Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2011
‎Galderak21 Sailkatu eta ordenatu jarduera hauek beren planaren fasearen arabera.a) Enpresak aztertu du zer arrisku dituen fatxada bat garaieran pintatzeak.b) Enpresak erabaki du garaieran pintatzean langileak arnes bat eraman behar duela, egitura finko bati eutsita egoteko.c) Langile guztiei azaldu die erabili behar duten lan sistema berria.22 Azaldu, zure hitzetan, zergatik den ziklikoa prebentzio sistema.23 Adierazi tresna hauetatik zein diren funtsezkoak prebentzio plan bat aplikatzeko.a) Prebentzio jardueraren plangintza.b) Arriskuen ebaluazioa.c) Aldaketen kontrola.d) Prebentzio sistemaren hobekuntza.24 Adierazi adierazpen hau zuzena ala okerra den: . Enpresako langile guztiek ezagutu behar dute prebentzio plana?. 25 Arrazoitu zergatik txertatu behar den prebentzio plana enpresaren kudeaketa sisteman.26 Adierazi elementu hauetatik zein sartuko zenituzkeen prebentzio plan batean.a) Enpresaren helburua da lan arriskuak ezabatzea.b) Enpresak segurtasun eta osasun batzorde bat duela adieraztea, prebentzio arloko ordezkaritza organo baten moduan jokatzen duena.c) Enpresan erabiltzen diren antolaketa prozedura guztien zerrenda bat.d)... adierazpena.28 Bilatu enpresa baten prebentzio plan bat, eta adierazi erakundeak zehaztutako helburu batzuk.29 Ikertu zure hezkuntza zentroak prebentzio planik baduen:
‎Zer da Difteria eta zergatik txertatzen da haren kontra?
2012
‎Diskurtsoaren hari nagusia eten eta han eta hemen tartekatzen dituen, zerak? zer dira, nolakoak, non kokatzen, norentzat egiten, eta zertarako eta zergatik txertatzen ditu Koldo Mitxelenak. Galdera horiei erantzuteko ikerlana egin nahi zuela eta jo zuen niregana aspaldixko Agurtzane Azpeitiak, aspaldiago Euskal Filologiako ikasle argi, zintzo eta langilea izan nuenak.
2015
‎telebistarenorainaldia eta etorkizuna, biak dira gai kritikoak Aisiazko Ikaskuntzentzat. Ikusentzulerien ikerketak tradizionalki pantailaren aurrean igarotzen dugun denbora zenbatu etapisatzeaz eta komunikabideek haien ikus entzuleriengan duten eragina neurtzeaz arduratu dirabatez ere, baina gutxiago landu izan dute nola eta zergatik txertatzen dugun telebistagure eguneroko bizitzan, zein eguneroko esangura hartzen dituen telebistak edota zein esanahieta plazer aurkitzen dituzten norbanako eta taldeek harekin ezartzen dituzten harremanetan.Aisiaren eta ikus entzulerien ikerketek ezin dute erronka hauek ekiditen jarraitu. Lan honekikus entzulerien zenbakien atzean ezkutatzen diren aukera pertsonal eta kolektiboakulertzen lagundu nahi luke, pertsonek telebistarekin harremanean aurkitzen dituztenesanahiak eta telebistak haien eguneroko bizitzan jokatzen dituen paperak aztertuz.
2016
‎Zure desira propioa probokatu behar duzu. Sortzen hastean inoiz ez dakit posible izango den.Eta zenbat urte daramatzazu artean? 35.Musikari erreferentzia asko daude erakusketan.Bitxia da, adibidez, zergatik txertatu dudan pieza handietariko batean baxu jotzailearen argazkia. Biografikoa da arrazoietariko bat.
2019
‎Eta zergatik txertatzen dira hizkuntza hegemonikoko hitzak eta esamoldeak hizkuntza gutxituan. Zergatik gertatzen dira. Interferentzia linguistikoak??
2021
‎Herritar jubilatu xumea naizenez, eta inongo botererik gabea, neure buruari galdezka jarraitu dut: ...metroan adibidez, ez da aforo murrizketa markatzen, eta zergatik garraio horiek lepo doazenean axolarik gabe erabiltzen ditugu?; zergatik, praktikan, jendea supermerkatuetan eta zentro komertzialetan multzokatu daiteke inork ezer esan gabe?; zergatik eliteko jokalariak, tantoa egin orduko, mundu guztiaren aurrean elkarren artean musukatu eta besarkatu daitezke, gauzarik naturalena balitz bezala?; zergatik txertatu dituzte lehenago bulegoetan dauden ertzainak edo poliziak, 65 urte baino gehiago ditugunok edo etxeetan elbarriak zaintzen dauden migranteak baino?; zergatik behartzen naute musukoa ez ezik gainerako neurri guztiak betezera, eta ez naute behartzen txertoa hartzera, dakitenean barrera onena dela?; zergatik gara hain kexatiak eta ipurterreak, eta egun batzuk, aste pare bat, kalera atera ez... (uste dut Unai Parotek daukala erantzuna); zergatik gure agintariek tantaka hartzen dituzte neurriak, behingoz gogorragoak eta luzeagoak eman ordez?; zergatik lasaitzen dira neurriak intzidentzia tasak behera egin ahala, eta ez dute itxaroten bolada batean egonkortu arte?, eta abar.
2023
‎6 Azaldu zergatik txertatzen diren NBEren Sukalde Garbien Programa eta Gates Fundazioaren Oilasko Programa" feminismo iragazkorra" kontzeptuan eta ez" feminismo intersekzionalean" (85 or.). Mendebaldeko era horretako programek zergatik ez dute" aurrerapauso esanguratsurik ekarri munduko emakumeontzat" (94 or.)?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia