Emaitzak: 8
2011 | ||
Negoziazio pean zegoena hori egiteko era zen, xehetasunak: Estatuaren izaera (Estatu unitarioa ala Federazioa); nola babestuko ziren herritarren oinarrizko giza eskubideak (gutxiengoen talde eskubideen ala banakoen giza eskubideen bidez); zein izango ziren Konstituzioa oinarritzeko printzipioak; | zer prozesu jarraituko zen konstituzio berria egiteko eta nork parte hartuko zuen prozesu horretan; nolakoak izango ziren trantsizioko justizia mekanismoen izaera eta forma. | |
Harrerako langileari galdetu diote beste zauriturik baden, eta erantzun die ez dakiela ezer. Su-hiltzaileak iritsi dira, baina Ramonek ez du eraikinaren planorik, eta sutea non izan den soilik esan diezaieke.a) Adierazi autobabeserako planean egindako akats guztiak.b) Identifikatu lehen laguntzako ekintzak, eta deskribatu nola egin behar ziren.c) Deskribatu | zer prozesuri jarraitu behar zaion istripuaren ondoren, larrialdia amaitutakoan. Kontuan izan biltegiko burua sutean hil dela. | |
2012 | ||
LCG jokoak esplizitatzen du | zer prozesuri jarraitzen dioten agente elebidunek, etengabe erabaki behar baitute zer hizkuntza erabili, aurrez aurre dutenaren elebitasunari edo elebakartasunari buruzko informazio inperfektua izanik. | |
LCG jokoak esplizitatzen du | zer prozesuri jarraitzen dioten agente elebidunek, etengabe erabaki behar baitute zer hizkuntza erabili, aurrez aurre dutenaren elebitasunari edo elebakartasunari buruzko informazio inperfektua izanik. A hizkuntzak (gizarteko kide guztiek hitz egiten duten hizkuntzak) eta B hizkuntzak (gutxiengo batek hitz egiten duen hizkuntzak) elkar ukitzeak kanpo eragin negatiboa du B hizkuntzaren erabileran. | |
2013 | ||
Funtzionamendua, ikasleek eman beharreko urrats batzuetan oinarritzen da: lehenbizi, zer den azaltzen zaie; gero, galdera bat edo gehiago (zereginak) planteatzen zaizkie, eta, ondoren, galdera bat edo batzuk egiten dira; horiek erantzuteko, | zer prozesu jarraitu behar den adierazten zaie, eta, azkenik, ebaluazioa egiten da eta ondorioak azaltzen dira. Webquest ak Lehen Hezkuntzan, Bigarren Hezkuntzan eta Batxilergoan erabiltzen dira. | |
2016 | ||
Estreinako topaketa horretan zer aztergai izango dituzue. G.A.: Herriari adierazi nahi diogu galdeketa aurrera eramateko badela talde bat, eta hori gauzatzeko | zer prozesu jarraituko dugun. Hiru fase garbi ikusten ditugu. | |
2018 | ||
Nola eskuratuko dituzue material edo produktu horiek? Badakizue | zer prozesu jarraitu behar duzuen? | |
2020 | ||
Baina denek ezin dute erreklamatu. Artikulu honetan azaltzen dugu nork erreklama dezakeen eta | zer prozesuri jarraitu behar dioten. Gainera, epaitegietan salaketa jartzeko eskubiderik ez dutenek zer egin dezaketen ikusiko dugu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 8 (0,05) |
Lehen forma
zer | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
LANEKI | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Zarauzko hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
zer prozesu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
zer prozesu jarraitu | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |