2001
|
|
Hedabideek gizartean aldez aurretik
|
zeuden
jarrerak eta arauak sendotu baizik ez dutela egiten diotenen aurrean, sendotze funtzio hori prozesu guztiz selektiboa dela argudiatzen du teoria horrek. Selekzio edo hautapen horren lehen maila dugu hedabideek gizartea errealitateari buruz egiten duten azalpena (eta hau informazio okerretan eta, ia beti, gertaera batzuen isiltze interesatuan oinarritzen da askotan).
|
2008
|
|
Atzen hileotan hitzetik hortzera ibili izan dugu jardun politikoan ibili garenok estatuaren laikotasunaren auzia. Espainiako apezpikuen jarrera itxiek eta sektarioek aspalditik lozorroan
|
zeuden
jarrera antiklerikalak eta laizistak piztu dituzte. Estatuaren eta erlijioaren arteko banaketa birdeskubritu dugu, ahaztuxea baikeneukan, ustetan lortuta zegoela.
|
2012
|
|
1968 izango da disidentzia horiek guztiak lehertuko diren urtea etaplanetako hainbat lekutan agertuko diren fenomeno sozial berri horiek kontrakulturakontzeptuaren azpian ikertu dira maiz askotan. Hasiera batetan «underground» hitzaere erabili zen lur azpian kultura ofizialak itota
|
zeuden
jarrera eta portaera horiekizendatzeko. Eta gaude ez dela kasualitatea joan den mendeko 60ko hamarkadaneuskal kulturaren inguruan egon ziren mugimendu telurikoak kontatzeko PedroAlberdi idazleak erabilitako titulua:
|
|
1968 izango da disidentzia horiek guztiak lehertuko diren urtea etaplanetako hainbat lekutan agertuko diren fenomeno sozial berri horiek kontrakulturakontzeptuaren azpian ikertu dira maiz askotan. Hasiera batetan «underground» hitzaere erabili zen lur azpian kultura ofizialak itota
|
zeuden
jarrera eta portaera horiekizendatzeko. Eta gaude ez dela kasualitatea joan den mendeko 60ko hamarkadaneuskal kulturaren inguruan egon ziren mugimendu telurikoak kontatzeko PedroAlberdi idazleak erabilitako titulua:
|
|
Isiltasun hotza hedatu da lau irakasleen artean. Elkarri begira gelditu dira, Garaziren hitzak entzun aurretik
|
zeuden
jarrera berean gogortuta.
|
2015
|
|
1986an Bizkaian neuroleptikoekiko
|
zeuden
jarrerak aztertu genituen [1]. Inkesta hura eguneratu eta ikerketa berri bat egin genuen 2012an, gaur egungo egoera aztertzeko.
|
2016
|
|
R. Arregik euskal belaunaldi gaztean garai hartan marxismoarekiko
|
zeuden
jarrerak lautan banatu zituen, eta garbi agertu zuen bere burua non zekusan: marxismoarekiko irekien artean, Marx birpentsatu behar zela uste zutenen artean, hots, errealitatea aztertzeko baliatu behar zela bai, baina ez dogmatikoki, marxologoek egin ohi zuten bezala, edota marxismoa bigarren mailan ipini, euskaldun esentzialistek edota sasimarxistek bezala.
|
2019
|
|
R.E. Bartholomew ren ustez, tarantismoak eta gaitzaren sendabideak herritarrei" garai hartan debekatuak
|
zeuden
jarrera askatzaileak izateko aukera eman zien. Alegia, garai gogorretan barrenak hustu eta estresa arintzeko aukera zen.
|
2021
|
|
ETA bere horretan eta Batasuna nahasian, borroka armatuan jarraitzearen kaltegarritasunaz konbentzituak ziren askorentzat, ikusirik ebidentziaren aurka Ezker Abertzale barnean
|
zeuden
jarrerak, urteak izan ziren etsipenaren garaia.
|
2023
|
|
Era horretako topaketa batean, Huda al Sha’arawi egiptoar idazle feministarengana jo zuen frantses emakume batek, Marguerite Clementek. Zehazki, Clementek eta haren lagunek hitzaldi bat eman nahi zieten egiptoar emakume aristokrata batzuei, Kairon, Ekialdean eta Mendebaldean beloaren inguruan
|
zeuden
jarrerei buruzkoa. Emakume aristokratak ekitaldira joango zirela ziurtatzeko, Clementek Al Sha’arawiri eskatu zion bilatu zezala norbait zaharragoa eta garrantzitsuagoa ekitaldiaren babesle gisa agertzeko.
|