Emaitzak: 6
2002 | ||
Roman Felones ek, Nafarroako Gobernuko Hezkuntza etaKultura Kontseilariak, 1987an hauxe esan zuen, alegia, euskararen tokia unibertsitatean itzulpen eta interpretazio saileko lizentziaturaren barrura mugatu beharzela45 Adierazpen horiek harrigarriak dira, Unibertsitatearen behin behinekoaraudiak euskara eta gaztelania unibertsitatearen hizkuntza ofizial moduan hartuzituela kontuan hartuz gero. Unibertsitate berriak, gainera, ez zuen ondo hasi bereibilbidea; 1990eko azaroan Magisteritzako lehen ikasmailan eskolak euskarazjasotzen | zituen taldea desagerrarazi zuen. Urtebete beranduago, berriro jarri zenmartxan. | |
2003 | ||
Hegoaldeko EAS (Euskadiko Alderdi Sozialista) eta Ipar Euskal Herriko HAS (Herriko Alderdi Sozialista) alderdien batasunaren ondorioz sortu berria zen EHAS alderdiak mesfidati samar hartu zuen Euskal Unibertsitatearen aldeko kanpaina. So zialista abertzaleak bildu nahi | zituen talde honen iritzia garrantzitsua da, UEUren inguruko zenbait lagun bertako kide ere bazen eta. EHASen Euskaldunak aldizka rian idatzitako bi artikulutan zera esaten zen: | |
2006 | ||
Mª C. Carlé k zioenez, hidalgoak ziren infantzoiak ordezkatu | zituen talde soziala. Bi terminoak(, hidalgo? | |
2008 | ||
Communicative Development Inventories tresnaren euskarazko bertsioa, Komunikazio Garapena Neurtzeko Zerrenda (KGNZ) izendatu dena, 2000 urtean lanean hasi zen ikertzaile talde batek eratu zuen. Hasierako urteak ingelesezko jatorrizko eredua aztertzen eta hainbat egokitzapen arakatzen pasatu | zituen taldeak, hala nola Mexikoko gaztelaniazko bertsioa (Jackson Maldonado eta beste, 2003) eta galizierazkoa (Perez Pereira eta Garcia Soto, 2003). Erdaretako ereduez gain, haur euskaldunen hizkuntzaren garapenari buruzko ikerketak eta datuak bildu ziren, besteez gain, taldeko hainbat kidek aurreko urteetan eginikoak. | |
2011 | ||
Hugues ek (1884) zorotasunaren eta normalitatearen arteko mugako egoeratzat zeukan: sailkatu ezin ziren pazienteak, tratatzen zailak zirenak, sartzen | zituen talde horretan. | |
2014 | ||
Txakur sail bat hartu eta hiru taldetan banatu zituen zoriz. Ikerketaren lehen zatian, hiru egoera ezberdinetan jarri | zituen talde horiek: lehen taldeko txakurrek shock elektrikoak jasotzen zituzten, baina shock horiek ekidin zitzaketen; bigarren taldekoek ere shockak jasotzen zituzten, baina ezin zitzaketen ekidin; hirugarren taldekoek ez zuten shock elektrikorik jasotzen: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
zituen | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan talde | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan talde desagerrarazi | 1 (0,01) |
ukan talde hau | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |