Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2011
‎Tratamendua egiteaz gain, pazientearen parte hartzea nahi bada, pazienteak zer nahi duen edo tratamenduarekin zer espero duen jakiten saiatuko gara. Baina, zoritxarrez, oso profesional gutxik egiten dute osasun hezkuntza.
2012
‎Lehen esaldiek dokumentu osoaren funtsezko elementuak laburbildu behar dituzte. Idazketa komertzialean, irakurleak beregandik zer nahi dugun jakitea ziurtatu behar dugu. Gainera, garrantzizkoa da informazioa zergatik iruditzen zaigun garrantzitsua azaltzea.
‎Garbi eduki behar dugu zer nahi dugun komunikatu. Horretarako, garrantzizkoa da gaiarekin zerikusia duen informazio guztia ezagutzea.
‎Mezuak transmititzea lortzeko, lehenik eta behin argi eduki behar dugu zer nahi dugun transmititu. Erraza dirudi, baina ez da.
‎Posta elektronikoa erabiltzeko aholkua Mezuak idatzi baino lehen, pentsa ezazu zer nahi duzun komunikatu eta nori bidaliko diozun.
‎Hartzailearentzat informazioa berria bada, sarrera labur bat egin da.Ondoren, zer nahi dugun adieraziko dugu zehatz mehatz, eta gaiak epe jakin batean ondorioak izan behar baditu, erantzuna noizko behar dugun zehaztuko dugu.
‎Deitu duenak zer nahi duen zehaztu behar da lehenbailehen, eta deian planteatutakoari irtenbidea ematen saiatu behar da, betiere telefonozko arretako etiketa arauak erabiliz.
‎4 Marketin planak honako galdera hauei erantzuten die: nor gara?, zer nahi dugu, eta nola lortu?
‎Ez du oso argi zer nahi duen. Horrelakoak herabeak izaten dira eta asko kostatzen zaie erabakiak hartzea.
‎Joseba gertatzen ari zaion guztia adierazteko gai da, husteko duen beharraren seinale. Haren hitzezko adierazpenaren eta jokabidearen bidez zer nahi duen jakin dezakegu. Gakoa da Josebak hitz egiten uzten digun ala ez ikustea, komunikazioarekiko jarrera irekia ala itxia duen, etengabe ikusizko kontaktuari eusten dion, Elisabet eta Emilioren hitzezko adierazpenak eta adierazpen fisikoak kontuan hartu gabe hitz egiten duen edota, aitzitik, elkarrizketan galdera irekiak utzita edo haiei zuzenean eginda laguntza bila dabilen.
‎Entzuleek ahaztuko ez duten mezua helarazi behar die interpreteak entzuleei: zer nahi dugu bisitarien gogoan gordeta geratzea, bisita amaitu ostean. Zer ideia nahi dugu haiek bereganatzea?
2014
‎Ezin dugu ahaztu zer nahi dugun, baina malguak izan behar dugu.
2017
‎Briefingaren barruan, lehenik, helburuak zehaztu behar dira; hots, zer nahi duen bezeroak proiektu bat enkargatzen duenean. Helburuak ondo ulertzea eta egokitzea funtsezkoa da; eta horretarako, oinarrizko bost galdera proposatzen dira:
2018
‎Tratamendua egiteaz gain, pazienteak parte hartzea nahi bada, pazienteak zer nahi duen edo tratamenduarekin zer espero duen jakiten saiatuko gara. Baina, zoritxarrez, oso profesional gutxik zaintzen dute heziketaren arloa odontologia kontsultan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia