2011
|
|
Tratamendua egiteaz gain, pazientearen parte hartzea nahi bada, pazienteak
|
zer
nahi duen edo tratamenduarekin zer espero duen jakiten saiatuko gara. Baina, zoritxarrez, oso profesional gutxik egiten dute osasun hezkuntza.
|
2012
|
|
Lehen esaldiek dokumentu osoaren funtsezko elementuak laburbildu behar dituzte. Idazketa komertzialean, irakurleak beregandik
|
zer
nahi dugun jakitea ziurtatu behar dugu. Gainera, garrantzizkoa da informazioa zergatik iruditzen zaigun garrantzitsua azaltzea.
|
|
Garbi eduki behar dugu
|
zer
nahi dugun komunikatu. Horretarako, garrantzizkoa da gaiarekin zerikusia duen informazio guztia ezagutzea.
|
|
Mezuak transmititzea lortzeko, lehenik eta behin argi eduki behar dugu
|
zer
nahi dugun transmititu. Erraza dirudi, baina ez da.
|
|
Posta elektronikoa erabiltzeko aholkua Mezuak idatzi baino lehen, pentsa ezazu
|
zer
nahi duzun komunikatu eta nori bidaliko diozun.
|
|
Hartzailearentzat informazioa berria bada, sarrera labur bat egin da.Ondoren,
|
zer
nahi dugun adieraziko dugu zehatz mehatz, eta gaiak epe jakin batean ondorioak izan behar baditu, erantzuna noizko behar dugun zehaztuko dugu.
|
|
Deitu duenak
|
zer
nahi duen zehaztu behar da lehenbailehen, eta deian planteatutakoari irtenbidea ematen saiatu behar da, betiere telefonozko arretako etiketa arauak erabiliz.
|
|
4 Marketin planak honako galdera hauei erantzuten die: nor gara?,
|
zer
nahi dugu, eta nola lortu?
|
|
Ez du oso argi
|
zer
nahi duen. Horrelakoak herabeak izaten dira eta asko kostatzen zaie erabakiak hartzea.
|
|
Joseba gertatzen ari zaion guztia adierazteko gai da, husteko duen beharraren seinale. Haren hitzezko adierazpenaren eta jokabidearen bidez
|
zer
nahi duen jakin dezakegu. Gakoa da Josebak hitz egiten uzten digun ala ez ikustea, komunikazioarekiko jarrera irekia ala itxia duen, etengabe ikusizko kontaktuari eusten dion, Elisabet eta Emilioren hitzezko adierazpenak eta adierazpen fisikoak kontuan hartu gabe hitz egiten duen edota, aitzitik, elkarrizketan galdera irekiak utzita edo haiei zuzenean eginda laguntza bila dabilen.
|
|
Entzuleek ahaztuko ez duten mezua helarazi behar die interpreteak entzuleei:
|
zer
nahi dugu bisitarien gogoan gordeta geratzea, bisita amaitu ostean. Zer ideia nahi dugu haiek bereganatzea?
|
2014
|
|
Ezin dugu ahaztu
|
zer
nahi dugun, baina malguak izan behar dugu.
|
2017
|
|
Briefingaren barruan, lehenik, helburuak zehaztu behar dira; hots,
|
zer
nahi duen bezeroak proiektu bat enkargatzen duenean. Helburuak ondo ulertzea eta egokitzea funtsezkoa da; eta horretarako, oinarrizko bost galdera proposatzen dira:
|
2018
|
|
Tratamendua egiteaz gain, pazienteak parte hartzea nahi bada, pazienteak
|
zer
nahi duen edo tratamenduarekin zer espero duen jakiten saiatuko gara. Baina, zoritxarrez, oso profesional gutxik zaintzen dute heziketaren arloa odontologia kontsultan.
|