Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2005
‎Kopuru horiek ikusita, begi bistakoa da Ikastoletako ikasle kopurua gelditugabe handitzen joan dela hasieratik gaur egun arte, baina zabalkunde fasearekinbukatu aurretik, bigarren etapa luze honetan, honako hau aipatu nahi dugu: bideaireki eta sendotasuna eman zioten zailtasunak eta arrakastak ere izan zituenIkastolen mugimenduak.
2008
‎Aski genuke, ordea, historiari behako bat egitea gutxiespen hori iritzi erabat berri eta mugatua dela kontura gintezen. Iragan mendeetan itzultzaileen lanari meritu handiko irizten zitzaion, eta ez, soilki, zibilizazio, kultura eta zientzien artean ezartzen zituzten zubi baliotsuengatik, itzultze lanari berari guztiek aitortzen zioten zailtasunagatik baizik. Denbora zaharretako idazle gorenek, beren baitako sormena originalki lantzeaz gainera, ez zuten inolako higuinik erakusten inoren obrak ere beren hizkuntzetara emateko.
2010
‎Hala adierazten dute hainbat ikerketak. Errepikapenak eragin positiboa izan dezan, ikasleak indartze neurri osagarriak hartu behar ditu, igoera eragotzi zioten zailtasunak arintzen laguntzeko. Giltzarria banakako laguntza plana da.
2011
‎Luzerik zailenak, ordea, ez du gainditzen 8c maila; ez da 8b+ baino gogorragoa», esan du Favressek? 8c izan daiteke luze hori, Pustelniken iritzian?. Pou anaiek berretsi egin dute 2009an eman zioten zailtasuna: «Ez dut uste nahastu nintzenik; garai hartan bide zail asko eskalatu nituen, erreferentziak banituen eta Orbayu koa iruditu zitzaidan zailena», dio Iker Pouk.
2015
zioten zailtasun apur batekin iristen
2016
‎2010 urtean, biztanle gehienek(%..........) zioten zailtasun
‎6, 6, 7, 8 eta 9.1 Balioespenaren batez bestekoa da, delako.2 Moda da, delako.3 Mediana da, delako.c) Honako maiztasun taula honetan herri bateko familien osaeraren informazioa dugu.1 Zenbat familiak parte hartu zuen ikerketan? 2 Zein dira banaketaren batez bestekoa, mediana eta moda, d) Honako barra diagrama honetan, gure herrian hilabetean izandako eguzki orduak datoz adierazita. Zein izan zen eguzki orduen batez bestekoa hilabete horretan? 7 Osa ezazu Hego Euskal Herriko pobrezia datuak deskribatzen dituen grafikoaren iruzkina.Barra diagrama anizkoitzeko grafiko horrek berri ematen du eta urteak konparatzeko eta aztertzeko ea zer zailtasun dauden hil amaierara iristeko.2010 urtean, biztanle gehienek(%) zioten zailtasun apur batekin iristen zirela hil amaierara. Aldiz, biztanleen laurden batek(%), gutxi gorabehera, adierazi zuen ez zuela zailtasunik.Bestalde, biztanleen gutxiengo batek(%) zailtasun handiz iristen zela esan zuen.Hego Euskal Herriko pobrezia datuakHil bukaerara iristea(%) urtean, biztanle gehienek(% 57,7) adierazi zuten zailtasun apur batekin iristen zirela hil amaierara; gutxiengo batek(%), berriz, zailtasunik ez zuela.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia