2001
|
|
Eta azkeneko aldaketa honako hau izan zen: Bideoa ikusi ondoren, soberan zeuden adierazpideak hartuta, ikasle bikote bakoitzak nahi zuenaaukeratu eta, zein zen aipatu gabe, noiz, nola eta
|
zertarako
erabiltzen zenazalduko zuen (oraingoan aurretik idatziz prestatu gabe).
|
2005
|
|
b. ICP tresna gisa
|
zertarako
erabili behar dugun justifikatu.
|
|
b. ICP tresna gisa
|
zertarako
erabili behar dugun justifikatu: lehen puntuanaipatutako arazoei nola aurre egin curriculumaren bidez.
|
|
7 Eskolak ematen dien erabileratik kanpo,
|
zertarako
erabiliko zenituzke lekuhauek?
|
|
Isiluneak garrantzizkoak dira mezua ondo ulertzeko. Esatariak erabakiko du noiz egin eta
|
zertarako
erabili isilune bakoitza hitz artean eta esaldi artean.
|
2007
|
|
Horrela idazten dutenek ez dakite
|
zertarako
erabiltzen den hizkuntza, zer funtzio duen. Gaitasun linguistiko handia erakutsi gurakoak dira, baina gaitasun testuala ez daukate erdipurdikakoa ere.
|
2009
|
|
Hirugarren deskribatzaile estandarra, errore irteerarena, ez dugu orain artean inoiz erabili; eta oraingoz bere horretan utziko dugu. Azalduko dugu aurrerago nola eta
|
zertarako
erabili.
|
|
Aldagaiaren kontzeptua oinarri oinarrizkoa da programazio lengoaia guztietan. Atal honetan, zer diren eta
|
zertarako
erabil ditzakegun azaltzen saiatuko gara. Ikusi berri dugunez, gure programetan erabil ditzakegun datu motak bi dira:
|
|
Aldagai klase bakoitzaren erreferentzia nola sortu eta erabili ikusi ostean, orain,
|
zertarako
erabil ditzakegun azaltzeko unea iritsi zaigu. Atal honen hasieran jarritako adibideari helduko diogu ostera:
|
|
Bide berezi horrek baliogabeko bidea du izena (ingelesez, null route edo blackhole route). Taula honetan
|
zertarako
erabiltzen den ulertzeko, har dezagun kontuan B3 bideratzailearen bidez konektatzen diren bezeroentzako 155.233.80/ 20 helbide sorta duela erreserbatuta ISPak. Bezero bat konektatzen den bakoitzean, sorta horretatik hartutako helbide bat (edo azpisorta bat) esleituko zaio, pppn izeneko interfaze berri bat sortuko da, eta esleitutako sortari dagokion bide berria erantsiko zaio bideratze taulari, orain ppp0, ppp1 eta ppp2 interfazeei dagozkienak bezalakoa.
|
|
Mezuen semantikaren definizioa. Mezu bakoitzaren esanahia argitu behar da, eta, horrekin batera, mezuak
|
zertarako
erabiliko diren definitzen da. Bi motatako mezuak egon ohi dira:
|
|
· Zer diren suhesiak eta
|
zertarako
erabiltzen diren.
|
|
· Zer diren VPNak, IPsec, eta SSL/ TSL, eta
|
zertarako
erabiltzen diren.
|
|
3.4 irudian dugu segmentu izena duen TCP entitateetako informazio unitatearen formatua (sintaxia). Hurrengo ataletan argituko dugu zer diren eta
|
zertarako
erabiltzen diren irudi horretan agertzen diren eremuak (semantika eta erabilera).
|
2012
|
|
Tokian tokiko jakintsu horiek, populazio, ingurumen eta mundu espiritualaren arteko orekaren jagoleak dira kultura indigenarentzat. Kanpotarrentzat, aldiz, biodibertsitatea mantentzeko zer egin behar den eta ekosisteman dagoena
|
zertarako
erabili hoberen dakitenak dira. Lehen Munduko botanikoek, zoologoek eta beste hainbatek onartu egiten duten Hirugarren eta Laugarren Munduko biodibertsitatea estudiatzerakoan, hobe dutela jakintsu indigena bat erabiltzea, denbora eta energia euren kaxa gastatzea baino (Simpson, 1997).
|
2015
|
|
Muñoa, I. (2002). Zergaitik eta
|
zertarako
erabiltzen ditugu euskara eta gaztelera solasaldi berean. BATSoziolinguistika Aldizkaria, 42, 53
|
2017
|
|
Ikerketa lan hau Gasteizko Udaletxeak sustatutako Gazte Planaren barnean txertatzen da, nerabeek sare sozialak zenbat eta
|
zertarako
erabiltzen dituzten ezagutzeko asmoarekin bultzatuta. Gazte Planaren asmoa, nerabeek haien artean erlazionatzeko erak aztertzea zen, jopuntuan dagoen gai bat delako.
|
|
Sare sozialak teknologia berri horien zati bat dira, bestelako gazteekin erlazionatzeko eran eragin zuzena daukana, helburu honekin erabiliak baitira sare sozial hauek. Gauzak horrela, beharrezko da jakitea sare sozial hauek zenbat eta
|
zertarako
erabiltzen dituzten jakitea, gizartea ulertu eta bertan parte hartzeko moduetan eragin zuzena izango baitute etorkizun hurbilean.
|
|
Gizarteko kideen artean gertatzen diren harremanen nolakotasunak modu erreflexiboan aztertzen badira, modu sano eta egokiagoan burutzeko aukera emango digute. Beraz, hori izango litzateke lan honen asmo orokorra, sare sozial hauek zenbat eta
|
zertarako
erabiltzen diren ezagutzea, geroz eta garrantzi handiagoa hartzen baitoaz geure bizitzetan.
|
|
Horrela, ikerketa lan honetan erabilera maiztasun handiena duten hiru sare sozialei arreta berezia jarriko zaie, hau da, Whatsapp, Youtube eta Instagrami arreta berezia jarriko zaie. Atal honen asmoa nerabeek sare sozial ohikoak
|
zertarako
erabiltzen dituzten aztertzea izango da beraz, aurrez pentsatutako 20 erabilera ezberdinen artean zeintzuk erabiltzen dituzten adieraziz.
|
|
Besteak beste, sare sozial bakoitza zer maiztasunez erabiltzen duten ezagutzeko asmoarekin eta adin edota sexuaren arabera ezberdintasunik badagoen erabilera horretan. Horrekin batera, sare sozial hauek
|
zertarako
erabiltzen dituzten plazaratu nahi da eta hauek noiz eta ze tresnen bitartez erabiltzen dituzten ezagutu. Modu hartara, nerabeak eta sare sozialak barnebiltzen dituen argazki bat lortuko dugu, toki eta momentu konkretu batean oinarritua, teknologia berrien garapenaren ezagutzan mugarri zehatz bat ezarriz.
|