartu dituela alokairuaren merkatua bultzatzeko eta dinamizatzeko neurriak, hala nola Alokairu Agentzia Publikoa.
2007
‎ERCko diputatu Georgina Olivak atzo prentsaurrekoan azaldu zuenez, seme alaben jaiotzari lotutako pizgarri eta laguntza guztien zerga salbuespena ere hitzartu dute. “Haurtxo txekearen” ordainketa 2007ko jaiotza guztietara zabaltzeko erreklamazioari dagokionez, urtarrilaren 1etik aurrera, diputatuak adierazi zuen bere taldeak, hasiera batean, Kongresuan izapidetzen ari den proiektuari egindako zuzenketa guztiei eusten diela, eta horren epea beste astebete luzatu dela. Erabaki honen zehaztapenak mozioko zazpi puntutan jasoko dira.
2009
‎Erreakzioak Cabrerak argi utzi nahi izan zuen “ez dela egongo epaiak eragindako ikaslerik” Epaiak erreakzio ugari eragin zituen atzo hezkuntza komunitatean. Mercedes Cabrera hezkuntza ministroak esan zuen bere taldeak “malgutasun printzipioa” eta “ikasleen estimulua” “gainditzeko” aukeraren bat bilatuko duela, indargabetutako dekretuaren atzetik baitzegoen. Cabrerak argi utzi nahi izan zuen “ez dela egongo epaiak eragindako ikaslerik”.
2017
‎jaio eta bizi daitezke, nahiz eta haien tamaina amen pelbisarena baino handiagoa izan. Zesareen beste eragin batzuk Mitteroeckerrek argitu zuen bere taldearen asmoa ez zela zesareen aurkako kritika egitea, baizik eta adieraztea hamarkada gutxi batzuetan izan duen bilakaera ebolutiboa. Esku hartze horien beste ondorio batzuk espezialistek adierazi dituzte, eboluzionatu ez baina garai batean existitzen ez ziren baina gure garaian ohikoak ziren egoerekin lotuta.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia